بازداشت دو نماینده مجلس به اتهام «اخلال در بازار خودرو»

صدای آمریکا :فریدون احمدی و محمد عزیزی، دو نماینده مجلس ایران، به اتهام «معاونت در اخلال بازار خودرو» بازداشت و با وثیقه نیک میلیارد تومانی» آزاد شده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌رضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، در این زمینه گفت که هنوز «مدارک لازم و اسناد مرتبط» با بازداشت این دو نماینده از سوی قوه‌قضائیه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.
 
به گفته سلیمی پس از «تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات»، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و «عدول از وظایف نمایندگی» این دو بررسی خواهد شد.
 
پیشتر یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار، در صفحه توئیتر خود خبر از بازداشت این دو نماینده مجلس داده بود.
 
فریدون احمدی نماینده زنجان و محمد عزیزی نماینده ابهر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستند.
+27
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    gholi.irani11 - ایران، ایران
    این مفت خور ها با هزار دوز و کلک میروند مجلس که کلاشی و رانت خواری کنند کی بدردب مردم میرسند مقر اصلی هم شورای نگهبانه هر ولگرد و پاچه خوار را تا یید میکنه . و رشوه میگیره همین کد خدائی از آن دلال های متخصصه.
    0
    11
    ‌پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    محمد عزیزی نایب رییس فراکسیون امامزادگان، عضو کمیسیون صنایع و رییس کمیته پتروشیمی این کمیسیون در مجلس است. او در کارنامه خود قائم مقامی صدا و سیمای کرمانشاه و گلستان را هم بر عهده داشت. شما خودتون دقت کنید ببینید چطور این دو نماینده اصولگرا که با پرچم پایداری و غیره وارد مجلس فاسد شدند خون مردم رو میکیدن و اگر افشا نمیکردن که بازداشت شدند قطعا بی سروصدا پرونده ها رفع و رجوع میشه و اصلا بازداشت اینا روشی برای دلالی و جیب بری اطلاعاتی ها و قاضی های سیستماتیک هستش. فراکسیون امامزاده ها!؟؟؟؟
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.