جنجال عکسی از سرباز زن عضو گارد سلطنتی سعودی

تصویری از دو تن از سربازان گارد سلطنتی عربستان سعودی در حال نگهبانی به خبر اصلی رسانه‌های همگانی سعودی تبدیل شد، یکی از این دو سرباز زن است.
 
به گزارش بی‌بی‌سی، امیر سطام بین خالد آل سعود این تصویر را شامگاه پنج‌شنبه در توییتر خود قرار داد و بعدا بار‌ها توسط کاربران توییت شده است.
 
این تصویر زنی را در یونیفرم کامل گارد سلطنتی نشان می‌دهد. نفرات گارد سلطنتی علاوه بر ماموریت نگهبانی از اماکن و کاخ‌های سلطنتی، از جمله نیرو‌های زبده رزمی هستند.
+80
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    ماساچوست - کانادا، جزیره کریسمس

    این‌ها کجا هستند ؟؟جمهوری اسلامی کجا هست؟؟ دنیا کجا هست؟؟
    9
    84
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    حاضرم به مبارزه تو قفس میله‌ای دعوتش کنم تا ببینید هیچ پخی نیست.
    137
    18
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    تا جایی که میدونم تو عربستان جنجال نشد. مردمشونم خیلی تشویق کردن. دو سالیم هست خیلی دارن پیشرفت میکنن. و از همون سالهای اول حجاب اجباری تو عربستان نداشتن به جز مکه و مدینه. یعنی تو باقی شهرای عربستان با خیال راحت میتونستی بی حجاب باشی. و جالب اینه تو عربستان یه تیکه پارچه ببندی رو سرت میگن حجابت درسته و گشت ارشاد نمیاد. اما این عکس تو ایران جنجال میشه. به ما چه طرف تو کشور خودش میخواد گارد خانوم داشته باشه. همین مونده تو جنسیت سربازای عربستان دخالت کنیم. یه عکس معمولی تو عربستان جنجال نشد. تو ایران جنجال شد همون عکس. مشکل از کی و کجاست؟
    10
    61
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    همیشه نوکران متعصب تر از اربابان هستند و بالاخره عربستان متحول شده و ما به اسلام گیر سه پیچ داده ایم. حتی چپول های ما از مارکس و استالین داغتر هستند
    5
    65
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jeghjeghe - کپنهاک، دانمارک

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. حالا تو جون مادرت تو همون قفس میله ایت بمون , اونم نیاد ما یکی رو برات پیدا میکنیم یه حال درست و حسابی بهت بده!!!!!!!!!!
    4
    54
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    خدا به دادش برسه،از بس که سربازها انگشتش کنن.
    30
    11
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. شما توی مرکز خرید دبی برو ...با چشم خودم دیدم یه خانوم ایرانی بیحجاب که خودش رو بلوند کرده بود باصطلاح زیادی تیپ زده بود بعد یه خانواده ایرانی اومدند بغلش زن خانواده خودش حجاب نداشت ولی معمولی بود همشون گیر داده بودن به این زن خوشکله که تو چرا خودت رو اینقدر درست کردی مگه تو خارجی هستی؟ ...من کف کردم ...میگم یارو خودش باحجاب نبود !
    9
    11
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. امروز خیلی درنده و شیطون شدی !
    2
    30
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    [::ماساچوست - کانادا، جزیره کریسمس::]. اینها عرعرستانند ، ما در ولایت شیعیان. دنیا هم (اگر منظورت کره زمین هست) در منظومه شمسی.
    32
    3
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. دلیلش اینه حکومت ایران میدونه به محض اینکه حجاب غیراجباری بشه،۸۰ درصد بیحجاب میگردن و بعد نوبت آزادیهای دیگه،آزادیهای سیاسی و اعتقادی و...میشه و اینها فقط از طریق زور و جبر مذهب میتونن بر این مردم حکومت کنن و بخور بخور کنند.این مذهب با فرهنگ ایران از اول ناسازگار بوده،برای همین به مرور زمان تغییراتی توش دادن و نسخه ایرانیش خیلی متفاوته با نسخه واقعی که در کشورهای اسلامی واقعی مثل پاکستان و کشورهای عربی وجود داره.تو عربستان و پاکستان و هیچ جای دیگه حجاب اجبار نیست اما بالای ۸۰ درصد خودشون حجاب سر میکنن چون این دین جز فرهنگشون هست و اینجور قبول کردن اما ایران فقط با زور هست که این اعتقادات باقی مونده.
    4
    27
    یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    بنده با دوستانی که تغییر در کشورهای عربی و عربستان رو می بینن, هم چشمم. بله! در این کشورها حجاب اجباری نیستش. دوستان: ما به بیماری شیرین عقلی, و تعصب بی پایه, و غرور پُفکی مبتلاییم. هیچ کس رو قبول نداریم . تموم بدبختی و بی فرهنگی خودمون رو از بقیه میدونیم. همه مُقصرن به غیر از خودمون. در هیچ کشور عربی روزی یک زن رو سر نمی بُرن. مردان متخلف از مصونیت چون ایران برخودار نیستن. مثلن توجه کنیم به نوشتهای وِز وِزی خانم parinaz پراگ، چک. که فقط با ۳ واژه عرعری ,عربستان ,و عنقلاب, اینجا ویراژ میده, و تمام گرفتاری ها رو از چشم دیگرون میدونه, در صورتیکه بیسوادی و عقل سُنتی از سر کله اش میباره.
    12
    12
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. معلومه از ..... ۱۴۰۰ سال پیش به اضافه ی کاسه لیس مجاهدین بدتر از ملا هستی که کامنتهای ضد دین پایین تنه و عاشق سر بریدن و دزدی و بچه بازی تو را سوزانده. دلت را خوش کن وطن عرعرستان// نخیر....دو بار تمدن از در عقببببب را وارد ایران ما کردند.۱۴۰۰ سال پیش و ۱۳۵۷ مجاهدی چپولی..نه تو بسوززززز و به اعضای خیانتکار سازمانت بگو تا می توانند منفی دهند
    7
    13
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. در ضمن یک السلام به مریم لچک در البانی برسان و نمازی بر سر گور اجدادت حسن حسین علی و جد اصلیت ممد// پاچه بگیری جواب می گیری اگر قرار بود سکوت کنیم در ایران عنقلابی مجاهدینت چپولها میماندیم کامنت ها با عزیزم شروع می کنی ولی خودتی نه همه.
    6
    12
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ابجی زینب مجاهد ببین این قانون عرعر ی نیست لابد از بودا است بیسواد//تایید حکم «قطع چهار انگشت دست» سه زندانی در ارومیه//
    6
    11
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. در همین عربستان وطنت در زمان پدر این رهبر زنی که اتومبیل راند اعدام شد سنگسار رواج داشت بچه بازی دینت تا این اواخر بوده ولی رهبر فعلی چند عمل ضد دینت انجام داده اگر تندروها بگذارند بیشتر پس عربزبان هست نه باطنا عرعر.
    7
    11
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    اهای عنقلابیون فراری. که هزاران دروغ شاخدار بر ضد شاه فقید ساختید تا پدر واقعیتان خمینی بر تخت نشیند. می بینیند ستمهایی که یک هزارم ان به اینصورت در قبل نبود چه دارید به بخت برگشتگان نقشه کثافتتان بگویید هیچ در البانی عشق کنید با مریم لچک اشغال بقیه هم با هزار دروغ و دغل پناهندگی در غرب.گور بابای عدالت در بالا که شده هرویین مغزهای بیمار.
    8
    9
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    هانی-اسلو. این رادیو اروپای دربند- پراگ مخ میخوره ها. چیه با دوکلمه اینو تحریک میکنید دو ساعت صدا میده؟
    4
    7
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::] 1- سرکار خانم: میگن سرخک کور میکنه وبا گور. حالا حکایت شما با مجاهدین هستش, که دوتاتون با افکار افراطی و فرقه ای برای جامعه خطرناکین. گیر دادن بنده به شما فقط بخاطر اینه که درس عبرتی براتون بشه, تا دیگه هیچ کس رو بیخودی تهمت نزنی. وقتی ظرفیت و شهامت یک بحث رو نداری, تمرین سکوت کن. اولش گفتی که رژیمی هستم. بعد مجاهد. بعد تود ه ای. خوش شانسی که شامل شما شده اینه, که بنده سعی میکنم با خانُما بی جنبه نشم. ولی اگه مرد بودی با دنده نفهمی و دریدگی و بیشعوری جواب شمارو میدادم. خانم اَزیز: ۴۰سال گدا رو نگو شب جمعه کی هستش. شما بجای تهمت زدن بهتر ه برین یک کتاب رُمان ابتدایی بخونین تا جمله بندی ساده رو یاد بگیرین. همونقدر که محتوی مجاهدین به چرندیات دین خلاصه میشه, افکار دگم وافراطی شما هم برای جامعه خطرناکه.
    4
    4
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- همانطور که گفتم بنده آدم بی هویتی هستم. مرزهای بین آدما رو قبول ندارم . نه تنفری از عرب دارم و نه کشته و مرده افرادی چون شما در ۴ چوب ایران هستم. برام عرب وترک و دوستان افغان و چینی و مغول و فارس و بقیه فرقی ندارن. تنم میخاره که گوش آدمای کوته فکر رو بپیچونم. من وقتی که خودم میگم آدم بی شعور و احمقی هستم ,فکر میکنی با تهمت زدن میتونی منو بترسونی؟ ۲ توصیه دوستانه بهتون میکنم. ۱- با یک روانشناس یا روانپزشک مشاوره بکنید. که اصلن خجالتی نداره.۲- از یک دوست و آشنا که مسلط به نوشتن فارسی درست باشه, کمک بخاهین تا اصول یک جمله بندی درست رو بهتون یاد بده. من بیسواد, از سیستم نوشتاری شما خجالت میکشم.
    4
    4
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] رفیق:کسی که افکار و اندیشه هاش وِز وِزی هست ,طبیعتا صدا و داد و قالش هم باید جیر جیرکی باشه. ما اومدیم اینجا تا در کنار هم بنویسیم و چیزی یاد بگیریم. اگه قراره هارت و پورت بکنیم و خودمون سرفراز بدونیم و بقیه رو بد فراز! خُب میشیم جمهوری اسلامی! همونطور که رژیم ایران تمام فلاکت و گرفتاری جامعه رو از چشم بقیه میدونه , این دوست خودمون هم اینطوریه. در نتیجه لازمه یک آدمِ بی ظرفیتی مثل من , سرعت گیر این خانم بشه و از برق درش بیاره. مشکل اینجایه این خانم فکر میکنه که فقط ایشون از دین آسیب دیده. میگیم خانم توی کدوم کشور عربی روزی یک زن رو سر میبرن؟ میگه کشورت عربستانه. خانم گرامی جواب نداری تهمت نزن. چند وقت پیش مُد شده بود هرکه صحبتی میکرد, فورا بهش میگفتن ساندیسخور. حالا این خانم دیر خبرشده . میخاد با کارت سوخته مجاهدین و غیره من بچه یتیم رو نشانه بره. قلباً دلم براش میسوزه ,چون گرمی و سردی روزگار رو نچشیده. بنده یک تارموی یک حزب الهی فالانژ ومرتجع رو با ۱۰ تا مجاهد عوض نمیکنم. چون حداقل اخلاق اوباشای دولتی برامون جا افتاده. شبت خوش
    2
    1
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ابجی زینب فیلم بازی نکن// اینجا مسابقه ی سواد نیست من تعداد بیشماری کتاب خوانده ام که تو بیسواد یک کلمه ی انرا درک نمیکنی به دو زبان دیگر جز فارسی..این یکی از نوشته هایم.....از شقایق سرخ پرسیدم چرا تا به این حد گلگونی و این چه داغیست بر تو/پاسخ داد سپید بودم اهوی مجروحی از کنارم گذشت/خونش به پرهایم ریخت و سیاهی قلب سوگوارش بر قلب من نقش بست/// از دوردست فضا بر زمین می نگرم ابها همچنان ابیست و خشکیها رنگ خون دارد..پس خاموش
    1
    2
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. و این نوشته ام برای تو بی سواد/ عاشق نقطه ..و...علامت سوال///برای ایران. که امثال تو مغز عده ی زیادی را معیوب کردند/// در دیاری که اسمانش همواره ابری و امیدی به درخشش خورشید نیست// مردمانش نیز در ذهن خود یادی ز انوار خورشید ندارند و می پندارند در نیمه تاریکی زیستن از زایش تا نفس پایانی زیستن مفهوم کامل زندگیست.
    2
    1
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    جهت اطلاع هممیهنان/ اذری را هم میهن گرامی خود می دانم نه پانتورک جدایی طلب// کرد در همه جای ایران هم میهن گرامی من نه جدایی طلب کرد// بلوچ به همین صورت. ارزوی تکه تکه شدن ایران و ارزوی برباد رفتن فرهنگ ایران را بگور خواهید برد. هم میهنان عرب زبان ایرانی را می شناسم که همچون من عاشق ایران و نفرت از گروه عرعر الاهواز جدایی طلب
    1
    3
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دبی که خیلی دوره ازمون. اما بلوند و مکاپ شدید و مایتک قرمز شدید شدیدا طرفدار داره. به نظر من این نگاهی که ما به غربی کردن ظاهرمون داریم به علت خدا فرض کردن غربه. چاپلوسی و پابوسی شدید غرب. خودم تجربیات تلخی دارم از مقایسه رنگ پوستم. تو ایران منظورم نیستا. تو کانادا این تجربیاتو کسب کردم. بدبختانه وضع فرهنگی طوری شده طرف پوستش مثل من باشه به زور سفید میکنه بعدم جو وایت پاوری میگیرتش. وایت پاورها اصولا با مکاپ سفید شدن نمیگن سفیدی. به رنگ اصلی میگن. حالا خوبه بارها به پوست ماها گفتن کاکروچی یا همون سوسک حمام. ما اهل مبارزه و مقاومت نیستیم. هیچوقت نبودیم. به جا اینکه بیاییم دوکلام حرف حساب بر علیه این رفتارها بزنیم میاییم مکاپ میکنیم تا سفید بشیم. چون مبارزه رو دوست نداریم. همون گشادی و بی بخاری من اسمشو میزارم. نمیخواییم مبارزه کنیم یا جلو این حرفا و بگیم که پوست مون خوبه و هیچ مشکلی نداره. همیشه فرار میکنیم تو این شرائط. عصرای جمعه یه سر به رستورانای ایرانی تو خارج بزنی بلااستثنا همه ی خانوما بلوندن. من یکی تو کانادا ندیدم یکی موهاش سیاه باشه
    2
    3
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اعتماد به نفس نداریم. چون هیچوقت جلو این حرفا مقاومت نکردیم نمیدونیم چه حسی داره چطوریه. پس میترسیم. و هیچوقت حاظر نیستیم قدمی برداریم مبنی بر اینکه همینیکه هستیم خوبه. موی سیاه به معنی بد بودن نیست. پوستمون رنگش هرچی که هست به معنی بد بودن نیست. چشمون سیاه به معنی بد بودن نیست. دلیل دیگه اینه از کوچیکی طوری القا کردن بچه رو بلوند کن. بچه رو مکاپ کن. بچه رو ماتیک بزن وقتی میرین بیرون. حتی نوع لباس پوشیدن رو دقت کنین اکثر بچه هامون لباس سکسی تنشونه. طرف هنوز ۷ سالش نشده اما والدین لباس سکسی میدن تن این بچه. حالا از کجا میخرن خدا میدونه. چون من یکی هیچوقت ندیدم این لباسا رو تو مغازه بفروشن. حالا لباس این کودک رو با لباس یه کودک کانادایی مقایسه کن. رفتارای ما بر اساس کلاس گذاشته. طرف هیچی از خارج نمیدونه پاش رسیده سعی میکنه افراطی وار خارجی بشه. حالا کاشکی خارجی بشه. متاسفانه نمیدونه فرهنگ خارجو. نمیدونه این لباس رو هیچکی تن بچه نمیده. نمیدونه تو خارج ماتیک زدن رو کار دخترای خیابونی اروپای شرقی میدونن. و غیره.
    4
    2
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. حق مردمه. اتفاقا فرق ما و مثلا عربستان اینه که ما میخواییم دنیا رو مثل خودمون کنیم. از قدیم همین بودیم. تصرف دنیا. جنگهای ایران و تمدن غرب. الانم شدیم مسلمون و میخواییم دنیا رو مسلمون کنیم. عربستان اما دنبالش نیست. مردمشم دنبالش نیستن. تو کل عربستان شاید حدود ۱۰۰ هزار افراطی داشته باشن. اما تو ایران خودت ببین دیگه حداقل ۳۰ میلیون عضو بسیجن. حداقل ۹۸۰ هزار تا نظامی ان که پایه و اساس تفکرشون نابودی و تروریسمه. حداقل ۶۰۰ هزار اخوند داریم که ارزوشون نابودی دنیا و مسلمون کردن دنیاست. حالا ما به عربستان به علت داشتن ۱۰۰ هزارتا فحش میدیم. اما خودمونو نمیبینیم. جالب اینه ایران به صورت مستقیم حامی مالی این ۱۰۰ هزارتاست. همون قاسم کتلکی ۲۰۰۱ با اینایی که رفتن برجهای تجارت جهانی رو منفجر کردن ملاقات داشت. خودت تا اخرشو بخون دیگه. همین ۲ هفته پیش اعلام کردن بزرگترین حامی تروریسم تو دنیا رو
    2
    2
    دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. اینو من قبلا هم نوشتم . ایران 42 میلیون خانوم داره اگر فقط 5 درصدشون که میشه 2.1 میلیون فردا صبح روسری بردارند کل ارتش ناتو رو هم بیاری نمیتونه همشون رو دستگیر کنه توی کل زندانهای دنیا هم جا نمیشند!! حالا این فقط 5 درصده !! میخوام بگم خود مردم حجاب رو میخوان. باید قبول کنیم فرهنگمون همینه بیخودی یه فکرایی میکنیم بیشتر هم بیحجابی رو برای هنرمندا و برای زن و دختر دیگران میخواهیم وقتی به خودمون میرسه زیاد راغب نیستیم به بی حجابی
    4
    2
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. ایرانی هیچوقت اهل چالش نبوده فقط از بغل موانع عبور کرده اونهم با وطنفروشی+آدم فروشی ..نمونه هاش رو هم بیشمار داریم وزیر و وکیل و نخست وزیرش رو هم داریم !! حساب کن نخست وزیری که حقوق خوب داره خونه خوب داره احترام داره بره نوکری کنه! توی کشور خودش به کشورش خیانت کنه! میرزا آقاخان نوری بخاطر شهروندی انگلیس امیر کبیر رو به کشت داد بعدش که خیالش راحت شد افغانستان رو جدا کرد! امیر کبیر که کمتر از دوسال بود هم دارالفنون آورد هم صنعت توپ سازی آورد هم به مالیه نظم داد دفاتر مالیاتی درست کرد....افغانستان که یک سوم ایران وسعت داره! ..
    5
    4
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::] خانم محترم:نمیدونم چرا شما از کوره در میرین؟ داریم با هم بحث و گفتگو میکنیم. در ضمن تا یادم نرفته از کلما ت و واژه هایی که به خانُما توهین میشه خودداری بکن. آبجی یعنی چه؟ اینا حرفای زن ستیزی هستن, مثل خاله زنکی ,اِوا خاهری, و حموم زنونه, و غیره. راستی متوجه نشدم این شعری که گفتین از خودتونه؟ اگه وقت کردین کتابای بیشتری بخونین. من هم کتاب ماهی سیاه کوچولو رو دارم میخونم.
    5
    1
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. حال که با احترام پاسخ دادید من نیز بهمان شیوه/ بله چند خطی که نوشتم سروده ی من بود اشکالی ندارد مناقشه های قبل-- هم من هم شما قربانی ملا و شورش ۵۷ هستیم و ناگزیر از پذیرفتن حقیقت تلخ.اوارگی---/موفق باشید.
    5
    5
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::] بنده خیلی وقته که تصمیم خودم رو گرفتم, که اخلاق و ادب رو در تقابل با خانماُ رعایت کنم. در نتیجه هیچ توهینی به شما نکرده ام. ولی شما در عوض حتا منو از شهروندی ایران خارج کردی و کلی افترا و تهمت زدی. در چهار چوب بحث و گفتار اگه شما و هرکس دیگه مطالب آموزنده و بدور از پرت و پلا و فحاشی بنو یسه, ممنون میشم. ولی اگه کسی افسار ببره و حرف بیربط بزنه, بدون تعارف حرفم رو میزنم و با کسی اُخوتی ندارم.
    4
    1
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.