عزیزم مشکل فقط زنان نیستند ما از حق و حقوق خودمان هم دفاع نمی کنیم و علت اینست که بجای احترام به کوروش و فردوسی و رستم جنایتکاران عربستانی را می پرستیم
11
190
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
خشونت نباید تایید و ترویج بشه! ولی اگه قراره ما مردا از خانمها دفاع بکنیم, پس کی فیلمها رو بگیره؟ حَمه چیز پیشکش! ما مردا حداقل کاری که میتونیم انجام بدیم اینه, که با زنان جامعه مهربان باشیم. متاسفانه توی حَمین سایت می بینم,که چگونه تعدادی از آدما با عقلِ کرونایی و مردسالارانه خود, خانمها و زن جماعت رو مورد تحقیر و ناسزا قرار میدن.
15
104
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۴
خوب، بد، زشت - نیبورگ، دانمارک
فعلا که غیرت غربیها از ما بیشتره
6
153
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
Hatef - پاریس، فرانسه
[::mitra55 - تورنتو، کانادا::]. بزرگوار؛ غربیها نه تنها بى غیرت نیستند، بلکه آنجا که باید، وارد عمل میشوند و براى اینکار منتظر رفتن به بهشت و یا جهنم هم نیستند. آنها در بیشتر موارد منتظرند ببینند قانونى را که (خود ) وضع کرده اند،چگونه عمل میکند و در صورتیکه قانون جوابگو نباشد، خود وارد عمل میشوند. اصل برابرى جنسیتى، تعبیر انسان غربى را از غیرت متفاوت کرده است ولى در صورت لزوم، همه به یارى اشخاصى که نیازمند کمک هستند، میروند. حتى فراتر از آن کمک نکردن به کسیکه در معرض خطر است (بدون در نظر گرفتن جنسیت و یا هر چیز دیگر)، خود از نظر قانونى یک جرم محسوب میشود.
4
99
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
خخخ زیادی دیگه از زنانشون دفاع کردن. یارو مرد. خیلی خندیدم. من خودم بارها به خاطر خانوما درگیر شدم. 1بار که 12 تا الاف لاشخور ریختن سرم. چون میخواستن دوتا دختر رو توی پارک جلوی برادر نوجونشون زورگیری کنن. اولیشونو که گندشون بود زدم بیهوش شد الباقی مثل ملخ ریختن روم چنتاشون دکو دماغشونو ترکوندم اما خوب خودمم هم دماغم خونی مالی شد هم شکمم خیلی ضربه خورد. آخرشم از خودشون سوامون کردن و یکیشون اومد منو بوسید گفت دمت گرم که غیرت داری.
36
25
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
مردونگی به مسلمون بودن و لات بازی مدل ایرانی نیست. مردونگی به درک پستی ضعیف کشی و بی عدالتیه. غربیها اتفاقا در این چیزا شعور خوبی دارن.
12
54
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Afshin51 - کلن، آلمان
شما از خانمها در اجتماع دفاع کن نگران گرفتن فیلم نباش تلفن دستی خانمها هم دوربین داره و بهتر از آقایون هم بلدند که فیلم بگیرند و ضمناًترویج دفاع از خود و احاد جامعه دفاع خشونت نیست و ضمناً در مقابل این آتش بی اختیارهای بی مغز اگر نایستیم و حمله شام را پاسخ ندهیم روز بروز هارتر و وحشی تر می شوند.
3
42
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Hatef - پاریس، فرانسه::]. منظور بی غیرتی جنسی بوده نه توی دعوا.
4
19
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
ایرانی در سرتاسر تاریخش تحت استبداد زندگی کرده. ویژگی مردم استبداد زده بی غیرتی هست!
8
53
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۳
mitra55 - تورنتو، کانادا
Hatef - پاریس، فرانسه. صد در صد با شما موافقم هموطن
3
20
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دقیقا. ما دفاع کردن از خود را بلد نیستیم چون حقوق فردی و اجتماعی نداریم. علوم انسانی نداریم. هر چه داریم اسلام است که درآن تمام حقوقمان گرفته شده و به حسن و حسین و نقی و تقی و رضا داده شده. ما تمام عمر باید بر مردگان بگرییم و مطیع باشیم و جان عزیز را فدا کنیم تا شاید پس از مرگ اهل بیت شفاعتمون کنند و به جهنم نروبم.
5
23
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::] معلومه که فیلم های خوانوادگی ایرانی و هندی خیلی نگاه میکنی .
7
24
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. بهتره کلمات را بدون در نظر گرفتن جنسیت معنی کنیم. غیرت به انگلیسی میشود بک بون یا همت داشتن و ریشه دار بودن. هر وقت نگاه جنسی و نژادی و قومی و دینی را در هر موردی کنار گذاشتیم و از عقل بهره گرفتیم سعادت پیدا میکنیم
8
18
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::Hatef - پاریس، فرانسه::]. غربیها باهمت ترین مردم هستند. انسانهای فهیم و زحمت کش و مسئولیت پذیری که تمام تلاششون انسانی ترکردن و مدنی تر کردن زندگی مردمشون هست نه رسیدن به تجملات و افتخارات برای خودشون.
10
24
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. برو بالا نگاه کن اول بار اون خانوم اشکال گرفت که میگند غربیها غیرت ندارند منهم توضیح دادم که غیرت در فرهنگ ما در مورد مسائل ناموسی بکار رفته و منظور این بوده که مردهای غربی زیاد نسبت به اینکه زنشون با مرد دیگری ارتباط بگیره نسبت به شرقیها حساس نیستند. در زبان عرب که بیش از نیمی از کلمات فارسی از اون گرفته شده و متاسفانه بدلیل بی دقتی بسیاری از کلمات را اشتباه بکار برده ایم. غیرت بمعنای حسادت است. با این حساب غیرت آنگونه که تو میگویی بمعنای همت نیست. ممکن است در این ویدئو قضیه همان همت باشد ولی غیرت بحث دیگری است و اتفاقا جنسی هم هست. و اتفاقا اینجا قضیه عقلی نیست و گرنه خیلی از این افراد فکر میکردند که با شکستن دندان این فرد ممکن است به زندان بروند و عکس العمل نشان نمیدادند !! پس نسخه عقلی تو اینجا جوابگو نیست!! در ضمن بک بون بمعنای ستون فقرات است و خیلی اصطلاح عامیانه ای است معلوم است برای بهتر کردن زبانت بیشتر به بار و دیسکو میروی تا به کلاس زبان واقعی!!!
7
9
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران::]. خوب طبیعتا در رشت و حومه این چیزا فیلم هندیه اما در تهران جزو مرامهایی که بچه تهران رو شاخ کرده.
22
4
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. کاملا موافقم
10
6
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. "غربیها باهمت ترین مردم هستند. انسانهای فهیم و زحمت کش و مسئولیت پذیری که ..." یعنی تو این چیزها را بدون هیچ خجالتی مینویسی؟ چند بار من اینجا اثبات کردم حرفی زدی اشتباه بود با بی شرمی بجای قبول شروع به بی احترامی کردی؟ بنویس ببینم کدام کشور هستی و چند سال ولفر خوردی!!
10
11
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. یکی تو یکی اون پیرمرد بیسواد که در چند مورد ادعاهای تاریخی کرد من چون رشته ام بود و مطالعات دقیق داشتم براش ثابت کردم حرفش غلط هست خیلی راحت با فحاشی و مسخره بازی از سر رد کرد و رفت پی کارش...خوب این ثابت میکنه چقدر باشرف مسئولیت پذیر و باهمت هستید !! اگر بفهمی چی میگم میری خودت رو خلاص میکنی ولی حیف شما جماعت کفخواب کفخور چنین جربزه ای ندارید
3
10
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. مرداها غربی حساس نیستند؟در غرب زندگی؟ چند نفر را میشناسید؟ .در ایتالیا.کراتین؟ آمریکا لاتین؟ سریع به مگزیک. تا غیرت را درک کنید. اونجا دیگه کتک نمیزنند....... گر کسی نگاه چپ به زنشان. ولی اخرش چی؟برای رابطه داشتن خارج از زندگی .همیشه به دو نفر احتیاج است. این نیست که هر موقعه زن . به قول آلمانی .غریبه میرود. مقصر است. ولی مرد خیر.فرق اینها با ما. که مینشینند. و مثل بچه آدم با هم حرف میزنند. و کوشش که مشگل غریبه رفتن طرف مقابل را درک کنند. اگر مشگل حل نشد .مثل بچه آدم از هم جدا میشوند.اینجور هم نیست. که فکر کنید. مردای اروپا اصلا برایشان مهم نیست.اگر زنشان غریبه رود. این شایعهها حتا زمان شاه بود. "زنان اروپا همه مو طلا و عاشق مردان شرقی. ......به این منابع توجه نکنید. مردان اینجا خیلی حساس تر از ما هستند. پاسخ همیشه چاقو نیست. سخن شما.حقیقت نیست. آرزوی ما مردان شرقی. به خاطر کمبود.
1
9
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
طبق معمول مشت نمونه خرواره باز ایرانی ها تحت تأثیر قرار گرفتند و احساساتی شدند و زود قضاوت کردند ایرانی جماعت همینه فرقی هم نمیکنه مذهبی باشه یا ضد مذهب شماها قبل از هرگونه اظهار نظری تشریف ببرید ببینید میزان خشونت علیه زنان و کودکان در کشوری مثل آمریکا و یا انگلستان و حتی اروپا چقدره اگرچه خشونت فیزیکی خیلی شرم آوره از طرف یک مرد نسبت به زن ولی از آن شرم آورتر سؤاستفاده های جنسی و حتی تهدید و آزارهای جنسی است، نمونه اش رو همین امسال و سال گذشته دیدیم که چه تعداد از زنهای معروف در کمپینهای (می تو) شرکت کردند و ماجراهایی رو تعریف کردند که شرم آور بود حالا این قضیه چه ربط به غیرت داشته باشه چه نداشته باشه ولی ربط مستقیم به شعور و عقلانیت داره حتی اون برخورد خشونتباری که اون چند نفر در این فیلم نشان دادند و اون پسر رو چند نفره کتک زدند نشانه بی عقلی و بی خردی و خشونت طلبی جامعه ای است که قربانیانش ضعفا هستند
6
5
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
چند وقتا پیش یک بحثی در رابطه با غیرت و ناموس و شرف و مردانگی {مرد بودن} خیلی کِش خورد. وارد جزییات نَشم. فقط میخام بگم که بدبختی و گرفتاری جوامع بیسواد و دین زده, از حَمین واژ ه حای پوچه. جایی که منطق و استدلال و اگاحی باشه, این حرفای کیلویی چون ناموس و غیرت ومردانگی نمیتونه پَرسه بزنه. مردا ا اگه یک قتل کوچکی بکنن, اگه ازشون بپرسن ,چرا ادم کُشتی؟ فورا میگه! به سمت ناموسم سرفه کرد و به مردانگی من برخورد. تقصیری نداریم, اگاه نیستیم و چوبِ بیشعوری خودمون رو میخوریم. چون خود رو مالک و برتر از جنس زن میدونیم. امیدوارم یک واکسنی برای این حرفای کشکی چون ناموس و غیرت و غیره پیدا بشه.
1
10
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. آیا تو فارسی زبان هستی؟ یا برای ترجمه از گوگل استفاده میکنی؟ این چیزهایی که مینویسی رو لااقل بده یکی برات تصحیح کنه!!
5
6
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Chokam - ری، ایران
ایرانیها مرد سالار بودند برای همین اسلام رو پذیرفتن ،الان هم همون هستن ورزشگاه ها زنها رو راه نمیدن مردها میرن انجا رو پر می کنن
1
6
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
Kumasi - کوماسی، غنا
با سلام به عزیزان وعرض معذرت . خاک بر سرت مقام عظمای ولایت، خجالت نمیکشی؟ بس نبود چهل سال شیر ملت رو دوشیدی؟ تجاوز به ناموس این ملت کافی نبود؟ کرونا رو چرا وارد کشور کردی؟ آخونده دوزاری ، قبرستان رشت باغ رضوان اون ته باغ جنازه ها شکل منار روی هم جمع شدن منتظر ورود به خاک ! آمارش رو فقط خدا میدونه و از دست مسئول اونجا خارج شده..! آخوند چه بلایی سر ملت نجیب و تو سری خور ایران آوردی !؟ الان هم که مردم دیگه یقه شون دست کرونا گیره و صداشون درنمیاد...خوب طوری ننه این ملت رو به رقص آوردی، فقط تو رشت نزدیک ۷۸۰ نفر تلف شدن و آهکی شون کردند .....چرا آمار نمیدی ؟ مگه از چی میترسی ! کرونا مگه محصول چین نیست پس تو چرا از دادن آمار میترسی؟؟ خدایاااااااااااا همین طور که کرونا پیش میره بزار جان ما ایرانی ها رو بگیره تا از دست آخوند راحت شویم وگرنه اینطوری چهل سال به فنا رفت باقی عمر هم زجرکش خواهیم شد ولی با این کرونا حداکثر سه هفته ای خلاص .....
2
7
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::grizzly - برلین، آلمان::]. فارسی بلد هستیم.اگر اینجا اینقدر سانسور نشود. که خودم هم درک نکنم .چه نوشتم.ولی بگذریم. ملا لغتی همه جا داریم. توی برلین هم. میزان سو استفاده و خشونت به زنان و کودکان را در اروپا با کشورهای مسلمان مقایسه کنید. تجاوز به کودکان در قانون اساسی کشورهای مسلمان قانونی است. یک قانون اینجوری در اروپا نشان دهید.تازه میتو چه ربطی به این فیلم دارد. گر ربطی کوچک.مگر نشانه این نیست. که زنها توانستند . این جریان را آشکار کنند؟ سخن از یک شتر وحشی است. که بر مبنا قانون دین مبین لگد پرانی میکند. شما سخن از میتو و استفاده جنسی زنان و کودکان. شده در میان جناب آنکارا .که عقیده دارد.مقصر این لگد پرانی . رابرت دنیرو است. چه شده؟ که اساسی شده؟ فرق شما با آخوندها چیست؟ که هر چیزی را به آمریکا ربط میدهند؟ طرف توی خیابان لگد پرانی میکند. شما سیستم اروپا و آمریکا را زیر پرسش میبارید.به کجا شما بر خورد؟ مرد شرقی؟ اخر عزیز. کسی نگفت آمریکا و اروپا بهشت برین است. چنین کسانی همه جا وجود دارند. ولی انصافا . بر خورد قانون با اینها مانند بر خورد دولت ما است؟
3
6
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۷
زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان
استبداد و دیکتاتوری سرکوب خفقان و نبود ازادی انسانها را حقیر ترسو بزدل و غیر شجاع بار می اورد .
1
8
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. کاملا موافق. غیرت .یک کلمه است. که در تاریخ بعد از صفوی وارد فهرنگ ما شد. عامل بدبختی .زن ستیزی. شد. البته فکر کنم. گزارنده این فیلم هدف نداشت. غیرت را نشان دهد. بلکه طعنه به مردانی بود. که این لگد زنی اسلامی را دیدند ولی کاری نکردند. به نظر بنده حقیر بحث کمی به بیراهه رفته. خواسته یا ناخواسته.یکی ربط میدهد. به میتو و سو استفاده زنان و کودکان. در اروپا. یکی میگوید مردان غربی .اساس ندارند. اگر زن آنها با مرد دیگر هم خوابی کند.اون یکی هم که آنقدر بیشرم است، که میگوید. رابرت دنیرو مقصر است. و به هدف خود هم رسید. انحرف همه ما.که این جفتک پرانی اسلامی را فراموش. و گیر به غیرت. اساس مرد اروپا. میتو. پدفیلی در اروپا مشغول کنیم. از خود میپرسم. پس تکلیف آن خانم .که چنین وحشیانه مورد حمله قرایی گرفت چیست؟ و چرا ما همه گاز به سنگ گرانیت میزنیم؟ چه ربطی به غیرت و میتو دارد.؟
3
8
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شما مطلب من را بخوان اصلا چنین چیزی نگفتم. بحث من بر سر ریشه لغت غیرت بود و اینکه در قدیم غیرت بدین منظور بکار رفته.
3
4
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۲۳
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
عزیزان توجه داشته باشید، این ربطی به غیرت و این جور چیزا نداره. تاثیرات شرب خمر و مواد روانگردان. اینها گوشت خنزیر میخورند و بیغیرت شبیه خنزیر. چون خنزیر جفتش رو در اختیار بقیه گله میزاره و از دیدن مفعول شدن جفتش لذت میبره.
15
3
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. از خود میپرسم. پس تکلیف آن خانم .که چنین وحشیانه مورد حمله قرایی گرفت چیست؟ سوال خوبی مطرح کردید. جوابش نه در خشونت خشایارشاه در آتن نهفته است نه در شکست ساسانیان از مسلمین نه درتاراج مغول و تیمور نه در شکست اصلاندوز نه در تسخیر پرتقالیها نه در تسخیر جنگهای اول و دوم ...جوابش در منش ایرانیهای امروز نهفته است. مردمانی یکجا نشین و سو استفاده چی و حریص مال که گهگاهی یک قائم مقام فراهانی ..امیرکبیر یا مصدق در بینشان پیدا شده قبل از بقدرت رسیدنش و اندکی پس از بقدرت رسیدنش محض خاطر شعارهای جذاب او را علم کردند ولی تا دیدند درستی و صداقت بساط بی انصافی دزدی رشوه پارتی بازی و بخور بخورشان را بهم میریزد محکم دوساق پایش را قطع کردند تا مدتی دیگر فساد کنند گندش که در آمد یکی دیگر را علم کنند!...و الخ. دوره اینترنت که رسید دیگر کسی حاضر نمیشود قربانی این کفخوابان و کفخوران بشود پس در گنداب خود میخزند!!!
4
2
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز منظور من غیرت نبود. ولی جمله شما.مردان غربی هیچ اساسی ندارند. اگر همسر آنها با مرد غریبه هم خوابی کند. کمی من را دگر گون کرد.کوشش که این ریشه اعتقادها را با چند مثال رک. که حتا از زمان شاه هم وجود داشت.ابراز کنم. تصور ما شرقیها از زنان غربی. که باور داریم.مثل شاه عبدل عظیم هستند. هرکی میخواد وارد و خارج شود.البته این مثلها کلا سانسور شد. که در میان یکی دیگر وسط پرید. با میتو .پدفیلی در اروپا.باور کنید. اینجور نیست. هر مردی یا هرزنی در اینجا با مرد یا زن دیگر رابطه بر قرار کند. همان درد ها. همان ناا امیدی ها.همان مشگلهای روانی. با یک تفاوت. اکثریت چاقو نمیکشند. بلکه صلح دوستانه تصمیم میگیرند.و باور کنید. زنهای اروپا کشته مرده مرد شرقی نیستند. توهم است.و مرد اروپاهی هم.مثل من و شما است. گذشت از این .که این بحث ربطی به این فیلم ندارد.یک طرف یک عهده.که معتقد.لگد زدن به زنها در اسلام وظیفه شرعی است. و طرف دیگر که گویند. اینها شتر وحشی هستند. بحث ما در مورد مرد اروپا.می تو. پدفیلی .فقط کمک به دسته اول.همان بردران ارشادی .
1
4
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] رفیق: ما شرقی حا طبقِ عادت دنبال علت حا نمی گردیم , و سعی میکنیم خودمون رو بنوعی قانع بکنیم. مَثَلن بگیم: قسمت سرنوشته, یا خاست خدا بوده. یا در ماجرای خشونت علیه این خانم تماشاچی میشیم, و با دیدن صحنه بعدی یاد غیرت مردان اروپایی می افتیم. حَمان اروپایی که از دید بیمارِ ما بی غیرت حَست و خانمش با حَر که می خابه. دیگه نمیگیم , قانونِ ما نقض داره, یا فکرمون محدوده, یا چرا بی تفاوت حَستیم. چرا از حقوقِ زنان دفاع نمی کنیم. یا بقول شما لگدزدن اسلامی رو دیدیم ولی براحتی از ان گذشتیم. بله! بحث به بیراحه رفته, مشکل ما نه غربه, نه امریکا, نه پدوفیلِ غرب. بلکه چنگ زدن به ریسمان پوسیده دین, که حَمین حرفای پوچِ زن ستیزی ,چون غیرت و ناموس از اون بیرون مییاد.
2
4
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. نه دوست عزیز من اصلا چنین برداشتی ندارم از زن و مرد غربی. نوشته من توصیف وضعیت فرهنگی در دوره ای بود که کلمه غیرت به آن شکل استفاده میشده مخصوصا در زمان قاجار و پهلوی این خیلی معمول بوده. در کل من قضاوت شخصی در مورد ان مردم ندارم همه جور آدم بینشون هست از حسود یا همون غیرتی شدید تا اون کسی که همسرش پورن بازی میکنه آقا هم تشویقش میکنه...!
3
2
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::هانی - اسلو، نروژ::]. دین هم نیست عزیز من ما دینی و غیر دینیمون دنبال خوردن حق ضعفا هست مخصوصا زن که ضعیف در میاد. برو بخون ببین دوره قاجار چه افتضاحی بوده حتی دوره پهلوی هر محله ای بچه باز داشته هر بچه ای یه خورده نرم بوده طرف میکشیده میبرده توی دوش حمام . این یه جامعه استبداد زده هست همشون به همشون ظلم میکردند بی جهت نبوده مجتهد که یه خورده نصیحت میکرده حرف از خدا و بالاخره نوعی از انصاف میزده مردم جذبش میشدند چون چیزی بنام انسانیت و عدالت معنی نداشته براشون .
3
6
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] 1-رفیق: با این نوشته شما که مردهای غربی زیاد نسبت به اینکه زنشون با مرد دیگری ارتباط بگیره نسبت به شرقیها حساس نیستند موافق نیستم. ببین واژه حسادت یا حساسیت رو اگه بررسی بکنیم بنظر من:۱- منشاء ان بیسوادی. دین زدگی و تفکرِ سنتی حَستش.۲- یا علتِ دیگه ان بیماری حست که در حَمه جا رایجه. حالا چرا مرد غربی با ما شرقی حا فرق میکنه؟ چون شعور و درکش بالایه. خودش با شناخت درست زنش رو انتخاب کرده. به دین و مذحَب یا حرفِ پدر و مادر یا حمسایه بها نمیده. خانم من اروپاییه.
1
2
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
۲- نمیخام بگم با شعورم. ولی تنها چیزی که بین ما نیست, حَمین حسادت و حساسیته . بهترین دوستانِ ما خانواده حای اروپایی و ایرانی حَستن. بنده با خانمها و دوستای مشترکمون رابطه حسنه ای دارم. اَصلن احساس نکردم که خانمای اروپایی کُشته شرقی حا باشن. ولی چندین موارد پیش اومده, که سیگنال حایی از طرف دوستان ایرانی {مرد} به خانمم داده شده . ولی من دخالت نکردم و خانمم خودش حل کرد , و گفت دیگه دعوتشون نمی کنیم و به دعوتی اشون حَم نمی رویم. { البته کمی به غیرتم برخورد}. میخام بگم عشق و محبت و دوستی ,اگه بر اساسِ اصولی و مرامِ درست بنا بشه, نه جایی برای چاقوکشی حَست و نه قَمه و غیرت. طرف میره ۴ تا زن میگیره ,و خُب این خلع رو باید یکی پربکنه یا نه؟ اینجایه که سر وکله ناموس و غیرت و مردانگی با خشونت پیدا میشه. چون قانون نقض داره .چون حقوق زنان با سنت ۱۴۰۰ ساله, در قرن ۲۱یکم در تضاده و ناسازگاره. که در نتیجه اکثر ما اقایون از این موج سواری علیه زنان بدمون نمی یاد.
0
2
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۳
فضول بک - سوئد، سوئد
این فرقه اهریمنی جنایتکار در ایران هر باری که افشاگری میشود. منتشر کننده افشاگری را با عنوان هایی مانند "ایجاد التهاب در جامعه""سوءنیت" "علیه امنیت ملی" و. دستگیر و محاکمه و مجازات کرده اند تا جهادگران آتش به اختیار اعمال ضد بشری "امر به معروف نهی از منکر" خود را ادامه دهند. ولی چه کسانی بیش از ۱۵۰۰ انسان بی گناه را درآبان ماه به قتل رساندند ? چه کسانی هواپیمای مسافربری اوکراینی را با ۱۷۷ انسان بی گناه سرنگون کردند و انها را به قتل رساندند؟ . چه کسانی باعث شیوع فاجعه بیماری ویروس کرونا که معلوم نیست ابعاد و ته این فاجعه کجاست هستنند؟ چرا دستگیر و محاکمه و مجازات نمی شوند? و تمام ارگانهای حکومت همچنان خفه خون گرفته است.دروغ می گوید و پنهان کاری می کنند. دفاع از حقوق بشر﴿نه با خوشونت﴾ وظیفه همه افراد جامعه است
2
2
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اولاً من چیزی رو به آمریکا ربط ندادم!! فقط بر اساس نوشته های مردم در این سایت و موافقانشان نظرم رو نوشتم چون خیلی ها تحت تأثیر این کلیپ قرار گرفتند و فکر میکنند در کشورهای غربی صرف داشتن یک سری قوانین به نفع زنان موردی از آزار و اذیت وجود نداره یا خیلی کم است در صورتیکه این معضل جهانیه و اگر در ایران قوانین تبعیض آمیز وجود داره دست خود مردمه که رفتار معتدل داشته باشند جناب عالی توجه کنید به نظرات مردم ببینید که اکثراً عمل خشونت بار آن سه جوان رو نه تنها محکوم نکردند بلکه تصدیق هم میکنند این نشان میدهد که خود مردم هم از عقلگرایی فاصله گرفته اند صرف نظر از قوانین ارتجاعی که خیلی ها همینطور جنابعالی منتقدش هستید ولی مردم هم در همین مسیر خشونت طلبی جلو میروند.
3
3
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
در این سایت ما چقدر ادم غیرتمند داریم. همین غیرتمند ها در داخل خیابان یک تماشاگر بی خاصیت هستند.حتما کتک زدن زنان دستفروش شمالی توسط مامورین شهرداری یا حمله اخوند اتش باختیار و کتک خوردن زنان و بی خاصیت بودن مردان را دیده اید
1
4
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۳
agha_ehsan - تهران، ایران
در عوض بجای محاکمه اون مردک کثیف ، دادستان شهر ری عامل انتشار فیلم رو تحت تعقیب قرار داده !!!! یعنی من موندم چه گوساله هایی سوار مردمن تو این مملکت زوار در رفته . یه جانی ناموس مردم رو کتک زده و زن بیچاره دستش جایی بند نشده اونوقت اینا دنبال پرتغال فروش سر کوچه اند !! بنازم به کله پر از... که دارین . حیف شیرمردهایی که برای حفظ خاک و ناموس این آب و خاک جونشون رو از دست دادن
5
1
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::هانی - اسلو، نروژ::]. دوست عزیز منظور من توصیف برداشت ایرانیان در یک برهه ای از زمان (مخصوصا دوران پهلوی که برخورد بین ایرانی و غربی زیاد شده بود بخاطر مستشاران) اینرو در مطبوعات و فیلمها میشه دید که ایرانیها فکر میکردند مرد غربی حساسیتی نسبت به زنش نداره نسبت به خودشون.. در کل با شما موافق هستم . ازدواج یک معاهده بین زن و مرد هست ممکن است زن یا مرد از کس دیگری خوششان بیاید و به طرف مقابل اعلام بکنند من میخواهم جدا شده با طرف دیگری زندگی کنم ( البته پیچیدگیهایی بوجود میاید مثلا اینکه طرف مقابل وی را هنوز دوست دارد ولی وی میخواهد جدا شود) یا اینکه مرد یا زنی سیگنال بدهد و مرد یا زن مقابل طرف را ترد کند. ...به هر حال در جوامع سنتی این حالت نبوده و عموما مرد سالار بوده اند و این اختیارات در دست مردان بوده در جوامع مدرن بتدریج بسمت تساوی رفته اند که البته هنوز هم همه دنیا با تساوی فاصله دارند...
8
1
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::هانی - اسلو، نروژ::]. اینرو هم توضیح بدم البته از سمت مرد توضیح میدم راحت تر هست. ممکن است شما در روابط دوستی از خانم دیگری خوشت بیاید و به خانومت اعلام کنی من قصد متارکه و زندگی با وی را دارم در حالی که خانوم خودت هنوز شما را دوست دارد . این ممکن است باعث عکس العمل از طرف وی شود حالا چه بشکل گوشه گیری گاهی هم بشکل پرخاش یا جنایت. میخواهم بگویم که در اینگونه موارد حتی در حالت تساوی زن و مرد ممکن است جنایتهای ناموسی اتفاق بیافتند.
9
1
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. کلا یک سری حرفها را درست میگی ولی آخرش به بیراهه میزنی وبوم از جاده خارج میشی. وقت من بیشتر ارزش دارد تا بخواهم بی حرمتی هات را جواب بدم. اگر هم نظری بعد نظر تو میگذارم برای روشن کردن مطلب است به خودت نگیر. اینقدر ارزش نداری.
8
9
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
millionaire - منچستر، انگلستان
[::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک:. دوست من زنان مسلمون که گوشت خوک نمى خورند چرا انقدر بى غیرتند که راضى میشن شوهرشون با سه تا زن دیگه رسمن ازدواج کنه و رابطه سکسى داشته باشه
0
9
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۲۳
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
[::millionaire - منچستر، انگلستان::]. بله گرامی، برای یک زن مسلمان خیلی مهم است که شوهرش از قدرت بالای جنسی برخوردار باشد و یارا و توانایی ارضا چندین زن رو داشته باشه. این خودش افتخار است. در صورتی که گوشت خنزیر خورها اگر از داروهای محرک و وسایل مربوطه استفاده نکنند، همون یک زن رو هم بزور. ....
14
4
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. من دنبال این نیستم که ارزشی از کسی بگیرم . در ضمن باز هم بهت میگم باید از خجالت آب بشی وقتی میایی از فضائل اخلاق گنده گویی میکنی ولی در عمل در چند مورد اشتباهت رو بهت گوشزد کردم آمدی با بی شرمی و لودگی پشت گوش انداختی انگار نه انگار بعد از اینور ادعای بیخودی میکنی!! شرم حیا خجالت شرف وجدان هیچ برای تو معنا نداره .
13
5
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. اگر ذره ای انسانیت در وجودت بود برمیگشتی تمام اون مواردی رو که بجای قبول حقیقت توهین پرت کردی مسخره کردی دوره میکردی و مثل انسان غربی مسئول عذر خواهی میکردی ولی حیف صد حیف در این سن و سال هنوز باندازه یک بچه غربی ده ساله انسانیت در تو نیست . بزودی در همون جامعه ای که خودت رو بهش تحمیل کردی شروع میکنند به همان اندازه ای که شخصیت داری به تو احترام قائل میشوند.
13
6
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. بسیجی زن ستیز مزدور ساندیسی.ارزشهای دینی ساندیسی ات بین مردم سقوط کرده. با زور و توهین مردم به دین نکبتی ات برنمی گردند....
6
10
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. من که چند بار مچ تو بچه آخوند رو در حال افاضات آخوندی گرفتم یادت رفت یا عمدا از یادت خودت بردیش ؟؟ پس "مسئول بودن و صادق بودن " غربیت کجا رفت یه دفعه زدی به جاده بربریت ذات واقعی زد بیرون؟!!
9
4
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. فقط سعید طوسی میتونه کمبودهات را جبران کنه. میدونم این ماه ساندیس بهت نرسیده هار شدی ملای احمق پتیاره
4
8
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. میبینی که به فحاشی افتادی ولی من مثل تو بی فرهنگ نیستم که جوابت رو بدم. فقط خواستم ثابت کنم "دروغگوی" ... هستی که دهنت رو باز میکنی ولی عمل نداری. باز اینرو بخون با خودت مقایسه کن.... "غربیها باهمت ترین مردم هستند. انسانهای فهیم و زحمت کش و مسئولیت پذیری که ...."
6
3
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. کسی که بجای برخورد عقلانی و انسانی سعید طوسی به دیگران حواله میده معلوم هست از چه خانواده ای میاد!!.
6
3
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
millionaire - منچستر، انگلستان
[::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. تعریف شما از غیرت چیه ؟ یک زن با غیرت کیه ؟ زنى که شوهرش فقط مال خودش نباشه با غیرته ؟ !!!! زنى که شوهرش با زن دیگر رابطه داره ، با زن دیگه اى ازدواج کرده ، شب پیشش نمیخوابه میره بغل ( معذرت میخوام ) یه زن دیگه ش میخوابه ، با غیرته ؟!!! بعد این زنهاى گوشت خوک خورى که نگاه چپ به شوهرشون بشه پدر نگاه کننده رو در میارن ، بى غیرتند ؟ ! چرا زور میگى عزیز !!
[::آزاذه - تهران، ایران::]. گفتم که آخوند هستی اینجا هم ثابت کردم یک رفتار دیگر آخوندی از تو را : ... دقیقا تو هم ثابت کردم که خودت گنده گویی میکنی اینم اثباتش : "غربیها باهمت ترین مردم هستند. انسانهای فهیم و زحمت کش و مسئولیت پذیری که ...." بعد در عمل این فحاشی و بیشرمی رو از خودت نشون میدی!!! خودت ثابت کردی دودمان خودت رو هرچه هم بیشتر فحش میدی بیشتر خودت رو در لجن فرو میکنی!!!
1
0
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.