رئیس سازمان اطلاعات سپاه: با دشمن سازش کنیم، محکوم به شکستیم

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه روزسه شنبه 28 ژانویه در مراسمی گفته است، مذاکره با «دشمن» در شرایط فعلی قطعا محکوم به شکست است.
 
رئیس سازمان سپاه پاسدارن ایران گفت: «اگر می‌خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی تر شدن را طی کند».
 
او گفت: «در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک‌های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می دهند».
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: «آمریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک‌ها را انجام می‌دهد ولی همین عنصر خطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی «شیطان بزرگ» خواهد بود».
 
به نظر می‌رسد که این اظهارات رئیس اطلاعات سپاه در پاسخ به پیشنهاد محمد جواد ظریف ایراد شده است. ظریف در مصاحبه با نشریه اشپیگل، در پاسخ به سئوال خبرنگار این نشریه که پرسیده بود آیا مذاکره با آمریکا پس از ترور قاسم سلیمانی منتفی شده، گفت: «نه، هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد روش خود را تغییر دهند و واقعیت را بپذیرند».
 
او گفته بود : «دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره برگردد؛ ما هنوز بر سر میز مذاکره هستیم».
 
گفتنی است که تنها حسین طائب نیست که با پیشنهاده ظریف برای مذاکره مجدد با آمریکا مخالفت کرده است بلکه افراد دیگری از جناح اصولگرایان نیز با این پیشنهاد به شدت مخالفت کردند. از جمله سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، نقدی ضمن انتقاد از مذاکره مجدد با آمریکا گفت: «مذاکرات برجام و مذاکره با آمریکا در طول سال‌های گذشته، بی نتیجه بوده است. ترور «شهید حاج قاسم سلیمانی» هم یکی از اثرات مذاکره با آمریکا بوده است، چرا که هرگاه با زبان غیرمقاومت با دشمن صحبت کردیم، ضربه خوردیم و این باعث شد که جسارت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر شود. متاسفانه برخی از گروه‌های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می‌زنند و این در حالی است که آمریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست».
+4
رأی دهید
-24

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    عاقبت اخوند حسین طائب ناچار میشوید یا تن به مذاکره بدهید یا با نیروهای امریکای حاضر در دوروبر ایران وارد جنگ شوید.
    0
    4
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    آدم حالش بهم میخوره از اینا یکی از یکی گاو تر و جنایتکار تر
    0
    12
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.