پرسپولیس با یک گل برنده داربی تهران شد

بی بی سی :در آخرین مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با یک گل میزبانش استقلال را شکست داد.
 
توپی که مهدی عبدی، بازیکن تعویضی پرسپولیس شوت کرده بود، به تیر دروازه خورد و در بازگشت با برخورد به بدن حسین حسینی، دروازه‌بان، وارد دروازه استقلال شد.
 
استقلال این مسابقه را با حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی آغاز کرد.
 
گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس هم در آغاز بازی این بازیکنان را به زمین فرستاد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.
 
رقابت دو تیم در نیمه اول چندان جذاب نبود و مهم‌ترین اتفاق بازی، اعلام یک ضربه پنالتی برای استقلال بود. موعود بنیادی‌فر خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان را پنالتی تشخیص داد. در دقیقه ۲۸ بازی علی کریمی پشت توپ رفت اما علیرضا بیرانوند ضربه او را مهار کرد.
 
بازی در نیمه دوم هم چندان پرحادثه نبود تا این که در دقیقه ۸۰ دروازه استقلال روی گل به خودی حسین حسینی باز شد.
 
شاید بتوان گفت بدشانس‌ترین بازیکن این دیدار علی کریمی بود که در نیمه اول یک پنالتی از دست داد و در دقیقه ۸۹ با خطا روی مهدی عبدی کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.
 
با شکست مقابل پرسپولیس روند نتایج ضعیف آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه پیدا کرد. استقلال در پایان هفته چهارم تنها دو امتیاز کسب کرده و در جدول شانزده تیمی ایران، پانزدهم است.
 
آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در مورد نتایج ضعیف تیمش گفت: "اول از همه باختن در داربی باعث می‌شود به خودمان بیایم تا عملکرد خوبی در آینده داشته باشیم. ما این مسابقه را باختیم، تازه چهار هفته گذشته وامتیاز خوبی کسب نکردیم و از حالا باید به سرعت بجنگیم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم."
 
او در مورد بازی با پرسپولیس هم گفت: "به نظرم ما بازی را بهتر از پرسپولیس شروع کردیم. تا زمان موقع پنالتی هم از تیم حریف بهتر بودیم. حتی بعد از ضربه پنالتی هم، بازی حالت تعادل خودش را داشت. چیزی که من اصلاً از آن راضی نیستم، ذهنیت نیمه دوم بازی است. ما در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم و در نیمه دوم اصلاً اینطور نبودیم."
 
پرسپولیس با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهر خودرو (پدیده) در رتبه دوم قرار گرفت.
+29
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    lehrte - هانوفر، آلمان

    مردان بی غیرت که خواهرشان کشتن هنوز میرن ورزشگاه با این امت این رژیم کثیف از بین نخواهد رفت
    6
    35
    یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
    وآیی وآیی وآیی ارتش سرخ استقلال رو خیلی وحشتناک نابود کرد . اس دق لالی ها وش جونتون باشه 😋😋😋😋😋😋
    13
    11
    یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    قدیما یادمه وقتی پرسپولیس میبرد به دوستان میگفتیم قرمزته
    12
    12
    یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    در جواب آقای عالی پیام پسران مردان جوان گفتند,,ما نامرد ی و بی غیرتی را ترجیح میدهیم به تماشانکردن مسابقه فوتبال,در ضمن اگر مردانگی و غیرت در وجود ما بود این رژیم مامانی 40 سال دوام نمی آورد,صحبت از مردی و غیرت با ما نکن که قرنهاست با مفهوم آن بیگانه ایم,,
    1
    14
    یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.