پایان معمای قتل هولناک پنج عضو یک خانواده در کوچصفهان

رئیس پلیس آکاهی گیلان با اشاره به شناسایی و دستگیری قاتلین خانواده کوچصفهانی، گفت: پسر ۲۲ ساله این خانواده به همراه دوستش اقدام به قتل خانواده‌اش کرده است.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحیم شعبانی درباره جزئیات قتل یک خانواده در روستای گورابسر کوچصفهان رشت، اظهار کرد: فرزند پسر این خانواده که تنها بازمانده این خانواده کوچصفهانی است در بازجویی پلیس به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.
 
سرهنگ شعبانی اشاره به اینکه این پسر بعد از قتل این خانواده مظنون اصلی بوده و دستگیر شده بود، افزود: وی در بازجویی های پلیس به رغم انکار قتل در ساعات اولیه تحقیق و بازجویی، سرانجام در ساعت ۱۹ شامگاه گذشته به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.
 
وی ادامه داد: قاتل که جوانی ۲۲ ساله است با مشارکت یکی از دوستانش اعضای خانواده اش را به قتل رساند.  
 
رئیس پلیس آگاهی گیلان تصریح کرد: همدست قاتل نیز که جوانی ۲۰ ساله است با اقدام به موقع و سریع پلیس، ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
 
بامداد روزگذشته ۴ تن از اعضای یک خانواده کوچصفهانی به همراه دوست دختر این خانواده به قتل رسیدند.
+11
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    چه با افتخار هم هوش و ذکاوت نیروی انتظامی داد سخن میدهند ولی برای اسید پاشان که از ارازل و اوباش بسیجی و سپاهی هستند چندین سال است که بدست فراموشی سپرده شده و نتوانستند سرنخی بدست بیاورند یا اختلاس ها و دزدی ها و قتل ها و خودکشی دادن زندانیان را نه تنها پیگیری نکردند حتی به فراری دادن دزدها و قاتلین بی شرف زندانیان سیاسی و مخالفین رژیم اسلامی کمک هم میکنند
    16
    33
    ‌سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    رشتیها مثل کاشونیها وقتی خون ببینن غش میکنن. وقتی جامعه به جایی برسه که یه رشتی بتونه کل اعضای خونوادشو به قتل برسونه جاهای دیگه ایران احتمالا به آدمخواری رسیدن. ملت مراقب باشید.
    25
    32
    ‌سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. دوست عزیز لطفا از طنز و توهین به هموطنان دیگر شهر ها و قومیت ها پرهیز کنید.
    7
    20
    ‌سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    من نتوانستم بیک طریق خودم را قانع کنم که یک فرد چگونه ممکن است مادر و پدر خود را بقتل برساند . گاها دیده شده که یک جوان بهر علتی پدر خود را کشته ولی بقتل رساندن مادر با 18 ضربه چاقو نهایت بی شرفی ان فرد است . اصلا نمیتوانم بفهمم که مادر بیچاره را چگونه و با چه بی شرفی یک فرزند بتواند با ضربات متعدد چاقو بکشد. من که با خواندن این خبر واقعا شوکه شدم . یک فرزند اینقدر بی شرف من تا کنون برخورد نکردم
    1
    25
    ‌سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.