رئیس جمهوراکوادور: زنان فقط زمانی که مورد آزار جنسی شخص زشتی قرار بگیرند، گزارش می‌کنند

رئیس جمهور اکوادور بخاطر اظهاراتش در مورد زنان عذرخواهی کرد بی بی سی :لنین مورنو، رئیس جمهور اکوادور به خاطر اظهاراتش درمورد زنان عذرخواهی کرد. آقای مورنو گفته بود که زنان تنها زمانی درباره آزار و اذیت جنسی گزارش می‌دهند که ازسوی "شخص زشتی" مورد آزار قرار گرفته باشند.
 
رئیس جمهوراکوادر گفته بود: "زنان اغلب درباره آزارجنسی گزارش می‌دهند و این کار آن ها درست است." او سپس مدعی شده بود که زنان اغلب زمانی که توسط "شخص زشتی" مورد آزار قرار می گیرند، عصبانی می‌شوند. اما اگر این شخص چهره زیبایی داشته باشد...آنها (زنان) معمولا فکر نمی کنند که این آزار جنسی بوده است."
 
رئیس جمهور اکوادورهمچنین گفته بود که مردان بطورمداوم با اتهام دروغ بودن آزار و اذیت توسط زنان روبرو هستند.
 
انتشار سخنان او با موجی از خشم روبرو شد؛ و پس از آن بود که آقای مورنودر توییتی گفت که " قصد نداشته با چنین صحبت‌هایی مسئله‌ای جدی مثل خشونت و یا آزار را کم اهمیت نشان دهد."
 
رئیس جمهور اکوادور در توییتش همچنین افزود: "اگر چنین برداشتی از صحبت های او شده، عذرخواهی می‌کند.
 
او همچنین گفته که "خشونت علیه زنان را به هرشکلی رد می‌کند."
+28
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    مَردک ! اگه دو پُتک بر مغز نداشته ات فرو بیاد, یکی از طرف یک خانمِ بی حجاب خوشگل. تیتیش مامانی, و دیگری گیریم از طرف یکی از خانمهای چادر ضخیم برزنتی گشتِ ارشاد! آیا یک پُتک رو قبول میکنی یا میگی چرا پُتکی بر سر کسی بیاد؟ پس بنا به عُرفِ و حقوق انسانی, حَر عملی و واکنشی بدون رضایت صورت بگیره ازار جنسی محسوب میشه. حال ازار دَحنده حَر که میتونه باشه.که متاسفانه می بینیم چگونه روزانه زنان , در گوشه وکنار دُنیا حال چه در خیابون حا ,چه محیطِ کار, چه در منزل, چه ترانسپورت حای عمومی وغیره , مورد اذیت وازار جنسی قرار میگیرن.
    8
    8
    دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    در روایت آمده است که - سن فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا
    احتمالا این بابا حتی یک صفحه از کتاب هزار جلدی شناخت زنان رو هم نخونده. در واقع هیچکسی نخونده چون کسی تا حالا نتونسته چنین کتابی بنویسه چون تا حالا هیچ کسی نتونسته زنها رو بشناسه. ضرب المثلی هست که میگه سعی نکن زنها رو بشناسی چون خودشون خودشون رو میشناسن و از همدیگه متنفرن.
    24
    9
    دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.