روحانی: تلاش دولت نبود، امروز تبریز وجود نداشت

مهر: رئیس‌جمهوری با بیان اینکه یکی از اقدامات این دولت نجات ۱۴ میلیون انسان ایرانی از طوفان نمک بوده است، گفت: اگر اقدام دولت در احیا دریاچه ارومیه نبود شهری به نام تبریز وجود نداشت.
 
حسن روحانی:
 
* یکی از اقدامات این دولت نجات ۱۴ میلیون انسان ایرانی از طوفان نمک بوده است. احیاء دریاچه ارومیه به عنوان اولین تصمیم دولت در روز اول تشکیل دولت یازدهم بود. امروز می‌توانیم به احیاء دریاچه ارومیه مطمئن باشیم و اگر اقدامات دولت نبود شهری به نام تبریز وجود نداشت و ۱۴ میلیون نفر در غرب ایران مهاجرت کرده بودند و تمام باغات از بین رفته بودند.
 
* اگر این قدم برداشته نمی‌شد امروز شهری به نام تبریز وجود نداشت و ۱۴ میلیون نفر در غرب ایران مهاجرت کرده بودند و تمام باغات و مزارع در این منطقه از بین رفته بود.
 
* اگر تلاش دولت یازدهم و دوازدهم برای هوای پاک و سلامت مردم ایران نبود، بنزین های تولید شده از پتروشیمی، میلیون‌ها بیمار را راهی بیمارستان ها کرده بود.
 
* سال‌ها در کشور ما افرادی بودند که از بیماری رنج می‌بردند اما چون پول درمان نداشتند به پزشک و بیمارستان مراجعه نمی کردند و پس از اعلام طرح تحول سلامت، بنده بازدیدی از چند بیمارستان داشتم واز افراد بستری شده پرسیدم که بیماری شما مربوط به چند سال پیش است که آنها گفتند، چندین سال است که درد داریم اما پول نداشتیم و به همین دلیل با درد خود ساختیم.
 
* این آرامش و کاهش درد مردم به عنوان افتخار برای وزارت بهداشت، پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران است.
 
* پیش از انقلاب به طور متوسط مردم ایران که حدود ۳۰ میلیون نفر بودند، مقدار کالری مصرفی آنان به طور متوسط دو هزار و ۱۰۰ کیلو بود و امروز مقدار مصرفی کالری مردم ما با ۸۳ میلیون نفر جمعیت، دو هزار و ۵۰۰ کیلو کالری است که به معنای آن است که ۴۰۰ کیلو کالری اضافه شده است و بر این اساس در کشور ما سوء تغذیه وجود ندارد.
+6
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    اوشگول برای چه چیزایی منت میزاره!! یعنی در جزیره آدم خواران هم اینا عجیب حساب میشن. طرح تجهیز بیمارستانهای دولتی و خدمات به اقشار ضعیف در زمان اون احمدی نژاد اوشگول گذاشته شد و قطعا احمدی نژاد که مزخرفترین رییس جمهور بود 4تا کار خوب کرد اما چون دنبال کارهای پلید بود کارهای خوبش دیده نشد. اما تو با اون وزیرهای سفارشیت فقط گند زدی.
    7
    37
    ‌چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    جناب ریس جمهور دروغگو اگر مردید و خودت را انسان میدانید و مسئول مملکت پس زحمت نباشد سری به حاشیه شهر مشهد تهران و دیگر شهرها و دهکده های بی اب و برق سییستان و بلوچستان و کردستان بزنید و ببینید حال کولبرهای مناطق مرزی اذربیجان غربی و کردستان چطور است مشاهده کنید کمکی چیزی لازم ندارند که برایشان انجام دهید! اخر شماها اخوندها تا کی می خواهید دروغ تحویل مردم دهید و مردم را در فشار و سختی نگاه دارید و با جریانهای اتفاق افتاده طبیعی که انهم نتوانستید کل اتفاق کاهش اب دریاچه ارومیه و اتفاقات زلزله های استان کرمانشاه و دادن خسارات به تمامی سیل زدگان را حل کنید بی خود می ایید و چیزی را پیدا میکنید تا برای خودتان ابرو و حیثیتی را بخرید , لعنت بر شما اخوندهای کلاش باد.
    5
    18
    ‌چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
    این مرد هر کاری کرد تا بتواند آذربایجان و دریاچه ارومیه را نابود کند اما بارشهای سال گذشته ارزوی این روباه کثیف را به باد داد. تا زمانی که نتوانیم سونوشت خودمان را خودمان تعیین کنیم باید اینها و دشمنانمان بر آذربایجان حکم خواهند راند. بودن در چارچوب ایران در نود سال گذشته به جز بدبختی و عقب ماندگی و نابودی جیزی عاید ما نشد و در اینده هم نخئواهد شد.
    3
    10
    ‌چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::]. آفرین. دقیقا بارشهای زیاد باران تونست از خشکی ارومیه جلوگیری کنه. اون احمدی نژاد بی شرف با اون سدهای بی جا نفس دریاچه ارومیه رو برید و این روباه بنفش میخواست ضربه آخر رو به آزربایجان بزنه. اما نتونست
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    naderali63 - گوتمبر، سوئد
    اگر گلید شما نبود در ایران اصلا باز نمی شد علم غیب میگی شما ما میدانیم از علم ندونی حوضه اطلاع داری . برو به برادرت سر بزن منتظرت هست . مگر از یک پدرو مادر نیستید . برادرت فگر میکرد هر چه دزدی و گلاهبرداری کنه داداش رییس جهموره . هوایش را داره پس نامردی نکن مادرت ناراحت میشه شیرش را بهت حرام میکنه اون وقت حـ... میشی
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    هچکس نمی توانست ایران را به این روز بندازه که شما کردید جوانان هیچ امیدی به آینده ندارند واونو عبار آلود میبینند تلاشهایه شما را همه دنیا شاهدند اگر در همان کشورهایه کفر ومشرک بقول شما یک صدم این دزدیها میشد اول از همه اون خاطی دستگیر ویا وزیر مربوطه خودش استفا میداد اما در کشور امام زمانی پول کارگران وبنگاه های ذابطه ای عللنا پول مردم را میخورند و دولتی که شما مجریش باشی باید درش را تخته کرد مرحوم کسروی راست میگفت که ایران به آخوندها بدهکار است منظور از این جمله یعنی تا حالا دین حکومت نکرده در ایران برای همین این جملات را گفته بود خدا پدر ان بزرگ مرد محمد رضا شاه را بیامرزد
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.