لحظه به لحظه با معترضین:یک زن خطاب به یگان ویژه:مردانمان رو ببین ،زره پوشیدند اومدند جلوی زن و بچه مردم

_____________________________________________________________________________
اکانت پرطرفدار 'خدا' درباره اعتراضات ایران به زبان فارسی توییت کرد
اکانت توییتری گاد، به معنای خدا، که بیش از شش میلیون و پانصد هزار فالوور دارد و به زبان انگلیسی توییت می‌کند، در واکنش به اعتراضات اخیر در ایران به زبان فارسی نوشت: "اجازه ندهید که دولت آزادی شما را از بین ببرد، اجازه ندهید که دولت امید شما را از بین ببرد و مهمتر از همه اجازه ندهید که دولت شما را از بین ببرد."
___________________________________________________________________________
شهردار اصفهان: حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس شهر به طور کامل سوختقدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در مورد خسارات وارده به زیرساخت های شهری در جریان اعتراضات روزهای گذشته گفت: «حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس شهر اصفهان به طور کامل در آتش سوخت، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بسیاری از علائم نصب شده در شهر و نیز بسیاری از تابلوهای شهری به شدت آسیب دیدند.»
 
به گزارش خبرگزاری ایلنا در جلسه با مدیران و معاونان خود گفت: «زیرساخت‌های شهری، معابر و تاسیسات شهری اصفهان آسیب‌های زیادی دیده‌اند که با توجه به تحریم‌ها، جایگزینی و تامین بسیاری از خسارت‌های وارده دشوار و در مواردی غیرممکن است.»
 
به گفته شهردار اصفهان در جریان اعترضات این شهر به ایستگاه های مترو نیز خساراتی وارد شده است. بنا به اعلام قدرت الله نوروزی فعالیت متروی اصفهان متوقف شده است.
 
وی افزود: «قطعا بازسازی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌ها زمان‌بر و دشوار خواهد بود و هزینه‌های زیادی را به شهر تحمیل می‌کند. بنابراین از مردم می‌خواهیم که از این اموال پاسداری کرده زیرا راه نقد و اعتراض آسیب زدن و تخریب اموال عمومی نیست.»
__________________________________________________________________________________
سپیده قلیان ساعاتی پس از حضور در اعتراضات مردمی دوباره بازداشت شد_________________________________________________________________________________
مطهری: حمایت آیت‌الله خامنه‌ای از گرانی بنزین شبیه اقدام آیت الله خمینی در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بودعلی مطهری نماینده مجلس ایران گفته حمایت آیت الله علی خامنه‌ای از تصمیم سران قوا به افزایش قیمت بنزین "به آشوب‌ها پایان داد" و می‌توان این اقدام را شبیه به اقدام آیت الله خمینی در پذیرش مسئولیت قبول قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ با عراق دانست.
_________________________________________________________________________________
وزارت خارجه روسیه: احتمال دارد عوامل خارجی در پس ناآرامی‌های ایران باشند‌وزارت خارجه روسیه احتمال داده است که عوامل خارجی در پس ناآرامی‌های اخیر در ایران باشند. ‌ضمیر کابلوف، از مقام‌های وزارت خارجه روسیه گفته است به نظر می‌رسد دامن زدن به اعتراض‎ها در ایران که در پی گران شدن بنزین شعله‌ور شد،‌ کار عوامل خارجی باشد.مقام‌های حکومتی در ایران هم، “عوامل بیگانه” را در ناآرامی‌های روزهای اخیر در شهرهای مختلف این کشور دخیل می‌دانند. ‌به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آقای کابلوف گفته که "ظاهرا مقامات ایرانی می توانند به تدریج وضعیت این کشور را به حالت عادی بازگردانند". ‌او همچنین پیش‌بینی کرده که "احتمالا این اوضاع گسترش نمی یابد".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‌ وزارت خارجه روسیه احتمال داده است که عوامل خارجی در پس ناآرامی‌های اخیر در ایران باشند. ‌ ضمیر کابلوف، رئیس دپارتمان آسیای میانه در وزارت خارجه روسیه گفته است به نظر می‌رسد دامن زدن به اعتراض‎ها در ایران که در پی گران شدن #بنزین شعله‌ور شد،‌ کار عوامل خارجی باشد. مقام‌های حکومتی در ایران هم، “عوامل بیگانه” را در ناآرامی‌های روزهای اخیر در شهرهای مختلف این کشور دخیل می‌دانند. ‌ ‌ به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آقای کابلوف ابراز اطمینان کرده که حکومت ایران می‌تواند از پس کنترل اوضاع برآید و اوضاع در این کشور متحد مسکو، به تدریج آرام می‌شود. ‌ ‌ خبرگزاری‌های ایران همچنین از وزیر خارجه ترکیه، دیگر متحد ایران نقل کرده اند که آنکارا امیدوار است آرامش هرچه زودتر به ایران باز گردد. ‌ ‌ پیش از این، ایالات متحده آمریکا،‌ فرانسه و آلمان، از حکومت ایران خواستند به حق مردم برای ابراز نارضایتی از گران شدن ناگهانی بنزین احترام بگذارد و از خشونت با معترضان بپرهیزد.

A post shared by BBC NEWS فارسی (@bbcpersian) on

__________________________________________________________________________________
نماینده رهبر در استان فارس: اگر «اغتشاشات» مدیریت نشود به همراه بسیجیان به میدان می آیملطف الله دژکام، امام جمعه شیراز به مسئولان شورای تامین استان فارس هشدار داد در صورت عدم مدیریت ناآرامی‌های پس از افزایش قیمت بنزین خود شخصا به همراه اعضای نیروی مقاومت بسیج وارد میدان خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، نماینده رهبر در استان فارس که روز دوشنبه در جمع روحانیون و بسیجیان استان سخن می‌گفت با اشاره به ادامه تحرکات معترضان که وی از آنها به عنوان «عده قلیل اغتشاشگران» یاد کرد این افراد را شیرازی و از اهالی استان فارس ندانست و بهترین راه برای «پیشبرد سامانمند مسائل امنیتی» را استفاده از ظرفیت بسیج توصیف کرد.
 
امام جمعه شیراز در ادامه با تاکید بر آمادگی نیروی بسیج گفت: «ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضاخان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می‌گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کند من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستیم، بسیج و عاشقان نظام اسلامی هم دشمن او هستند؛ اما این‌که تابلوی بسیج را پایین می کشند، غلط می‌کنند، نمی‌نشینیم که هرکس هر کار دلش خواست بکند.»
بیانیه حوزه علمیه کازرون درباره آتش زدن این مکانسایت فرارو روز دوشنبه خبر داده که در جریان اعتراضات به افزایش قیمت بنزین در شهرستان کازرون، به حوزه علمیه این شهر حمله شده و بخش‌هایی از آن به آتش کشیده شده است.
 
در همین رابطه مدیریت حوزه استان فارس بیانیه‌ای صادر کرده و در آن  "از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند".
 
سایت فرارو عکس‌هایی نیز از بخش‌های آتش گرفته این مدرسه علمیه منتشر کرده است.
 
لازم به ذکر است که در ویدیوهایی که از اعتراضات منتشر شده، مشاهده می‌شود که نیروهای امنیتی ملبس به لباس مخصوص و کلاه‌های ماسک‌دار اقدام به شکستن شیشه خودروها می‌کنند. در شبکه‌های اجتماعی، تخریب و به آتش کشیده شدن اماکن به این نیروها نسبت داده شده است.
حمله به دفتر نماینده آیت الله خامنه ای در یزدخبرگزاری ها در ایران می گویند پس از حمله معترضان به دفتر امام جمعه یزد و نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در این شهر، نیروهای امنیتی این افراد را دستگیر کرده‌اند. بنا به این گزارش‌ها، دستگیر شدگان چهار نفر هستند.
در تصویری که از دستگیری این افراد منتشر شده یکی از آنها با چوب زیربغل در حال راه رفتن همراه ماموران امنیتی است.
______________________________________________________________________________
آسیب دیدن ۸۰ اتوبوس در اصفهانشرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اعلام کرد که طی روزهای اخیر و در اعتراضات صورت گرفته به افزایش قیمت بنزین "نزدیک به ۸۰ دستگاه اتوبوس دچار سوختگی جزئی یا حریق کامل" شده‌اند.
این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر "تمام خطوط اتوبوسرانی" فعال است.
امروز و در دومین روز پیاپی خطوط حمل و نقل شهری اصفهان تعطیل شده است.
___________________________________________________________________________
حسین شریعتمداری در "یادداشت روز" نشریه اصول‌گرای کیهان از جمله سیاست‌ها و عملکرد دولت روحانی را مورد انتقاد قرار داده و در بخشی دیگر از نوشته خود "قلع و قمع اراذل و اوباش را کار آسانی" خوانده است.
 
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول نشریه کیهان در روز دوشنبه ۲۷ آبان (۱۸ نوامبر) در ستون "یادداشت روز" این نشریه از یک سو عملکرد دولت روحانی در هفت سال گذشته را به شدت مورد انتقاد قرار داده و از سوی دیگر تهدیدهایی نیز علیه معترضان به افزایش بهای بنزین ابراز کرده است.
 
در نوشته او از جمله آمده است: «فتنه‌گران و کارفرمایان پشت پرده آنها بارها ملت پاکباخته و رزمندگان جان‌برکف ایران اسلامی را آزموده‌اند و می‌دانند برای آنانی که کور کردن چشم فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ... را در کارنامه خود دارند، قلع و قمع این اراذل و اوباش نیز به آسانی ممکن است».
 
شریعتمداری در بخشی دیگر از یادداشت روز به دولت حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران تاخت و نوشت: «با کمال تأسف باید گفت که مردم طی نزدیک به هفت سال گذشته شاهد وعده‌های فراوانی از سوی دولت بوده‌اند که بسیاری از آنها بر زمین مانده و عملی نشده است و دولت به جای عذرخواهی از ملت در اقدامی تعجب‌آور وعده‌ها را انکار و یا درباره آن اظهاراتی خلاف واقع و متضاد با آنچه وعده داده بود، داشته است».
 
طبق اخبار و تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی اعتراضات به افزایش بهای بنزین روز یکشنبه ۲۶ آبان نیز در شهرهای مختلف ایران ادامه داشت. بنا بر این خبرها، تعداد زیادی از معترضان کشته و زخمی شدند. برخی از ویدئوها حاکی از تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی به سوی معترضان است. ایرنا در یک گزارش تصویری به "تخریب اموال عمومی در تهران" پرداخته و نوشته است این تخریب توسط "سوء استفاده شماری از افراد از اعتراض‌های مردمی" صورت گرفته است. خبرگزاری مهر از کشته شدن یک بسیجی در اعتراضات ملارد و شهریار (استان تهران) خبر داده است.
ابراهیم امینی: با وجود شبهه‌هایی در مورد رهبری، وی همانی است که از اول بودابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایرانابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران گفته است که "شبهه‌هایی درباره مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، ولی واقعا آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز معظم له همانی هستند که از اول بوده‌اند" و "اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای رخ دهد ما پناهی جز رهبری نداریم".
__________________________________________________________________________
خبرگزاری ایرنا گزارش داده است که در جریان اعتراض‌های مربوط به بنزین در شهر بومهن، «۲ نفر کشته و چهار نفر مجروح» شده‌اند. شهر بومهن در شرق تهران قرار دارد.
____________________________________________________________________________
جواد حیدریان، روزنامه‌نگار ساکن ایران در توییتی خبر داد که یکی از معترضان در شهر بهبهان کشته شده است. او نوشت که «فرزاد تزمی‌پور»، پسرخاله‌اش «جوان بیکاری بود که از ظلم به تنگ آمده بود» و «توسط دستگاه سرکوب ج.ا به قتل رسید».
به نوشته آقای حیدریان، ماموران امنیتی به پیشانی این جوان شلیک کرده‌اند و «صورتش طوری متلاشی شده بود که مادرش او را نشناخت». او تاکید کرده بود که پسر خاله‌اش «از هیچ مرکز شرارتی دستور نگرفته بود».
 
______________________________________________________________________________
سخنگوی دولت ایران: تصمیم به افزایش قیمت بنزین مورد موافقت آیت الله خامنه ای بود
علی ربیعی سخنگوی دولت ایران: تصمیم به افزایش قیمت بنزین مورد موافقت آیت الله خامنه ای بود.
آقای ربیعی گفته "کشور ما چه با تحریم و چه غیر تحریم نیازمند اصلاح ساختاری است. در این ایام سخت است که معلوم می شود چه کسانی پای منافع ملی ایستاده اند و چه کسانی به فکر کسب منافع جناحی و محبوبیت گذرا هستند.
سخنگوی دولت حسن روحانی گفته "موضوع گیری آیت الله خامنه ای به همه ما درس داد که در زمانی که همه پا پس می کشند ایشان پا به میدان گذاشتند. از ایشان مجدد تشکر می کنیم".
 
وی درباره افزایش قیمت بنزین: در عربده کشی‌ها صدای به حق مردم کمتر شنیده می‌شود.
 
علی ربیعی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در  کنفرانس خبری در تهران که در حال برگزاری است گفته است حسن روحانی رئیس جمهور، در موضوع افزایش قیمت بنزین "خود را فدای مصالح کشور کرد".
_________________________________________________________________________________
فرمانده بسیج: در کشور آزادی وجود دارد و مردم نظرات خود را اعلام می‌کنند غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج ایران گفته است که "چون در کشور ما آزادی وجود دارد و مردم می توانند نظرات خود را اعلام کنند" و حوادث روزهای اخیر پس از گران شدن بنزین را به دو بخش تقسیم نمود، "یک بخش آن اعتراض مردم به شیوه و زمان افزایش قیمت سوخت" که توسط "مردم هم اعلام شد و این اعتراض باید شنیده شود" و بخش دوم را "شرارت ها و اقدامات خرابکارانه" دانسته است.
آقای سلیمانی ادعا کرده که آمریکا می‌خواسته اعتراضات روزهای اخیر را در سال ۹۷ انجام دهد "که موفق نشد".
_________________________________________________________________________
رئیس مجلس: نمایندگان پیروی از «فرمایشات» رهبر را لازم دانستنددر حالی که به خاطر موضوع گرانی بهای بنزین در ایران یکی از نمایندگان مجلس استعفا داده و سخن از قصد استعفای چهار نماینده دیگر مطرح است، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه گفت که نمایندگان مجلس «پس از سخنان مدبرانه» رهبر جمهوری اسلامی پیروی از این «فرمایشات حکیمانه» را لازم دانستند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی لاریجانی این مطلب را در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس بیان کرده و با ذکر این‌که از «سخنان حکیمانه» رهبر «قدردانی می‌کنیم»، افزود که «مردم و مسئولین با همگرایی، فرصتی به آشوبگری آمریکا و منافقین نخواهند داد.»
 
علی خامنه‌ای که در نخستین واکنش خود به اعتراضات به سه برابر شدن بهای بنزین در ایران سخن می‌گفت افزود که با این‌که در این خصوص «سررشته‌ای» ندارد ولی از تصمیم سران قوا حمایت می‌کند و باید اجرا شود. وی همچنین از «مسئولان حفظ امنیت» خواست «به وظایف خود عمل کنند.»
 
روز یکشنبه اعلام شد که محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی، در اعتراض به نقش نداشتن مجلس در موضوع تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت بنزین استفعا داده است.
 
در همین حال، سایت «اعتمادآنلاین» نوشته که علاوه بر عثمانی، قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر، محمدجواد فتحی نماینده تهران، قصد دارند استعفا دهند.
محمود صادقی نماینده تهران هم صبح روز یکشنبه اعلام کرده بود که تصمیم دارد استعفا دهد.
____________________________________________________________________________
مهاجرانی: مثل ٧٨ و ٨٨ و ٩٦، اپوزیسیون شلخته مات و مبهوت خواهد ماندعطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد در دولت محمد خاتمی در توییتر خود پیش بینی کرده که شهروندان معترض به افزایش قیمت بنزین از سوی حکومت همچون سال های پیش سرکوب خواهند شد.
آقای مهاجرانی در سال ٨٨ از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود که محمود احمدی نژاد پیروز آن معرفی شده بود.
_______________________________________________________________________________
 
+164
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    فعلا که گدا علی و شرکا مات و مبهوت مانده و پوشک لازم شده اند. صبر، هنوز با شما کار داریم.
    20
    202
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    عنصر قانونی. عنصر قانونی جرم تهدید و اخاذی، ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی است که به موجب آن:. «هر کس دیگری را به هر نحو به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند، اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را کرده یا نکرده باشد، به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.»
    12
    74
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    freedom of the press - تهران، ایران

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. خجالت بکش که از کشته شدن جوانان مردم اینطور خوشحال می‌شوی و به وجد میایی!!! اشرار تو هستی و خامنه ای و دار و دسته اش نه اون جوانان بی گناهی که برای گرفتن حق اولیه شون باید کشته و مجروح شوند یا به قول خودت ار ناحیه سر ارشاد بشوند. این جوانان تحصیل کرده های بی کارند، که هزینه های گزاف زندگی کمرشون را شکسته ‌و از حقوق اولیه شون حتی محرومند. خجالت بکش از این منطقی که داری.
    23
    132
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. میدونستی که اشرار خودت و خانواده ات و بسیجیان هستند که دست به تخریب میزنید و غارت میکنید .مردم معترض هستند نه اشرار .اشرار خودتی.... شما مزدور هستید بویی از انسانیت نبرده اید وجدان ندارید لعنت به شما و اون دین جنایتکارتان و رسول تبهکار و دزد و راهزن و بچه بازتان
    146
    120
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    مریم رجوی سالها پیش ادعا کرد ما داریم «هزار کانون شورشی» را در ایران سازمان دهی میکنیم. همین الان به سایت رسمی فرقه تروریستی مجاهدین خلق برید و «هزار کانون شورشی» را جستجو کنید تا ببینید اکثر این به اتش کشیدن بانک و مسجد و تیراندازی ها و حملات خشونت امیز کار خودشونه و با افتخار هم اعلام میکنن مریم رجوی لیدر معترضین هست و دیگه مسئله گرانی بنزین نیست بلکه براندازی نظام به هر قیمتی هست و خب گویا جان جوانان وطن هزینه به قدرت رسیدن مریم رجوی باشه.
    126
    34
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    تمام ساندیس خورها اگر از امروز با مردم اعلام همبستگی کردید به شما قول میدهم جیره ساندیس شما دو برابر خواهد شد و ساندیس شما از بهترین نوع خواهد بود بطوریکه با یکبار مصرف توی رگ به آسمان پرواز میکنید و در لایه استراتوسفر یک پشتک میزنید و با مغز به زمین میایید روی سخنم با فی فی زی زی از دانمارک و شمع دزدان عزیز از قم میباشد.
    20
    80
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. بشین سر جات عمو، حالا هم بخودت یه چیزی گفته بودم و هم مریم رجوی! خودت قاط زدی یا ما را احمق فرض میکنی که راه افتادی و همین کامنت رو چهل جا تکرار میکنی؟ ما رو از تجزیه نترسون، این ترفند ها کهنه شدن.
    23
    81
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Kumasi - کوماسی، غنا

    یاد انقلاب ۵۷ میوفتم ...گویا راسته که میگن: آسیاب به نوبت
    11
    60
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. واقعٱ که تو یک موجود ... و روان پریشی
    15
    75
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. مریم لچک بسر غلط کرد این کثافت خائن در ایران و بین ایرانیان هیچ پخی نیست و اگر بدست مردم بیفته همانند آخوندها و بسیجیان تکه تکه خواهد شد
    117
    66
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. معلومه از بچه های بهزیستی هستی که خیلی هم....شما هم بدون دستور خراب کردن شورت صادر شده، که خودش یه رکورد تاریخی است که زیر ٣ روز قهوه ای کردی
    112
    61
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. تو زر ناشتا نزنی نمیشه؟
    18
    60
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. شما هم که چیز دیگری به عقل نرسید. بجز همه چیز را به مجاهدین بچسبانید.نترس جیره را قطع نمی‌‌کنند.بلیس
    16
    64
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]...! این حرفی که میزنی و دستوری که داده شده توی کوچه بازار بهش میگن جفت کردن، نه اقتدار
    15
    60
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Attila14 - استکهلم، سوئد

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. جذابیت شگفت اوری دارد این نظام شما!. دستور شلیک مستقیم صادر شده!؟. مردم عصبانی صادقانه فریاد نارضایتی سر دادن! ولی کسان و جمیعهای بسیاری هستند که بیصدا منتظرند! همسایت٫ قصاب و نونوای محل٫ دربان اون مرکز تبلیغاتی که اونجا نشستی٫ بیشتر نمیگم
    17
    51
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان

    به روسها بگویید سه برابر کردن بنزین هم کارخارجی ها است پس شما پست تراز اخوند هستید چون علنأ دارید دروغ میگوید
    8
    38
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دانای نادان - آمستردام، هلند
    همتون انگار ر... به خودتون . دست به اسلحه و تیر مستقیم به سر. تا کی‌؟ تا کجا؟ ظلم پا بر جا نمیمونه. اینو پیغمبر خودتون گفته . و اینو خودتون یادمون دادید ،که خون بر شمشیر پیروز است . حالا تیر مستقیم بزنید ، بکشید.
    11
    28
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Piotr - ورشو، لهستان
    [::دانای نادان - آمستردام، هلند::]. تو یا ..... نترس تیر نمیزنن تموم ماشینهای وست خیابون رو پلاکشونو برداشتن جریمه میفرستن اوناکه رفتن فروشگاه ها بانکها عابربانکا روآتیش زدن از تسویرشون عکسبرداری شده بنرهای بزرگراها پروژکتور قوی و دوربین دارن چهره همه تو آرشیو بایگانی وقتی کارتملی میگیری اسکن کردن توی فایل پلیسه این تجهیزاتو اروپا فروخته به ایران یک جریمه ها ی میاد براشون که تادهسال اگه تزاهرات ببینن راهشونوکج کنن خاتره اش تازه بشه براشون نترس از بین اینها فقت کسیو بازداشت میکنن که دستور داده باشه
    11
    1
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Piotr - ورشو، لهستان

    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. [::freedom of the press - تهران، ایران::]. شماها از اشرارهم بدترین ریختن تو فروشگاه و بانکو حتا دستگاه پوز پرداختپول کارتی رو کندن بردن مگه میشه نیرو انتزامی اینکاروکنه؟عکساشو دیدم آدم بوده چندتاکارتون رب گورجه برده برگشته کارتون آبمیوه رومیبره تو ماشین سوباروی suv بعد شیرو مربارو زمین ریخته آخه چرا؟؟بگو ببینم انترنت ایران قطه چجور اومدی اینجا؟
    24
    4
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    چه زن پوپولیست (عوام فریب) ای! این زنان مجاهد عجب معرکه گیرهایی هستن. گویا مجاهدین هزار کانون شورشی را سازماندهی کردن که بصورت تیمی کار میکن. این نمایش های خیابانی جز روشهای مجاهدین هست زمان شاه هم یاد میدادن دست در خون گوسفند بزنن و بگن ارتش شاه مردم رو میکشه
    11
    4
    دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    کامنت من پاک شده ها ها ها
    13
    2
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان::]. روسها تنها قومی هستن که برای پول هرکاری میکنن! اینها فکر میکنن که ایران سوریه هست که فاکتورهای خرجشونو ایران پرداخت کنه ولی نمیدونن که باید فاکتورهای خرج شده تو ایران و بنویسن رویخ یعنی بزبان ساده بمشامشان بوی کباب اومده ولی نمیدونن که تو ایران ایندفعه برعکس سوریه خود خامه‌عنی و داغ میکنن.
    4
    8
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا
    پس چی بپوشن بیان؟شورت یقه هفت یا شورت ماماندوز و عینک افتابی و کلاه حصیری؟هاهاهاها نکنه دلت میخواد وقتی داری سطل زباله و اتوبوس اتیش میزنی بیان بهت تبریک هم بگن؟ این رویی که تو داری اگه درخت چنار داشت سالی دو بار گلابی میداد
    11
    2
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    مریم رجوی سالها پیش ادعا کرد ما «هزار کانون شورشی» را داریم در ایران سازمان دهی میکنیم. همین الان به سایت رسمی فرقه تروریستی مجاهدین خلق برید و «هزار کانون شورشی» را جستجو کنید تا ببینید اکثر این به آتش کشیدن بانک و مسجد و تیراندازی ها و مسدود کردن خیابان کار خودشونه و با افتخار هم اعلام میکنن مریم رجوی رهبر معترضین هست و دیگه مسئله گرانی بنزین نیست بلکه براندازی نظام به هر قیمتی هست و خب گویا جان جوانان وطن هزینه به قدرت رسیدن مریم رجوی باشه.
    10
    4
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چقدر اون عکس حوزه علمیه (شما بخونید لواط خونه) که بهش حمله کردن میچسبه. اون عکس رو هم دیدید که قرآنها رو آتیش زده بودن؟
    5
    11
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::Piotr - ورشو، لهستان::]. بگیر بخواب بابا لحاف یخ کرد، با اون غلطهای املایی از قصدت
    6
    11
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::Piotr - ورشو، لهستان::]. اشرار هفت جد و آباد تو و بقیه مزدوران رژیم هستند و اون ارازل و اوباشی که بانک آتش میزنند و غارت میکنند از بسیج و فداییان رهخرتون گراز علی خامنه ای هستند شماها دزد و غارتگر هستید در این ۴۰ سال دیگه ثابت شده و هر روزه هم شاهد اختلاس سران رژیم هستیم .تو هم هرروزه شلوار زرد و قهوه ای ات را عوض کن
    31
    11
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. من باز هم میگم بهت نمیشه زر ناشتا نزنی؟ میگن لالی؟
    4
    3
    ‌سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بازم یه سایبری مجاهدین خلق در آلبانی کامنت گذاشت اخه پیرمرد الان باید دنبال پوشک ارزان باشی ..... نکنی تو رو چه به فعالیت سایبری!. دیگه حنای شما مجاهدین در این سایت رنگی نداره.
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.