رضا پهلوی: آقای خامنه‌ای خیلی بیشتر از این که نگران بنده باشد، باید نگران مردم خودش باشد

صدای آمریکا :شاهزاده رضا پهلوی می‌گوید رهبر جمهوری اسلامی به جای نگرانی درباره او، باید نگران مردم ایران باشد که در چهل سال گذشته توسط جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده‌اند.
 نسخه کامل گفتگو با شاهزاده رضا پهلوی؛ از واکنش به خامنه‌ای تا توصیه به اتحاد و امیدشاهزاده رضا پهلوی روز جمعه ۳۰ آبان در گفتگوی اختصاصی با صدای آمریکا به اظهارات رهبر جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و گفت به نظر من، آقای خامنه‌ای خیلی بیشتر از این که نگران بنده باشد، باید نگران مردم خودش باشد که در ۴۰ سال حکومت جمهوری اسلامی، به کلی نادیده گرفته شده‌اند.
+219
رأی دهید
-43

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    پاینده باشی شاهزاده.
    148
    214
    ‌پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
    خبرنگاره از اون تیپایی که همیشه ردیف اول کلاس میشسته.
    117
    113
    ‌پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان

    آخه کی میخواد این جغد خائن ایران نشناس بیاد حکومت کنه. بدبخت اون مغز معیوب هایی که از این ببوی بی بخار وطن فروش دفاع میکنن و میخوان این ببو.. روشون حکومت کنه...
    175
    139
    ‌پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    دماغ آق رض به مال سیاها یه سور زده. خدایی این چیه ولک؟ میگن هنگام تولد هم اول دماغش اومد بیرون.
    183
    149
    ‌پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    بسم الله الرحمن الرحیم . چاپ و انتشار این کامنت به معنای خداحافظی همیشگی با این سایت خواهد بود البته بعد از حدود ١٠ سال . در پی دریافت پیام مدیریت سایت مبنی بر تهدید به انسداد حساب کاربری به علت ترویج خشونت و نفرت پراکنی، که به نوبه خود بسیار مضحک و گزینشی است، تمایلی به ادامه حضور احساس نمیشود . در پایان فقط یک توصیه به هموطنان . سعی کنید هرگز از مسیر تعقل خارج نشوید و تحت تاثیر اظهارات یک سری درمانده خارج نشین که هیچگونه امید و بهانه ای برای ادامه زندگی ندارند قرار نگیرید . یاس و سرخوردگی و شرایط نامناسب روحی این افراد ، هرگز باعث نشود که در دیدگاههای منطقی شما که برگرفته از تحلیل درست از وقایع است اخلال و اختلالی ایجاد شود . بدانید ، هر چقدر هم که سعی بر تعقل داشته باشید ، تلاش شما بر حفظ مسیر عقلایی از طریق تکرار و تاثیر یاوه ها بر ضمیر ناخودآگاهتان عقیم خواهد ماند ، تنها راه قبل از تفکر، خلوت کردن و قرائت حداقل صد آیه از قرآن مجید خواهد بود و بعد از آن کلیه بندها و القائات ذهنی ناسالم نابود خواهد شد . فان حزب الله هم الغالبون . پایان
    94
    43
    ‌پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    ضمن احترام به شاه عزیزمون باید عرض کنم این چلاقه دیکتاتور به هیچ وجه رهبره ما نیست و ما مردمی نیستیم که اون به فکره ما باشه . اون به فکره غزه و لبنان و سوریه و یمن و عراق و هزار تا گشنه گدایه دیگه . ما ایرانی هستیم و نه عرب که این آخوندا بخوان بر ما حکومت کنن
    39
    65
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    شاه زاده عزیز فقط شما رهبر و یار و همدم تمام مردم ایران هستید . هیچ کس نمی تواند همانند شما وفادار به ایران و ایرانی باشد.
    42
    70
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    naderali63 - گوتمبر، سوئد

    من نه شاه دوستم . نه ملاه پرست. اما رضا پهلوی هزار بار بهتر از ملاهای بو گندو وخایین هست . این فرد طی چهل اندی سال هیچوقت ندیدم ادعای پادشاهی کنه بلکه خودش را خادم واقعی مردم میدانه .در زمان جنگ ایران و عراق بارها نوشت به مقامات ایران که میخواهم در جنگ کمک ایران باشم. در مقابل دشمن خاکم. اما ملاهای احمق نگذاشتن. مخالفین رضا پهلوی مغز .... خوردن.
    37
    62
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. ما هم شنیده بودیم گدا علی هم موقعیکه از مادر زاده میشده اول وافورش خارج شده و بعد خودش صدا زده یا معاویه!
    25
    78
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Alphabet - پترس، یونان

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. دماغ اربابت جهانگیری که ۴۲۰۰ سور زده به دماغ شاه رضا. برای ما بی مذهبها انسانیت مهمه در حالیکه برای شما دین دارهای بی خدای هوچی ظاهر و قیافه. پس خوبه یه نگاه دقیق به قیافه اربابانت بندازی یک از یک وحشتناکتر. اخمق خاتمی, مموتی, جزایری, جنتی ریقو, سرداران دزد سپاه و .
    26
    75
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    یکی از طرفداری پر و پا قرص آق رض بهش گفته، تو رو اون روح پدر بزرگوارت وزنتان رفته بالا، خوب نیست. یه کاری بکنید. آق رض میگه، بله قراره دماغم رو بزودی عمل کنم.
    73
    26
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    هانی سیاه - استکهلم، سوئد

    سلام بر هم میهن عزیز. درود بر رضا پهلوی،دوستان من اینو نمی‌دونم که چرا هنوز اشخاصی هستند متوجه نشدن که خاندانه پهلوی چه خدمتی به ایران کردند ،این اشخاص یا مزدورند یا نادان که متوجه نمی‌شود . من وقتی انقلاب شد ۱۱ سالم بود همه خدمات آن دوره دیدم وآ نهای که ندیدن از بزرگانشان بپرسند.
    25
    60
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kiauk - لندن، انگلستان

    من سلطنت طلب نیستم و هر نوع حکومت (یک نفره) ؛چه به اسم (شاه یا رهبر) را منتهی به دیکتاتوری میدانم. اما رضا پهلوی را یک انسان لایق و وطن پرست و روشنفکر و آگاه میدانم که اگر کاندید ریاست جمهوری شود؛ مطمئنا به او رای خواهم داد. ضمنا خود رضا پهلوی هم ، هیچگاه ادعای حکومت کردن نکرده و حتی گفته که اگر مردم به پادشاهی رای بدهند در صورتی میپذیرم، که مانند پادشاهی سوئد و انگلیس و.. مسئولیتی نداشته باشم و تاکید کرد که هر مقام انتصابی که مجبور به جوابگوئی به مقام بالاتر نباشد؛ به دیکتاتوری منتهی میشود.
    19
    54
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kiauk - لندن، انگلستان

    [::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. جناب میلاد داخائو؛ شما یک جمله نوشتید و در این جمله این تعداد توهین رو به کار بردید (( جغد--خائن--ایران نشناس--ببو--بی بخار--مغز معیوب--وطن فروش --بدبخت )) . اینها رو که بذاریم کنار توهینهای خامنه ای که گفت (( مرکز شرارت--منحوس--خبیث-)) شما میتونید مشترکاً یک دیوان فحش چاپ کنید. اما در کنارش هم حداقل بفرمایید که دلایلتون برای --- خائن و وطن فروش خواندن ایشون چی هست؟؟.
    17
    46
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kiauk - لندن، انگلستان

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. جناب یا فاطمه زهرا؛ تا الان ما فکر میکردیم که ملاک قضاوت در مورد بزرگان سیاسی؛ عقل و شعور و فهم و روشنفکری و درایت و وطن پرستی و خصوصیاتی از این قبیل هست. که گفتیم خامنه ای ؛ شرایط لازم رو نداره . --- اما اگر ملاک شما قیافه باشه که کل مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و دولت و اصولا کل سران نظام جمهوری اسلامی را که بکوبیم و سر هم کنیم هم یک انسان به درد بخور ازشان در نمی آید ( البته غیر از خوشتیپهایی مثل جنتی و احمد خاتمی و علم الهدی). اما اگر واقعا دنبال یک دماغ تاریخی میگردی که به فیل هم سور زده باشد؛ من آیت الله بهجت را که مطمئنم شما برایش غش و ضعف میروید را خدمتتان معرفی میکنم.
    15
    50
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    مردم ایران مردم خامنه ای نیستند جناب آقای پهلوی .
    19
    47
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. أولًا که صدق الله علی اقای غیر عظیم. دوما اینکه اون حزب الله هم الغالبون رو ق بنویسی خیلی بهتره، همون قالب کردن به ملت ایران سوم اینکه سمیه نرو!!!!
    13
    41
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::kiauk - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز! بخدا هیچی. فکر میکنید اگر اینا دلیلی داشتن همون صدا و سیما تا حالًا صد تا سریال و مستند ساخته بود. یه سریال ساختن که اونهم اینقدر ابروریزی توش بود وسطش ول کردن. اینا یه سری عقده ای هستن که میخوان تمام گندکاری های این ملاهایی که سرشون تو توبره اشون هست رو به گردن پهلوی بندازن. هنوز کسی جواب این سوال رو نداده که چطور و چرا کشوری که پنجمین ارتش دنیا رو داشت نیروی ضد شورش نداشت. همین غائله بنزین توی اون رژیم هم شد. خون از دماغ کسی اومد؟ شاه دیکتاتور؟ قبول، ولی این بهتر نبود که إصلاحات سیاسی به جا انجام بگیره و از پهلوی دوم به پهلوی سوم و دموکراسی برسیم؟ اینا ببخشید ماتحتشون از جای دیگه مشکل داره منتها وقتی نمیتونن دقیقًا مشکل رو بگن، تا میگن جسد، اینا میپرن وسط!😀 و جالب اینجاست که هنوز به شاهی که تیپش و فرم ایستادن و سواد و زبان و خلبانی و اسکی و خلاصه همه چیز داشت میگن ممد دماغ، ولی به این اخوندها ی دایناسور چسبیدن و میگن چهره روحانی! فقط و فقط عقده و حسادت. همین رو میشه در مورد اینا گفت
    12
    34
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::هانی سیاه - استکهلم، سوئد::]. من از ساده ترین خدمت میخوام بگم. این ملت اسم فامیل نداشتن! لقبهای تک سیلابی تا هفت سیلابی بود که شاه بر حسب خاویار مالی بهشون میداد! ثبت احوال و اسم فامیل رو رضا شاه برای این ملت اورد. گور بابای تمدن ٢٥٠٠ ساله، وقتی رضا شاه اومد مشکل اصلی مردم اعتیاد به تریاک، کچلی و سیفلیس بود. این تمدن ما بود قبل از رضا شاه. واقعا که لقب کبیر برازنده سر تا پای این مرد بوده. فقط یه اشتباه کرد! نزد ریشه این شیخ و ملا رو خشک کنه. 😀
    15
    37
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - مادرید، اسپانیا
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::kiauk - لندن، انگلستان::]. از جوابهای منطقی و متن بسیار مدلل و زیبایتان لذت بردم، تو دهنی بسیار خوبی بود برای مزدوران رژیم با مغزهای کارنکرده شان ! امیدوارم که روزی که تا دیر نشده بفکر استفاده از عقل و وجدانشان بیفتند و جهت سرنگونی حکومت جهل و زور خامنه ای به ملت بپیوندند.
    11
    22
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. بری که بر نگردی هر چند با اسم کاربری جدید برمیگردی . دست مدیران سایت درد نکنه
    16
    30
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. باور اربابانت که در حال فرار هستند و پولها را خارج کردند و زن و بچه های انگلشان را هم قبلا فرستادند و خودشان هم بزودی فرار میکنند حتما که تو هم فرار را بر قرار ترجیح دادی و میدانی که اگر بمانی توسط مردم تکه تکه خواهی شد برای همین الفرارررررررررررر .برایت آرزوی زجر و خفت و درد همیشگی میکنم و عذاب و آوارگی دائم برایت داریم
    13
    30
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Piotr - ورشو، لهستان
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. آقا مگه ادمین تهدید میکنه؟کسیکه دست بالا رو داره که تهدید نمیکنه اختار میده اختار یعنی اگهع تکرار بشه اونوقت شاید یه کاری کنه شما نترس و میدونو خالی نکن و نزار این ترفداران این خاندان تاریخمسرف گذشته تورو ناومید کنن نترس و باش البتهع شاید من بعد مدتی رفتم از اروپابهسمت آمریکا و کانادا ولی هرجا باشم سعی میکنم بیام
    18
    4
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Piotr - ورشو، لهستان
    اومدن اینجا به جد و آبادم فش دادن کسی جلوشونو گرفت؟کسی تهدیدشون کرد ؟فکر نکنم چون باهاشون موافقن ولی ما چون مخالفیم مارو تهدیدمیکنن همین شبنلیله خانم ازنروژژ اومده چن د روز قبل واسهع من نوشته خودت و خونوادت و جد وآبادت بررن بمیرن درسته این آیا؟خونوادم بمیرن چون منمخالف شمام؟این فش نیس.ت پس چیه؟
    19
    4
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    . چقدر ما ملت ساده هستیم. توبه گرگ مرگ است. افکاری که در ذهن این جنایتکار موج میزد چیزی نبود که با یک تهدید ادمین سایت انسان بهتری از او بسازد. یقیناً وقایع اخیر و شدت مبارزه و ابراز مخالفت مردم با رژیم باعث شده که ایشان به این نتیجه برسد که باید فلنگ را ببندد و امیدوار است روزیکه دستگیر شد به همین صفحه استناد کند بلکه تخفیفی در مجازاتش قائل شوند. باور، از اینکه به پیشنهاد من چادر به سر کردی و قصد فرار داری خوشنودم.
    5
    17
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    مش قصاب - مونتا، ساحل عاج
    استاد با درود خواستم چند نکته بگم شاید مفید باشه ، درسته که شما شخصیت خودت رو حفظ میکنی و با احترام صحبت میکنی ولی .. ۱. به جای استفاده از کلمه آقا برا این بی خردها بهتر است از واژه . خائن ، خونخوار، دیکتاتور به کار برده شود . ۲. انسانهایی که توی خیابون ریختن پزشک ، وکیل.. نیستن پس کمی مدل ترامپی چاشنی کار کنی بد نیست ، جواب میده . ۳. لطفا وقت صحبت کمی از کارا و خدماتی رضا خان بیار وسط که دل هر ایرانی به جوش بیاد چون اگر پدربزرگ شما نبود ما الان با الاغ سفر میکردیم و دانشگاه نداشتیم. . ۴. هر کسی از این به بعد ضر زر گفت شاه آزادی نمیداد بگو چون این فاجعه ای که برا ایران افتاد رو میدید از قبل. ۵. یاد آوری چیزهایی که مردم داشتن و میتونستن داشته باشن هم بد نیست . خمینی اگه پیروز شد چون دنیا پشتش بود و به ما نارو زدن !!! تو فرانسه امنیت دادن خانه دادن اب دادن پرتغال دادن ، دیدار کردن و بهش خلبان دادن هواپیما دادن گفتن بفرما شمایی که منافع مارو تامیین می کنی ، پس الان کار خیلی سخت تر هست . ۹۰٪ مردم شعار شاهنشاهی میدن بی بی سی یک کلمه ازش صحبت نکرد !!! . با احترام.
    7
    18
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. از این تصمیم شما متاثر خاطر شدم. چه‌بسا که شما همیشه با منطق و ادله صحیح و استادانه، مخالفان امپراتوری شیعیان آریایی را فرسخ ها به عقب راندید. برای من هم چندین نامه آمده، لاشم باز نکردم. با پستچی محل هم ارتباط دارم. بهش گفتم هر موقع که از این پست‌ها میاد روش یه مهر return بزن، زیرشم بنویس moved کرده. حالا که شما نیستی اینها میخوان هیئتی زیرآب منو بزنن. بقول معروف: رفیقان یک به یک رفتند، مرا در خود رها کردند. ولی حرف حق رو ولو یک نفر هم بزنه، بقیه باید متوجه بشن. و من الله توفیق.
    32
    5
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
    [::kiauk - لندن، انگلستان::]. زیبایی ما در اندیشه و تفکرمان است. وقتی که همدیگر را می‌بینیم و یا در کنار هم هستیم برایمان خوشنود و مسرت بخش است. چون می‌دانیم تنها کسانی هستیم که خداوند بهشت را بر ما مژده داده. حالا شما برو تو کار اینکه کی از کی مامان تره.
    24
    5
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::Piotr - ورشو، لهستان::]. چون شما ساندیس خوران و رژیم اسلامی ۴۰ سال است که با تهدید و ارعاب و وحشت بر سرزمین اشغال شده ما حکمرانی کردید دیگه به آخر خط رسیدید در ضمن کامنتهای مزخرفت را در برنامه علی جوانمردی مرتب دیدیم هر چند اونجا کسی تحویلت هم نمیگیره و فقط پارازیت ول میکنی
    6
    16
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. مرده شور اون زیبایی و تفکر متحجرتان را ببرند تفکر ۱۴۰۰ سال پیش عربهای وحشی در قرن ۲۱ پشیزی ارزش ندارد همگی شما بزودی در جهنمی که مردم شجاع و دلیر و انقلابی ایران برایتان درست میکنند جلز و ولز خواهید کرد
    8
    23
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. شوخی میکنی راجع به دماغ؟ نه؟ 😀 أولا بچه سوسول عزیز! خیلی از مردان سیاسی بزرگ دماغ بزرگ هم داشتن! مثل اتاتورک و رضا شاه و شارل دوگول. دوما میگن کسی که دماغش بزرگه بالاخره وضعش از نظر مایملک بد نیست، پس اینم که برات بد نیست. سوما اخه چقدر شماها خل هستین؟ 😅😅
    5
    18
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Piotr - ورشو، لهستان::]. به هر حال چون فارسی مینویسی الهی بمیرم برات که عشق آمریکا یا کانادا رفتن تورو اینقدر کشته که همه جا مینویسی. بخدا اگر آدم وجدانش رو بیدار نگه داره، درست فکر و عمل بکنه همانجایی که هست از آمریکا و کانادا براش بهتر میشه. فکر نکن اینجا که ما هستیم آنچنان خبریه. زحمت بکش و نان بازوت رو بخور و اگر در بدترین شرایط هم که باشی احساس خواهی کرد که در بهشتی.
    3
    16
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. خدا نکنه زیرآب شمارو بزنند، شما مایه مسرت و شادی خاطر ما هستید. اگر شما نباشید ما چه کسی را دست بندازیم؟
    4
    23
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. اتفاقا آق رض در یه مصاحبه‌ای راجب مزایای داشتن این نوع دماغ رو توضیح داده. خروپوف نمیکنی، چون هر سوراخش ماشاالله یه تونل کندوانه. تو قایق سواری و موج سواری هم مثل بادبان عمل میکنه. ولی یبار داشته تو دریا شنا به پشت میکرده که غریق نجاتا داد میزنن کوسه کوسه.
    21
    7
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. داری رفع زحمت میکنی رسیدی آخر خط, و در ظمن باعث آوارگی همین خارج نشینها خود شما نکبتیها هستید,...
    2
    16
    جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    رضا جون رفته دست بوس بن سلمان قاتل و سیصد میلیون دلار پول گرفته. این کافی نیست که خیانتش آشکار بشه؟ باباش بحرین رو به عربها فروخت خودش هم رفته جزایر سه گانه رو پیش فروش کرده تا بمحض اینکه اومد روی کار سندش رو به نام بن سلمان بزنه. جماعت سلطنت طلب دلشون به یه دست چلوکباب که این بابا از پولای عربستان میده میخورن خوشه
    19
    8
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    [::kiauk - لندن، انگلستان::]. جناب kiauk شما خیلی راحت میتونی در اینترنت جلسه های شازده خائن و شرکت در مجالس جشن تجزیه طلبان پان ترک و پان کرد را دنبال کنید که با چه رزالی نشست و برخاست میکنه. بگذریم که از عرعرستان سعودی 40 ملیون دلار بابت تبلیغ علیه ج. ا. گرفته و پشت سر هم با دشمنان ایران و ایرانی در کنگره عمریکا و جاهای دیگه نشست و برخاست میکنه.. به نظر شما این شخص لایق گرفتن منصب حکمرانی در ایران رو داره؟ کسی که به خاطر امیال شخصی که به قدرت برسه حاضر به فروش هموطنانش میشه که در زیر تحریم خرد بشن لیاقت یک سلام هم نداره چه برسه احترام. هرچی فحش هم هست نوش جانش که به حق هست... خائن همیشه خائن و سرسپرده خواهد ماند
    10
    7
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    [::kiauk - لندن، انگلستان::]. با پوزش رقم دریافتی شازده خائن از عرعرستان طبق اعلام روزنامه عرعرستانی اقلیم الشرق 400 ملیون دلار هست.. حالا میفهمین کی داره خیانت می‌کنه؟ با دشمن ایران طرح دوستی میبنده. پدرش توی قبر روشو از بچه خائنش برگردونده.. پدرش تا میتونست تو دهن اعراب میزد چه برسه رشوه ازشون بگیره.. حالا بچش تو رختخواب اعراب مشغوله..
    11
    6
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    دوستان این [::Piotr - ورشو، لهستان::] .بردار بسیجی‌ نیست. این یک برنامه کامپیوتر است. بسیج از روسا خریده. پوتین از این کارها زیاد می‌‌کند. تا در انتخابات اروپا تاثیر گذرد. این برنامه‌ها در سایت‌های مختلف با اسمهای مختلف وارد می‌‌شوند .و از طریق فیسبوک و این چیزها خبر دروغ جهل می‌‌کنند. تا در افکار عمومی تاثیر گذرند. می‌‌گویند "ترول". و خبر‌ها "فیک نیوز". باور هم این را تقاضا داده و گفته. سران نظام آنقدر گند زده.که دیگر حریف نمی‌‌شوم. کمکی‌ می‌‌خام. این را برایش خریده. ولی‌ بجای فارسی عربی‌ به برنامه داده. شده این قاراشمیش. من خودم اشتباه زیاد می‌‌نویسم. ولی‌ این دیگر گند زده. "من آعغا را خیلی‌ دوصت دارم. شما همه جاصوس اصراهیل استید". این شیوه نوشتن فقط از این برنامه‌ها می‌‌آید. مطمین باشید. اگر این سایت عزیز هم .امنیت را بالا برد.مثلا .هر کسی‌ چیزی برای نوشتن دارد. قبل باید یک شماره پیش داده تایپ کند.مچ این باز می‌‌شود.
    2
    9
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. دوست عزیز پدرش هم با اونهمه دبدبه کبکبه الکی که ادعا میکرد ارتش پنجم دنیا رو داره به عربها که میرسید مثل موش میشد برو ببین وقتی با شیوخ روبرو میشه یا با شاه عربستان روبرو میشه چه موشی میشه واسه خودش ..دست آخر هم برداشت بحرین رو تقدیم کرد بابت جزایر سه گانه حتی یه کاغذ از شیوخ نگرفت که ثابت بشه مال ایران هستند ول کرد به حال خودش...پس این ارتش به چه درد میخورد؟ تمامیت ارضی رو که نتونست حفظ بکنه انقلاب هم که شد یه شبه خودش رو خیس کرد!! حالا این حقایق رو ما میگیم یه عده شاه الهی میان بجای ج.اب منطقی فحش میدن منفی میدن میرن
    13
    4
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    رضا پهلوی = یاور همیشه خائن
    17
    4
    شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.