مسافری از یک «کشور ناامن» ۱۳۰ پرواز فرودگاه مونیخ را به تعویق انداخت

العربیه :پس از آنکه یک مرد اسپانیایی که از یک کشور «ناامن» آمده بود، از انجام بررسی‌های تکمیلی سرباز زد، مقامات فرودگاه بین‌المللی مونیخ روز سه‌شنبه 27 آگوست 2019 ناچار شدند 130 پرواز این فرودگاه را به تعویق بیاندازند.
 
این مرد اسپانیایی پس از آنکه از انجام بررسی‌های تکمیلی سرباز زد، از درب اضطراری توانست از سالن شماره 1 فرودگاه مونیخ، خود را به سالن شماره 2 این فرودگاه برساند. مقامات فرودگاه تا زمان پیدا شدن این مرد، تمامی پروازها را به تعویق انداختند.
 
پیش‌بینی می‌شود به تعویق افتادن این مقدار قابل توجه از پروازها، فرودگاه مونیخ را با مشکل مواجه کند. مسئولان فرودگاه از مسافران خواسته‌اند برای کسب اطلاع از وضعیت پروازهایشان، با شرکت‌های هواپیمایی تماس بگیرند.
 
نهادهای امنیتی پس از فرار مرد اسپانیایی به سالن شماره 2، این قسمت از فرودگاه بین‌المللی مونیخ را تخلیه کردند. نیروهای پلیس توانستند پس از 2 ساعت این مرد را پیدا کرده و او را به مرکز بازداشت منتقل کردند.
 
براساس تحقیقات اولیه این مسافر از کشوری آمده بود که آلمان آن را یک کشور «ناامن» می‌ داند و از این رو این مسافر می‌بایست پیش از ورود به دیگر بخش‌های فرودگاه، مورد بازرسی و آزمایش‌های تکمیلی قرار می‌گرفت.
+24
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.