نماینده مجلس ایران: برخی جنگ را برای حذف دیگران استفاده می‌کنند

العربیه :نماینده مجلس ایران با انتقاد از موضع گیری برخی در قبال جنگ، خواستار تغییر رفتار کسانی شد که از «ایثارگری‌ها وسیله‌ای برای حذف دیگران» می‌سازند.
 
محمدرضا عارف در پیامی که در رسانه‌های ایران منتشر شد، با انتقاد از موضع گیری برخی در قبال جنگ، گفت: «امروز جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهد».
 
او با نام بردن از «ایثارگران و خانواده‌هایشان» از آنها خواست اجازه ندهند «ارزش‌ها و عناوین مقدس» برای «معاملات سیاسی به ویژه حذف نیروهای ارزنده» استفاده شود.
 
با افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا و مطرح شدن گزینه نظامی برای متوقف کردن اقدامات ایران توسط ترامپ، موضع‌گیری‌های مقامات سیاسی ایران در قبال جنگ افزایش یافته است.
 
عارف ایران را کشوری دانست که «اهل جنگ نیست».
 
او خواستار سر دادن «فریاد صلح‌خواهی و اعتراض به جنگ» توسط کشور خود شد.
 
او از جریانی نام برد که می‌خواهد «جنگ و ایثارگری را وسیله ای برای حذف دیگران قرار دهد».
 
گفتنی است، پس از حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در کشور سعودی توسط هواپیماهای بدون سرنشین و نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت ایران، خبرهایی از آماده باش نظامی ایران در مرزها منتشر شد.
 
اگرچه شورشیان حوثی یمنی، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفتند اما مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این حمله از خاک یمن انجام شده است وجود ندارد و ایران را مسئول این اقدام معرفی کرد. اما مقامات ایران مسئولیت حمله به آرامکو را نپذیرفتند و آن را به عهده حوثی‌ها دانستند.
+1
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Zaall - اصفهان، ایران
    به کوری چشم شما اصلاح طلبان، این بار ایران دشمن را تا در خانه اش دنبال خواهد کرد، پاینده ایران بزرگ
    6
    0
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.