تشکر گروه حماس از جمهوری اسلامی به خاطر اعلام آمادگی‌اش برای تجهیز این گروه

 دیدار رهبر جمهوری اسلامی با اسماعیل هنیه در تهران؛ بهمن ۹۰ رادیو فردا :به نوشته وبسایت رهبر جمهوری اسلامی، اسماعیل هنیه، از رهبران گروه حماس در نامه‌ای به علی خامنه‌ای، از «استقبال ممتاز» او در جریان دیدار با هیأت اعزامی این گروه تشکر کرده است.
 
بنابر همین گزارش، اسماعیل هنیه در نامه‌اش به رهبر جمهوری اسلامی، «مسرت فراوان» خود را از «اعلام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد» اعلام کرده و نوشته است: «خدای بزرگ را سپاسگزارم که وجود شما را به ما ارزانی داشت».
 
رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین با قدردانی از «مساعدت و حمایت ویژه و گسترده» جمهوری اسلامی، گفته است سخنان اخیر علی خامنه‌ای «افق‌های وسیعی را پیش‌ِروی ما گشود».
 
پس از سال‌ها سردی مناسبات جمهوری اسلامی با گروه حماس، حدود چهل روز پیش هیأتی از این گروه به ریاست صالح العروری، معاون اسماعیل هنیه، به تهران رفت و با علی خامنه‌ای و برخی از مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی دیدار کرد.
 
پس از آن برخی رسانه‌ها به نقل از مقام‌های اسرائیل گزارش دادند که بعد از سفر این هیأت به تهران، کمک‌های جمهوری اسلامی به گروه حماس از سالی ۱۰۰ میلیون دلار به ۳۶۰ میلیون دلار افزایش یافته است.
+7
رأی دهید
-42

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    تا حالا این همه این گاو هفت من شیرده رو دوشیدید و میلیون میلیون ازش پول گرفته اید و هیچ غلطی هم نتونستید بکنید جز اینکه باعث شدید مردم بدبخت غزه چلاق و علیل بشوند لابد اومدی ایران پول بگیری بری واسه اونها دست و پای مصنوعی بخری و یک مقداریش رو انبار کنی واسه چلاقهای آینده.
    0
    23
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    پس از آن برخی رسانه‌ها به نقل از مقام‌های اسرائیل گزارش دادند که بعد از سفر این هیأت به تهران، کمک‌های جمهوری اسلامی به گروه حماس از سالی ۱۰۰ میلیون دلار به ۳۶۰ میلیون دلار افزایش یافته است...ببینم عزه زلزله شده یا #غرب ایران
    1
    21
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    انصافا و شرافتا آیا این کمک است یا فتنه برای برادر کشی و از بین بردن امنیت و آرامش مردم.
    8
    12
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    ج ا سقوط کند هر نظامی غیر از پان ایرانیستهای بیمار و از اینها بدتر بیان حتی همون رضا پهلوی که سر سوزنی قبولش ندارم بیاد ولی سگش شرف داره به آخوند سیاسی دوزاری چون از دین استفاده ابزاری نمیکنه نه ایران نه خاورمیانه که دنیایی روی آرامش و آسایش خواهند دید.
    14
    8
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    تاراج ایران توسط اعراب برای قتل و جنگ و خونریزی
    2
    17
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

    مرگ بر شما که با ثروت دزدیده شده ازملت ایران کیف میکنید مرگ بر دینتان که سیاهترین برهه ی تاریخ ایران را رقم زد
    2
    22
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    ان روزیکه رژیم اخوندی ایران منتظرش بود هم اکنون رسیده رژیم ایران منتظر جنگ حزب الله با اسرائیل بود و اینک حماس هم پیمان بارژیم اخوندیست و حتما" بشار اسد و حوثی های یمن هم به حماس و نظام اخوندی ایران و حزب الله لبنان می پیوندن . همه با هم به جنگ اسرائیل بروید تا دولت اسرائیل را به حرف خودتان نابود کنید ببینیم می توانید یا فقط شاعر میدهید !
    2
    11
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    [::آزاذه - تهران، ایران::] حالا مونده بگی تاراج بذار انقلاب بشه به امید خدا و کشورهای صدمه دیده از ایران به لاهه و دیوان بین المللی شکایت ببرند تا 100 سال باید تاوان مالی داد. گرچه 100000 سال هم تاوان دادن هم جبران مرگ یه بیگناه بدستان سردمداران ما را نخواهد کرد. اما کوروش کوروش میکنی که به قول خودت نماد انساندوستی هست اما مرگ این همه انسان بدست سردمداران ما را نمیبینی هیچ تفاوتی بین امثال تو و داعش نمیبینم آنها هم می‌گفتند قرآن گفته کشتن یک انسان بیگناه مثل کشتن همه مردمه. خدا آن روز نیاره که مملکت دست تو و امثال تو بیافته. در ضمن اگر عرب بد عرب نجس عرب. ولی هیچ لطفی در حقت نکرد همینکه با آمدنش خویدوده را در جامعه ممنوع کرد باید شاکر باشی. حالا برو خودت برو ببین خویدوده چیه.
    16
    3
    یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. خوب به تو چه. تو که خودت عربزاده داعشی اسرائیلی هستی باید تشکر کنی... تنها چیزی که مشخص شده این فلسطینی ها نمک نشناس هستن و از هر طرف باد بیاد اونام همونطرف میرن. تا همین چند وقت پیش تو تختخواب رئیس قطر. بودن حالا دوباره برای گدایی اومدن ایران
    8
    3
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    [::parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا::]. پروین خانم ما آخر متوجه نشدیم شما مسیحی، هندو، بی خدا، یهودی، مسلمون چی هستی.. بالاخره مشخص کن که با باد اشتباه نگیریمت....
    9
    2
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    خوشحالم که نظرات من خیلی سوزاننده است. ولی خواهشا نظر خودتونو مستقیم به مطلب گفته شده بگین چون وقت ندارم به همتون جواب بدم.
    2
    8
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.