وزارت خارجه بریتانیا از کلیه شهروندانش خواست از هرگونه پرواز و سفر به ایران خودداری کنند

 آخرین توصیه وزارت خارجه بریتانیا به شهروندان بریتانیایی درباره سفر به ایران: توصیه شده که به ایران به هیچ وجهی سفر نشود بی بی سی :وزارت خارجه بریتانیا با تغییر توصیه درباره سفر به ایران، از بریتانیایی ها خواست که از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند.
 
وزارت خارجه بریتانیا همچنین توصیه کرده است که از سفرهای هوایی به مقصد ایران، یا از این کشور و یا هرگونه پرواز در داخل ایران خودداری کنند.
 
در سایت وزارت خارجه بریتانیا همچنین به بریتانیایی هایی که در ایران هستند توصیه شده گزینه خروج از ایران و گزینه برای خ خارج شدن از این کشور را مد نظر قرار دهند.
 
راب مک‌ایر، سفیر بریتانیا در تهران، در توییتی با اعلام این خبر، توصیه کرده است که تبعه‌های بریتانیا در سایت وزارت خارجه  ثبت نام کنند تا در صورت تغییر این توصیه سفر، به آنها اطلاع داده شود.
 
+35
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    بوریس ترکه که از پدر بزرگ خودش متنفره واسه ما آدم شده ..از دولتی سر مسئولین نفهم همه واسه ما شاخ و شونه میکشن دیگه انگار کشورای خودشون چه خرابه ای هست واسه ما کلاس میذارن
    24
    5
    جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    اخه اگه قراره شهروندان بلاد فخیمه به ایران سفر نکنند،پس یعنی دستور بستن مجلس اخوندی، نهاد اوتسابی ریاست جمهوری ، وزارت خارجه و وزارت ظلم گستری(معروگ به سیستم قضایی اخوندی) میدید پس کی باید ایران را براتون غارت و نابود کنه؟شهروندان بلاد فخیمه در مجلس و مابقی نهادهای تصمیم گیری هستند؟
    0
    5
    جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.