زن چینی فرزندان دوقلویش را فروخت تا تلفن همراه بخرد

العربیه :یک زن چینی دو فرزند تازه به دنیا آمده‌اش را به مبلغ 9 هزار دلار فروخت تا با بخشی از این پول یک تلفن همراه خریده و باقی را صرف پرداخت صورتحساب‌هایش کند.
 
این دو نوزاد خردسال که تنها دو هفته از به دنیا آمدنشان می‌گذشت به خانواده‌ای در فاصله 700 کیلومتری محل زندگی مادرشان فروخته شدند. مادر آنها که حدود 20 سال سن دارد، با بخشی از پول فروش فرزندانش یک تلفن همراه خرید.
 
پلیس استان چیانگ چین مادر و شریک زندگی‌اش را دستگیر کرد و نوزادان را به پدر و مادر بزرگشان برگرداند تا از آنها مراقبت کنند.
 
به گفته مقامات پلیس این مادر که نام او «ما» ذکر شده، این دو نوزاد دوقلو در ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اند و نیازمند مراقبت ویژه بوده‌اند، زیرا که پیش از موعد به دنیا آمده‌اند. مردی به نام «وو» که شریک زندگی مادر این دوقلوها بوده، هنگام تولدشان به بیمارستان نیامده و حاضر نشده در مراقبت از نوزادان به او کمک کند و این موضوع خانم «ما» را به فروش فرزندانش وا داشته، زیرا که توان مراقبت از آنها را نداشته است.
 
او یکی از نوزادان را به مبلغ 6300 دلار و دیگری را به قیمت 2800 دلار فروخت و از این مبلغ برای خرید یک تلفن همراه و پرداخت صورتحساب‌های عقب‌افتاده‌اش استفاده کرد. براساس قوانین چین فرد یا افرادی که به تجارت و قاچاق کودکان دست بزنند، به 10 سال زندان محکوم خواهند شد. خانواده‌هایی که چنین کودکانی را بخرند، نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
+13
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.