ویدیوی مگان پرمر، بازیگر ایرانی الاصل ساکن آمریکا، روی فرش قرمز با لباس «نه به جنگ با ایران»

ویدیوی مگان پرمر، بازیگر ایرانی الاصل ساکن آمریکا، روی فرش قرمز با لباس «نه به جنگ با ایران»
+17
رأی دهید
-59

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    قبل از اینکه اینجا به سر کول هم بپریم. مخلف و موافق جنگ. بله حق دارد .ابراز عقیده کند. که مخالف جنگ است.ولی‌ کسی‌ که مخلف جنگ است. باید مخالف حکومت فاشیستی مذهبی‌ هم باشد. وگرنه فقط پپولیسموس است.نمی‌ گویم جاسوس آخوند است. ولی‌ من و شما یک شروند اروپا و آمریکا. منصفانه با دیدن این فیلم چه تصوری دارید؟ من که فکر خواهم کرد. آها. دولت مظلوم ایران و ترامپ فاشیست. این حرکت هیچ گونه ربطی‌ به نظر بنده حقیر ربطی‌.با ضد جنگ بودن ندارد. تازگی‌ها در خارج ایران مد شده.هر کسی‌ می‌‌خواهد پاپلیسیتی کند. و اسمش بر زبان. لاس خشگه با آخوندا و موضع بر ضد ترامپ. این حرکتش فقط برای " prokovo " است. تحریک افکار و معروف شدن بیشتر. اگر راست می‌‌گوید. پس روی پرچم ایران هم یک عکس از خامنه‌ای " no with " دولت فاشیست مذهبی‌. بعضی‌ دوستان درک نمی‌‌کنند. برای مخالف بودن با ترامپ.نباید پستان شیطان را مکید.معروف شدن به چه قیمتی؟ خود جواب خود را پیدا کنید.
    2
    29
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا
    نگین پرمهر نام اصلی «مگان پرمر» است! دختری که فرزند یکی از دزدان مسکن مهر است! پدر نگین، شاپور باقری مهر صدها شاکی خصوصی دارد. او با فروش چندباره هر آپارتمان مسکن مهر، کلاه گشادی بر مردم بیچاره گذاشت. بحث چندین میلیارد تومان در زمان ارزانی دلار است یعنی چندین میلیون دلار پول!
    9
    28
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zavareh - رودسر، ایران
    ‏مگان پرمر یا همان نگین پرمهر، فرزند فردی به نام شاپور باقری پرمهر است که در دهه ۸۰ میلیاردها تومان پول مردم ایران را در قالب فروش چندباره واحد‌های مسکونی مسکن مهر خورد و بالا کشید و پس از مدتی فوت کرد و فرزندانش از جمله همین علیامخدره هم ریالی از آن پول را به مردم بخت برگشته پس ندادند. گزارشهای مربوط به کلاهبرداری چندین میلیون دلاری شاپور باقری پرمهر در دهه ۸۰ و محکومیت او به اختلاس و کلاهبرداری ایشان همان هنگام در رسانه‌های ایران نیز منتشر شده بود.
    9
    26
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    ۴۰ سال گذشته ماها دادمان را زدیم که این رژیم اصطلاح کر نیست و نمی تواند باشد که از اینگونه افراد و پدر و مادرشان اهانتها شنیدیم و امروز شاهد آن هستیم که بتازگی این روشنفکران لب تر می کنند و از این رژیم می نالند و و و. جان کلام اینکه تا کی باید ما چوب بیفکری و کوته فکری این افراد را بخوریم. فراموش نکنیم که ۹۵٪ مردم آلمان که با هیتلر بودند از سر نعمت جنگ و شکست آنان از آمریکا تا اندازه ایی آدم شدند و مردم ایران ۹۵٪ مخالف این رژیم هستند که بعد از شکست توسط ابر قدرتها نفس راحتی خواهیم کشید.
    2
    21
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    یه استخون انداختن جلوش و اینم داره واق واق میکنه.
    2
    14
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    نقل قول است از چرچیل که؛ سران کشورهاى متفق در مقابل هیتلر مقاومت نکردند، به این بهانه که درگیر جنگ شدن باعث بى آبرویى خواهد شد، نتیجه اینکه با این خویشتندارى ، هم جنگ بسراغ آنها آمد و هم بى آبرو شدند!
    1
    14
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ما ایرانی ها عادت داریم که همیشه یکجانبه به نقد انسان‌ها بریم. یک مثال بزنم تا ماهیت و کیفیت فکری جامعه خودمان را بشناسیم، شما در نظر بگیرید ۲ هواپیما از کانادا می‌رود ایران ، موقع برگشت هواپیمای اولی به راحتی برمیگرده تورنتو ، نقد ما میتونه چنین باشد : لعنت به ایرانیان کانادا ،پوپلیست های بی شرف، ملت دارن از گرسنه گی میمیرند ، با جیب پر از دلار میان در رستوران های گران ولی ارزان برای آنها میز میچینند از خوردن جوجه کباب به به میگویند ، آخر هفته شمال ، یا کیش حال می‌کنند ، دهان‌ها یشان بسته ، نه بخاطر عرق میهمانی شب قبل ، بلکه بخاطر اینکه حرف سیاسی نزده باشند ، اصلا شاید نصفشان مثل خاوری دزد باشند و یا مثل نوه خمینی با پارتی و جیب پر کانادا رفته باشتند ، لعنت به این پوپولیست های بی همه چیز ، دانشجویان متظاهر ساکن کانادا ، دزدان و غیره ، اما هواپیمای دوم طمعه ضحاک پیر میشه ، به یکباره همان ایرانیان پوپلیست غیر سیاسی ، بچه ننه ، قهرمان ملی می‌شوند ، رپرتاژ از عکس ها ، تحصیلاتشان ، از خوبی ها و زیبایی ها یشان زبانزد میشه ،
    7
    5
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه ، ایرانانیان هواپیمای اول را خواهان سلاخی هستیم ، اما قربانیان هواپیمای دوم را به درستی به اوج میرسانیم ، داستان این دختر هم همینه اگه سیاسی نظر بده ، باید سلاخی و بی حیثیت و سوسمار بشه که جرا انتقادش کامل ، دقیق نبوده ، اصلا نکنه میخواهد مطرح بشه تا پول به جیب بزنه ، شاید اصلا مهره رژیم باشه ، و اگه اصلا حرف نزنه باید فحش بخوره که سیاسی نیست ، اگر هم مثل همان عزیز یعنی مریم میرزا خانی نابغه ریاضی فوت کنه ، قهرمانش می‌کنیم ، اینکه ما براحتی یک دختر را در دودقیقه از هنرمند به فاحشه و از فاحشه گاهی ژاندارک و قهرمان می‌کنیم شگفت انگیزه
    5
    5
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. در کامنت قبلی جواب دادم،تکرار نمی‌‌کنم. مخالف ضد جنگ بودنش نیستم. مخالف این هستم.که به قیمت خون ملت ایران پاپلیسیتی مجانی‌ می‌‌کند. خیلی‌ از چپ‌ها مخالف جنگ هستند .ولی‌ یک موضع ضد فاشیستی مذهبی‌ هم دارند.خیلی‌ سخت بود. در روی لباسش ." no too khamenehi " هم می‌‌نوشت.خیر نمی‌‌کند. چون مشاور او می‌‌گوید. اگر بنویسی‌ .تبلیغات زیاد اثر ندارد.باید تحریک کنید. مستقیم نه. ولی‌ یک جوری .که همه فکر کنند. شما با رژیم ایران مشکلی ندارید. یعنی‌ این خانم دارد به قیمت رنج ما .پاپلیسیتی مجنی انجام می‌‌دهد. امروز عکسش در نیورک تایمز سینگاپور تا سی‌ ان ان. " sexy iranian girls against trump ". پاپلیسیتی مجانی‌ از این بیشتر. کدام زن سکسی‌ ایرانی‌ اینجوری توی تهران قدم می‌‌زند؟
    1
    13
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. به باور من هر کس که به توان خویش و به اندازه فهم و شرایطش قدمی مثبت برداره کافیه . مارلون براندو‌ در جایزه اسکار شرکت نکرد ، دختری با لباس برجسته سرخپوستی را برای دریافت جایزه فرستاد تا بحث برانگیز شود و این حرکتش علیرغم کاستی ها جواب داد ، اما کسانی هم بودند که کل حرکت را ندیدند و به جزییات گیر دادند ، از جمله دختره اصلا سرخپوست نبود و‌یا دوست پسرش فلان بود . در انتقاد کردن زیادروی بیش از حد جنبه تخریبی دارد تا تشویق . من مطمئن هستم که بعد از این همه فحاشی و انتقاد بیرحمانه اون چهار تا ایرانی مطرح در دنیا هم جرات نمیکنند حرکت سیاسی حتی نمادین کنند ، اخه کی می‌خواد سوسمار خطاب بشه . (رجوع کن به کامنتها)
    1
    1
    ‌سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.