ترس رونالدو از هجوم یک هوادار برای گرفتن سلفی + ویدیو

العربیه :یکی از هواداران باشگاه یونتوس ایتالیا روز چهارشنبه 11 دسامبر 2019 در حالی که قصد داشت با کریستیانو رونالدو عکس سلفی بگیرد، وارد زمین بازی این تیم با بایرن لورکوزن شد، اما نحوه ورود او به زمین رونالدو را بر آن داشت که گمان کند این هوادار قصد آسیب‌رساندن به او را دارد.
 
در ویدئویی که از این صحنه منتشر شده، مرد جوانی پس از پیروزی 2 بر صفر یونتوس برابر بایرن لورکوزن آلمان در چارچوب دور گروهی جام قهرمانان اروپا، وارد زمین شد تا با ستاره پرتغالی یونتوس عکس بگیرد.
این فرد از پشت به رونالدو نزدیک شد و تلفن همراهش را روبروی صورت رونالدو گذاشت ولی مرد سابق فوتبال جهان تلفن همراه را با اسلحه یا چاقویی که قصد آسیب زدن به او را دارد، اشتباه گرفت و به سرعت چرخید، به نحوی که سرش با سر هوادار جوان برخورد کرد. این موضوع سبب شد او گمان کند که مورد حمله قرار گرفته است.
 
رونالدو به طور معمول با روی باز از کسانی که می‌خواهند با او عکس بگیرند، استقبال می‌کند.
 
فرد دیگری نیز در حین بازی به سمت رونالدو رفت و او نیز گمان کرد که این هوادار قصد حمله به او را دارد و این امر موجب ترس و نگرانی شدید او شد، به نحوی که این ترس از روی چهره‌اش قابل تشخیص بود و نیروهای امنیتی که پیرامون رونالدو حضور داشتند، نیز چنین گمانی کردند و لذا به سرعت با این هوادار برخورد کرده و او را از ورزشگاه بیرون کردند.
+18
رأی دهید
-8

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.