دادستان اصفهان: سلاح های آمریکایی در اصفهان «به منظور پروژه کشته‌ سازی»

اسپوتنیک : دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان اعلام کرد: محموله سلاح وارد شده از مرزهای غربی به کشور در اصفهان کشف و ضبط گردید.
 
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصفهانی دادستان اصفهان در توضیح جزئیات این محموله بیان داشت: ‌این محموله شامل بیش از 126 قبضه سلاح ساچمه‌ زن شورشی، کلت کمری و کلاشنیکف و 900 فشنگ‌ جنگی که از مرزهای غربی وارد کشور شده بود با تلاش اداره کل اطلاعات این استان در اصفهان کشف و ظبط شد.
 
‌دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان با بیان اینکه پنج متهم وارد‌ کننده این محموله دستگیر و تحویل مراجع قضایی ‌شدند، افزود: بر پایه اعلام و نظر کارشناسان امنیتی اداره کل اطلاعات این استان این اسحله‌ ها به منظور پروژه کشته‌ سازی در اغتشاشات اخیر وارد کشور شده است.
 
دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان امنیتی اداره کل اطلاعات استان اصفهان‌، بیشتر کلت‌های کمری وارد شده ساخت کشور آمریکا از نوع سلاح‌های کمری امنیتی با قابلیت تروریستی در آمریکا شناخته می‌شود که نشان  USA نیز بر روی آن حک شده است.
+16
رأی دهید
-110

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

    اقای دادستان ! خب حد اقل یه دونه ویدئو هم که نشون بده مردم به خودشون شلیک کردن نشون بده دیگه!اینقد عادت کردن به دروغ گفتن هر چی دهنشون میاد میگن. یعنی اونایی که روی پشت بوم بودن و شلیک میکردن از امریکا پول گرفته بودن؟ پس چطور روح الله زم رو از فرانسه برمیگردونید ایران اما اون پفیوزی که روی پشت بوم دادگستری شلیک کرده ازاد میگرده؟!؟!
    4
    96
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    بالاخره بیشتر سلاح ها یا ساخت امریکا و یا روسیه و بعضی دول اروپائی هستند ولی کلاشینکف یک سلاح روسی هست. خرید و فروش اسلحه در امریکا آزاد و هر کسی میتواند حتی برود وال مارت و یک اسلحه بخرد و بهمین دلیل خرید و فروش این اسلحه ها تحت کنترل دولت نیست. حتی از اینترنت هم می توانید اسلحه بخرید
    21
    52
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان

    بدبختانه دارن کم کم ایران را تبدیل به سوریه میکنند.این اخوندهای کثیف برای نابودی ایران کمر بستن!
    3
    44
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    alimazari2 - تل اویو، اسرائیل
    [::شمرالله - مونیخ، آلمان::]. من یکی واقعا خوشحال میشوم. چون ایران عراق را از ۲۰۰۳ بهم ریخت. بروید به ۷۰۰ صفحه سند مراجعه کنید. چطور ایران از ۲۰۰۳ عراق را به ناامنی کشاند. بروید به سخنان ژنرالهای امریکا گوش کنید چطور ایران در افغانستان از گروه های تروریستی حمایت میکند تنها برای اینکه بمب بگذارند و مردم را بکشند. بروید به سخنان فرمانده هان خود گوش کنید که چطور دولت لبنان را تهدید میکنند که اگر مخالفت کنند کشورشان را به ناامنی و جنگ میکشناند. بروید به سوریه نگاه کنید که چطور از بشار اسد محافظت کردند. شما با یک لحنی میگی تبدیل به سوریه میکنند انگار که امریکا سوریه را تبدیل به سوریه کرد. نه شمرالله . این ایران بود. مردم در سوریه برای فقر تظاهرات کردند. دولت بی لیاقت. دولت فاسد. دولتمردانی که میلیارد دلار ثروت دارد. اما مردمش فقیر هستند. ایران بود از این دولت حمایت کرد. شماها اینقدر دورغ گفتید باورتان شده ایران مهد دموکراسی و بهشت است. لابد سردارهای سپاه شما امریکایی و کانادایی هستند. لابد تروریستهای شما از کانادا حمایت میشود.
    15
    16
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    alimazari2 - تل اویو، اسرائیل
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اگر شما یک مقدار سواد داشتی میدانستی تمام خرید و فروش اسلحه در کنترل سازمان Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives است. این سازمان یک سازمان فدرال یا دولت مرکزی است. ایا شما واقعا در امریکا زندگی میکنی؟ چطور از وجود چنین سازمان فدرال خبر نداری؟ لیست سازمانهای اجرایی ایالت متحده ی امریکا انقدر دراز هم نیست که نتوانی بخوانی. کلا ۱۵ تا دپارتمان فدرال وجود دارد. اسلحه از والمارت بخرد. این هم یکی از دروغهای شاخدار شما. خدایا اینها چرا و چطور اینقدر راحت دروغ میگن؟ هیچ والمارتی اسلحه نمیفروشد. شما اسلحه های ورزشی مثل airsoft و کمتر از ۰.۲۲ میلیمتری را با اسلحه ی واقعی اشتباه گرفتی.بعد والمارت یک خرده فروشی است. لوکال یا محل کسب و کار اجاره ایی است. والمارت قسمتی از لوکال یا محل را اجاره میکنه نه همه ی محل را. ممکنه یک شرکت فروش لوازم الکترونیکی قسمت دیگه را اجاره کنه. ممکنه یک ریتل اسلحه فروشی اجاره کنه.
    23
    9
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    alimazari2 - تل اویو، اسرائیل
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بعد هم من واقعا تعجب میکنم. هیچ ملتی را ندیدم اینقدر راحت دروغ بگه. قسم میخورم هیچکسی را ندیدم اینطوری راحت دروغ بگه. بدونه سند بدونه اشنایی. همه تان هم میگید از یک جا شنیدم. فلانی گفته. یکی گفته. فلان جا اعلام کرده. فلان سازمان اعلام کرده. فلان جا اصلا اسم نداره؟ فلانی اصلا اسم و رسم نداره؟ فلانی کی هست؟ یکجا کجا هست؟ . برای همین بود کوروش کبیر گفت خدایا این مردم چرا اینقدر دروغ میگن؟ از دروغ حفظشان کن.
    20
    9
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    [::alimazari2 - تل اویو، اسرائیل::]. حرف حساب. مشکل اینجاست که ما ایرانی ها علاوه بر متکبر بودنمون دروغگویی و داستان سازی و کلا در توهم بودنمون و ادعاهای پوچ و پر از هیچ مان گوش دنیا را کرده ، فکر می‌کنیم فقط ما خوبیم و دنیا کلا دربست مدیون ماست خونمون از دیگران رنگینتره و بقیه کشورها اصلا خون ندارند چه برسه به اینکه کم رنگ باشه. خانه مان از کاه است و خانه چوبی همسایه را آتش میزنیم تازه طلبکار زمین و زمان هستیم و شراره های این آتش خانه مان را نگرفته فحش و ناسزا به همسایه بخت برگشته ای که خودمان خانه اش را به آتش کشیدیم می‌دهیم. کلا خیلی باحالیم بی نهایت باحالیم.
    15
    4
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. جااااااااان!؟
    5
    11
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::alimazari2 - تل اویو، اسرائیل::]. رفیق اگر کل متن کومنت من را خوانده بودید میدید که نوشتم: اخوندها هم تا ایران را نابود نکنند دست بردار نیستند ،همانطور که سوریه، عراق،لبنان،یمن را به نابودی کشاندند. اینکه ایران بود سوریه پ عراق و لبنان را با نابودی کشادند شکی در ان نیست، ولی شروع کننده جنگ داخلی هم در سوریه طبق اعتراف بزرگان ناتو این امریکا، فرانسه و انگلیس بودند که جنگ داخلی سوریه را رقم زدند، چرا که سوریه در حال بستن یک قرارداد صلح با اسراییل بود و حتی قرار شده بود اسراییل از گولان بعد از قرارداد صلح عقب بکشندو این پایان کامل درگیریها در خاور میانه و دقیقا به این خاطر بود و برای جلوگیری از این کار که جنگ داخلی سوریه رقم خورد. و دیگر اینکه رفیق این امریکا بود که بعد از سقوط صدام ایران را دودستی تقدیم ایران کرد وبه اران اجازه داد پایگاهای ترورستی خودش و انجا برپا کنه!
    0
    6
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::alimazari2 - تل اویو، اسرائیل::]. فرمودید که اگر من سواد داشتم. عزیزم من کاملا بیسوادم شما که علامه هستید ترهات بفرمائید تا بقیه گوش بدهند و از دریای دانش فیاض شما بهره مند شوند. اخوی من در امریکا زندگی میکنم. پول بدهی همه جور اسلحه ی سبک در اختیارت قرار میگیرد. امریکا تنها کشور دنیا هست که حمل و داشتن اسلحه ازاد هست. عجبا من خودم انواع اسلحه را در بعضی از شعب وال مارت دیده ام و شما می فرمائید وجود ندارد!؟ تازه این بازار فروش تحت کنترل هست و گر نه به تعداد اسلحه ی رجیستر شده، انواع اسلحه بدون کنترل وجود دارد. پول بده و یک ساعت بعد انواع هفت تیر و مسلسل در اختیارت قرار میگیرد. مثلا فکر میکنی همه چیز تحت کنترل دولت هست؟ از هر جنایتی که انجام بگیرد به ندرت بیش از ده درصد کشف میشود و از این کشفیات هم چون دلیل محکمه پسند وجود ندارد نیمی از خاطیان تبرئه میشوند. دوست خود من که مثل تو یهودی بود در روز روشن یک سیاه یک گلوله در قلبش شلیک کرد. پلیس قاتل را دستگیر کرد و چون دلیل نداشت ازاد شد.
    0
    21
    ‌پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انجلس ، ایالات متحده امریکا

    [::alimazari2 - تل اویو، اسرائیل::]. وال مارت اسلحه میفروشه . همه جا اسلحه میفروشند اینجا آمریکاست
    0
    20
    جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.