دو بازیکن استقلال: بین دو نیمه ماموران پلیس «ما را کتک زدند و گفتند حق مصاحبه ندارید»

عارف غلامی و سیاوش یزدانی، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران می‌گویند که در بین دو نیمه مسابقه امروز استقلال و پرسپولیس، ماموران پلیس "مانع رفتن آنها به رختکن استقلال شدند و آنها را کتک زده اند."
 
به گزارش ایرنا، سیاوش یزدانی به خبرنگاران گفت: "در راهرو در حال رفتن به سمت رختکن استقلال بودیم که به چند مامور برخورد کردیم. به ما گفتند چرا هُل می‌دهید اما ما آنها را هُل نداده بودیم و در ادامه نیز جر و بحث و دعوایمان شد. سپس من و عارف غلامی را به یک اتاقی بردند تا بازجویی شویم و در آن اتاق یک نفر به سمت ما هجوم آورد. وقت علت این حرکت را جویا شدم، گفتند "بچه پررو هستی و می‌خواهیم حالت را بگیرم."
 
او گفت که ماموران به آنها گفته اند که حق مصاحبه ندارند: "اما چون کاری نکرده‌ام، مثل یک مرد حرفم را می‌زنم."
 
عارف غلامی دیگر بازیکن استقلال هم ضمن ابراز تاسف از اتفاقی که افتاده متنی را که در صفحه اینستاگرام خود نوشته، برای خبرنگاران خواند: "اینجانب عارف غلامی خواهرزاده دو شهید و فرزند ایثارگر امروز در ورزشگاه آزادی و در خاک کشورم به همراه سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار گرفتم. ما را زدند و با خاک یکسان کردند. سرم را با باتوم زدند."
 
او افزود: "کارت بازی‌ام را نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم اما گفتند بازیکن استقلال کی هست؟ مأموران روی ما دو نفر ریختند و ما را می‌زدند."
 
اقای غلامی که به دلیل مصدومیت روی نیمکت ذخیره نشسته بود افزود: "در حال خروج از VIP بودیم که این اتفاقات رخ داد. سیاوش در رختکن گریه کرد این در حالی است که مأمور نیروی انتظامی حق ندارد با یک دزد هم این گونه برخورد کند. خیلی راحت زدند و رفتند."
 
خبرگزاری ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران گزارش داد که "موضوع در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد."
 
اسماعیلی خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال هم اعلام کرده است که این مساله را پیگیری می‌کند.
+57
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    خدا را شکر کنید که شکل تام کروز نبودید که موشک نزدند بهتون، کتک که چیزی نیست، اونجا جمهوریه اسلامیه.
    4
    70
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Piotr - ورشو، لهستان
    دم سیاوش گرم که گفت کوتاه نمیام کدومیکیتون که دوتاتوپ گنده داره بره ایران همچی حرفیو بزنه؟سبکبل یا شبنلیله یا آزاده؟قول میدم همونموقه باترسو لرزچمدونتونو میبستین میومدین اروپا خخخ
    26
    7
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    CHOPOG - برلین ، اتریش

    یک مشت حیوان و وحشی را لباس ارتشی یا نظامی تنشون کردن که اگر کتک حتاکی و فحاشی کرد بتونه زیر پوست اون لباس خودش رو استطار کنه. تف بر صورت کریحه شما اشغالها و زالوه . خوب شد که این عمل زد انسانی این وحشیها توسط قربانیان یزدانی و غلامی رسانه ای شد و امیدوارم هوادارن و تماشاگرانی که دفعه دیگه به استادیوم میرن با اینگونه حیوانات مشابهه به عمل بشه . ففر اسپری و . همراهتون باشه.
    2
    28
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    CHOPOG - برلین ، اتریش
    در ظمن امیدوارم مسعولین حقوی باشگاه زیر سیبیلی در نکنند هر چند همه اینها سراشون تو یه آخوره. فقط هواداران و تماشاگران که میرن تو ایستادیوم باید با شعار و افشا کردن این ضرب و شتم از خجالت او ن ماموران کثافت در بیان.
    3
    18
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    اینها را باید به مردم معرفی کرد بیایند توضیح بدهند، این حرکات داعش گونه در شان ملت ایران نیست، در کدام کشور اینگونه ماموری جرات دارد با مردم اینجوری رفتار کند؟ بترسید از ان روزی که مردم از جا بلند شوند و علیه ظلم دادخواهی کنند، این کارها یعنی چه، با جوانان مردم باید با احترام برخورد کرد
    1
    19
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    حکومت دیگر هیچگونه پایگاه اجتماعی ندارد و چاره را در این دیده اند که با رعب و وحشت مردم را از مبارزه باز دارند. این بار تعدی را اکران عمومی کرده اند به حدی که اگر فردی محبوب و معروف هم باشید در امان نبوده و مغضوب خواهید شد و تمام این ها میخ دیگریست که به تابوت حکومت اخوندی کوبیده میشود
    1
    16
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    وزیر خارجه روسیه چندماه قبل گفت,در دنیا یک کشور کمونیستی وجود دارد و آن ایران است. از یک کشور کمونیستی پلیسی بیش از این امنظار نباید داشت .آی رای دهنده گان بیغیرت تماشا کنید با فرزندان و برادران شما چه رفتاری دارند.چشم کورشده خود را باز کنید ببینید به چی رای میدهید؟.
    4
    17
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک
    تا وقتی که این مردم به جستجوی خداوند حقیقی نپردازند و به بت پرستی یا همون خدای دروغین اسلام ادامه بدند, همانطور که میبینید این وضیعت بدتر و بدتر خواهد شد . بیدار شد مردم تا به کی پدرانتون رو کور کورانه پیروی میکنید ؟ آیا درس نگرفتید که منبع اصلی اشتباه هست ؟
    1
    6
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک::]. شما هیچوقت از خودتون پرسیدید که چرا خداوند حقیقی اجازه داده خداوند دروغی بین مخلوقاتش جولان بده؟
    3
    2
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک
    بله دوست محترم , چون در غیر این صورت مردم چهره واقعی شیطان رو نمیشناختند و امروز از ان رویگردان نمیشدند
    0
    3
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک::]. متشکر از پاسختان، اما گمان نمیکنید که کسی باریتعالی را وادار نکرده بود که شیطان را هم خلق کند. شاید هم خدای دانا و توانا از آینده شیطان بیخبر بود و ریسک کرده بود!
    2
    0
    جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. بله دوست عزیزامیدوارم این جواب به شما کمک کنه. در واقع خداوند, شیطان را خلق نکرد. شیطان یک فرشته بود. پس در حقیقت خداوند فرشته خلق کرده بود ولی او مست غروریا گناه شد و به شیطان تغییر یافت. همانطور که شیطان زمین و انسان را در باغ عدن به واسطه گناه لعنت کرد پس خدواند کسی را فرستاد تا به وسیله او گناه و لعنت ازانسانها برداشته شود . ( مگر نه اینکه برای فدیه یا قربانی باید خونی ریخته شود) ؟ پس چه کسی ان کار رو کرد به جز مسیح بر روی صلییب؟ او برای گناهان ما قربانی شد تا ما امروزما از قدرت گناه آزاد شویم ولی او ما را آزاد یعنی با اراده آزاد آفرید . ولی او تا وقتی که ما از او نخواهیم و نپرسیم که وارد قلب ما شود بی اجازه وارد نخواهد شد. چرا که او دزد نیست که بی اجازه و از دیوار وارد قلب کسی شود. و در انجیل میگوید امروزمن بر در ایستاده و میکوبم اگر صدای مرا میشنوید دل خود را سخت مسازید.
    0
    0
    یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. من گناهان زیادی مثل خود پرستی, نبخشیدن و رنجاندن افرادی که ازشون عصبانی بودم به وسیله زبانم داشتم والی امروز من آزاد هستم. کسانی را که به من بدی کرده بودند بخشیدم و عده بسیاری هم متوجه شدم که در واقع خطا از من بود نه آنها. ولی برای مدتهای طولانی از اونها عصبانی بودم و نمیتونستم این موضوع رو متوجه باشم. در واقع کور بودم ولی امروز بینا
    0
    0
    یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.