ماجرای کشف حجاب شبنم فرشادجو چیست؟

کولاک نوشت: طبق پیش بینی ها شبنم فرشادجو  که ساعاتی پیش به اشتباه تصویر بی حجابی را در کویر استوری کرده بود ضمن عذرخواهی درخواست کرده از انتشار این تصویر جلوگیری شود!
 
 شبنم فرشادجو زاده ۱۶ بهمن ۱۳۵۶در تهران، بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد. شبنم فرشاد جو امروز در صفحه اینستاگرام خود عکسهایی نامتعارف از خود را استوری کرد که ساعتی بعد عکسهای خود را پاک کرد. این احتمال وجود دارد فرشادجو به دلیل انتشار چنین عکسی تا مدتی ممنوع الکار شود.
 این بازیگر تئاتر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد پدر و مادرش مشوق اصلی او بودند سپس کلاس های بازیری رو زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذراند، از معروف ترین تئاترهایش می توان به هملت اشاره کرد. بیشتر فعالیت وی در تئاتر است و به بیانی وی بازیگر تئاتر است.
شبنم فرشاد جو در ۳ شهریور با انتشار عکسی خبر ازدواج خود با یک آلمانی را رسانه ای کرد، وی در مورد زندگی اش می گوید : «آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت شده و مجبورم مدام بین تهران – فرانکفورت در سفر باشم.»
+10
رأی دهید
-72

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    ههه فکر کرده ملت برگ چقندرند و با اینکار خودش رو معروف میکنه!!! خر خودتی
    31
    20
    یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    Shahrokh-86 - تهران، ایران

    خوبه حالا توی خبر نوشتید درخواست کرده منتشر نکنید
    5
    31
    یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    برای اولین باره که اسمشو میشنوم . معروف شدن و دیده شدن یه طرف . اینکه مردمو چی فرض میکنی طرفه دیگه . همتون از طرف سپاه خط میگیرین و بهتون پول میده که با اینکاراتون جامعه رو از خیلی مسائل مهم منحرف کنین .
    4
    13
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    آرون کوهن - دیمونا، اسرائیل
    اسلام با خیلی از زیباییها در جنگ و جدال بوده و هست همانند ادیان دیگر یکی از ان زیباییها زیبایی زن است. دلیل روانشناختی این کار اسلام که با زیباییها از جمله زیبایی زن میجنگد فقدان زیباییهای طبیعی در خود ان است . اسلام فاقد زیبایی طبیعی است و درست به زمختی و زشتی صحرای عربستان میماند . در نتیجه با محو هرانچه زیباییست میخواهد یکه تاز میدان باشد .
    7
    10
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    زیاد به این افراد غیر ضروری بها ندهید، کی هستن ایشون ؟ دکتر پرستار، یا کارگر عادی مراکز بهداشتی که جونشونو گرفتن کف دستشون و داران به خلق خدمت میکنن ، . دومن حجاب ربطی به دین نداره و شرایط جغرافیایی پوشش انسان ها را تعیین میکرده، مناطقی که باد و شن داران حتا مرد ها هم حجاب داشتن.
    1
    5
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    من نمیدانم چرا وقتی اسم بازیگر می اید ایرانیان کوپ میکنند. بازیگری حرفه ای مثل مشاغل دیگر هست
    0
    2
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.