بجای عمل جراحی اعضای بدنش ‌را درآوردند! فیلم سخنان مادر رضا معظمی از جانباختگان اعتراضات

در پی اعتراضات آبان ماه ۹۸ به دنبال گران شدن بنزین و  کشتار نزدیک به ۱۵۰۰ تن از معترضین توسط سپاه پاسداران، بسیجیان و ماموران امنیتی به دستور مستقیم خامنه‌ای، همچنان خبرهایی از از صبعیتها و اعمال وحشیانه منتشر می‌شود. رضا معظمی یکی از این جان باختگان بود. کلیپ سخنان تکان دهنده مادر رضا معظمی یکی از جان باختگان اعتراضات آبان ماه ۹۸ منتشر شده است. وی در این کلیپ ماجرای چگونگی مجروح شدن و رفتار با فرزند مجروحش در بیمارستان  که توسط گلوله ماموران مورد اصابت قرار گرفته بود را شرح داده است.

این مادر دلسوخته در این کلیپ می‌گوید: «روز ۲۶ آبان ماه سال ۹۸ بود. پسرم رضا ساعت ۹ و نیم شب بود که با اصابت گلوله از ناحیه کمر زخمی شد. بعد از زخمی شدن رضا او را به بیمارستان رسانده بودند. در بیمارستان او را یک پانسمان معمولی کردند و یک سرم به او زدند. رضا تا ساعت ۲ و نیم شب روی تخت بیمارستان بود که هرچه التماس می‌کردیم او را به اتاق عمل ببرند می‌گفتند که اتاق عمل جا ندارد.»
+104
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    منوچهری - تهران، ایران

    همینجا قول میدم تا آخر عمرم, قبر هر آخوندی رو که دیدم ....کنم روش!
    8
    110
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    اگر با این نیروی مخرب "روحانی‌ ها" تسویه حساب نشود. خوا با مشروطه.خوا بدون آن.این میکرب‌ها می‌‌مانند. من می‌‌ترسم .که در آینده نزدیک چشم باز کنیم. و ببینیم هشتصد مولا.یک جا خلق شده.مولا همه امور مملکت را در دست. همه ثروت شما بر باد. و افسار شما در دست بیگانگان. جلیل محمد قولی‌ زاده.روزنامه مولا نصرلدین. ۱۰۹ سال پیش.۱۰۹ سال پیش یکی‌ این را دید. نضت آزادی. بنی صدر. بزرگان. چپ. راست. این را ندیدند.یکی‌ از گاندی ایران سخن گفت. دیگری قدیس.یک روزنامه از مرد سال سخن گفت.آنقدر دروغ گفتند و پروپگاندا . از یک شیخ فاسد .که ۱۵۰۰ سال دیر -متولد شد. که حتا .فیلسوف فرانسوی ژاک مادل گفت: خمینی درهای آینده را به سوی بشریت می‌‌گشاید .قیافه ژاک مادل .اگر امروز زنده می‌‌بود.
    6
    66
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    خدا بهت صبر بده! انشالله دست اونهایی که ناحق در کشتار جوانان ایرانی شرکت کردند، یکی یکی جلو چشمت قطع بشه!!!
    7
    60
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. یک چیزی گفتی‌. به فارسی می‌‌گویند تف سر بالا. یکی‌ که در کشتار ناحق دست داشت. سردار شما سلیمانی بود. من نگفتم. خودش گفت. در ملاقات با شیخ تریاکی، تنها هنرش رفتن با تانک روی .بچه. کودک. پرستار بود.
    6
    51
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    تا ابد نام رضاه و رضاها در قلب مردم خواهد ماند ننگ و نفرینش بر آخوندای ظالم
    1
    30
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. قاسم سلیمانی دستش به خون هیچ ایرانی رنگی نبود! اگر هست اثبات کن تا اون تف سر بالا رو من تحویل بگیرم. اگر هم ثابت نکردی پس خوب چشاتو باز کن که تفه قشنگ بره تو چشات.
    52
    11
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::] رفیق : بنده حرفِ حق و ناحق رو شنیده بودم, ولی کشتار ناحق رو نمی دونم چییه؟ پس بااین اوصاف از نظر شما کشتار حق و قانونی وجود داره!؟
    4
    29
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. اگر ثابت کردم. می‌‌گی غلط کردم ؟ علی‌ جعفری را که می‌‌شناسی‌. یک از همین سردار‌ها مثل قاسم. ۱۶ فبریه توی تویتر خود نوشت. .زمان تظاهرات ۲۰۰۹ و۰۱۹۹۹. قاسم سلیمانی در خیابان. و در صف اول.مبارزه با تظاهر کنندگان بود. سردار شب و روز در گردان ثارلا. خودش شخصا اشرار را می‌‌کشت. با اشرار منظورش. دانش جویان. بچه .کودک. پرستار بود. حالا می‌‌گی غلط کردم ؟ جعفری که دروغ نمی‌‌گوید. هم پیمانه بودند.
    5
    32
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    قاسم سلیمانی عمله بود که پول مردم ایران و برد برای حزب الله و سوریه و یمن دستش به خون مردم ایران آلوده بود
    2
    21
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ببخشید رفیق بزارید به حساب اشتباه ادبیاتی من. بله صد البته کشتار همیشه ناحق است! منظورم این بود که، چون معمولا انسانهایی که در جنگی خودخواسته و برابر کشته می شوند، ناحق محسوب نمیشوند. این جوان به خاطر ابراز احساسات خود و آزادی خواهی دست خالی وارد یک میدان جنگ ناخواسته و نابرابر شد و "ناحق" هم کشته شد، و ایشون هم تنها قربانی نبودند، به خاطر این بود که از کلمه کشتار استفاده کردم. البته یک سری جوان دیگر هم هستند که تشویق به جنگ برای آزادی میشوند و کشته میشوند در حالی که مشوقش در کالیفرنیا و پاریس و لندن کنار خانواده عشق و حالشو میکنه، اونم ناحقه! خیلی هم ناحقه! شما از آقای رضا پهلوی و رجوی و همه رهبران آزادی خواه این سوالو بکنید که چرا هیچکدام از فرزندان خود شما در این نوع جنگها کشته نمیشوند؟ واقعا چرا؟ اگه جنگ و مبارزه خوبه چرا به بچه های خودتون هم نشون نمیدین؟ چرا اونارو برای مبارزه بر علیه ظلم تشویق نمیکنید؟ اگه جواب قانع کننده ای به دستتون رسید منم خبر کنید رفیق.
    25
    6
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. وبسایت «مشرق» و همچنین کانال تلگرامی روزنامه جام جم گزارش داده‌اند که رمضان شریف، سخنگوی سپاه، گفته است: «محتوای توئیت منتشرشده صحت ندارد و حاج قاسم مسئولیت و حضوری در قرارگاه ثارالله نداشته است». حالا هم بگو غلط کردم هم چشاتو باز کن تفه بره توش. رو که رو نیس گیربکس پرایده. اسمشم گذاشته زرتشت! خجالت نمیکشه.
    17
    4
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    کهن روحانی - تهران، ایران
    این جوان به خاطر ابراز احساسات خود و آزادی خواهی دست خالی وارد یک میدان جنگ ناخواسته و نابرابر شد☹☹.فقط کمی فکر چه چرندی نوشتی حتمان ژنت با بقیه فرق میکند .کجای دنیا تظاهرات راجنگ محسوب میدارند .اکر در ایران هستی امید وارم زیارت کنم و اکر خارج هستی . ژن غیر ایرانی هستی .که بکویی جوان با دست خالی برای ابراز عقیده به خیابان می آید. وووو مسلمان خوب جوابش را با گلوله میدهد .و در این عقیده هم هست به بهشت میرود . تف .بر ،،،،،،،،،
    6
    12
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::] ممنون از جوابتون. ولی ای دوست کاش توان پرسش رو داشتم که میتونستم جوابی بهتون بدم. بقول عامیانه:«سر خر بودن بهتر از دم اسب بودن است».پس همینکه در اینجا گپی میزنیم, بهتر ازپرسش و در گیری با خون آبی هایه. قربونت
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::کهن روحانی - تهران، ایران::]. بله برای شما ککککهنه روحانیها تظاهرات و راهپیمایی بود! چون در منزل کنار عیال محترمه لم داده بودین و از تلوزیون مشاهده میکردین. .......شما ککککهنه روحانی ها اینقدر از خودتون تصویرهای زشت و باورنکردنی نشان دادید که هر دانا و نادانی با دیدن شماها ناخواسته فحش میدهد. بله این جوان دانسته یا ندانسته به میدان جنگی آمد که شما نادانها شروعش کردین و خودتان در خانه هایتان قایم شدین و سرباز و بسیجی بدبخت ایرانی را جلو انداختین و دستور آتش دادین. آره ژن شما اینجوریه و ژن اون جوانمرگها اونجوری. قضاوتش هم دست خدا داده میشه. آره عزیزم حالا برو دوباره طهارت بگیر چون با یک موجود نجسه مجازی صحبت کردی. محتاج دعا!
    9
    4
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مخلصم هانی جان!
    4
    6
    ‌پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sure esrafil - مونیخ ، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اون خدا بیامرز ۱۰۰ سال پیش اینو گفت ولی همین ملت یا کورش یا داریوش گوی امروزی تکفیرش کردند، فکر میکنید ملتی که برای زیر خاک کردن یکی از قاتلان فرزندانشوم قاسم کتلت حاضر میشه ۷۵ نفر قبل از قاسم کتلت بخاک زیر خاک کنند که قاسم تنها نباشه ،اگر الان اقای قلی زاده زنده بود چی بسرش میاوردند بخاطر این توهین اخوند جماعت؟
    2
    6
    جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sure esrafil - مونیخ ، آلمان
    بگید مرگ بر شاه...
    15
    1
    جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    کهن روحانی - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. ...بغل عیال لم نداده بودم .... عیال 20سال پیش دقق کرد وقتی تنها بچه اش را با بدنی دو تکه شده دید.بله برادران حزب الهی در دانشکاه او را تکه کرده بودند .خ.....دهنت را ببند.
    0
    3
    جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.