دستور وزیر ورزش در پی رخدادهای لیگ برتر؛ تشکیل کارگروهی با حضور نهادهای امنیتی ‎

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که پس از رخ دادن «برخی حواشی در بازی‌های اخیر لیگ برتر» دستور داده که «کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی» با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات و سپاه تشکیل شود.
 
مسعود سلطانی‌فر از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در محیط‌های ورزشی اقدام کند.
 
این کارگروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی تشکیل خواهد شد.
 
آقای سلطانی‌فر توضیحی درباره «برخی حواشی در بازی‌های اخیر لیگ برتر» نداده است.
 
تعدادی از هواداران تیم تراکتور سازی در بازی این تیم با استقلال در روز جمعه ۱۰ آبان، شعارهایی را در حمایت از ترکیه سر دادند. آنان همچنین شعار «مرگ بر کرد» سر دادند.
 
پیشتر بازیکنان و طرفداران تیم فوتبال ترکیه نیز برای حمایت از حملات ارتش این کشور علیه کردهای سوریه سلام نظامی داده بودند.
+1
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
    چرا زمانی که ترک خر عرعر در استادیومها بر علیه ترکها شعار داده می شد و در خیبانها ایران توسط ارمانه و کردها به ترکها و ترکیه توهین می شد خفه خون گرفته بودید. این نتیجه تفکر نژادپرستی در ابران بر علیه است که شما زا برادر نمی انیم برادرهای ما در ان سوی مرزها در اذرابایجان و ترکیه هستند نه شما. سالم نظامی برای حمایت از دلیرمردان ترک
    2
    1
    یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.