آمریکا برای «گرگ ایرانی» روادید صادر نکرد

 هادی چوپان ماه گذشته برنده مسابقه فدراسیون بین‌المللی بدن‌سازی در ونکوور کانادا شد.رادیو فردا :روزنامه آمریکایی «نیویورک پست» خبر داده که واشینگتن درخواست روادید هادی چوپان، بدن‌ساز معروف ایرانی که شهرت جهانی دارد، را رد کرده است.
 
هادی چوپان ۳۱ ساله بدین ترتیب قادر نخواهد بود در مسابقات «آقای المپیا» که قرار است ماه آینده در لاس‌وگاس برگزار شود، شرکت کند.
 
درخواست روادید این ورزشکار در حالی رد شده که نام وی در سایت مسابقات «آقای المپیا» به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان درج شده بود. این مسابقات به عنوان «سوپرباول» بدن‌سازان جهان معروف است و راه را برای معروفیت کسانی چون آرنولد شواتزنگر باز کرده که هفت بار برنده این مسابقات شده است.
 
«نیویورک پست» نوشته است: هادی چوپان که طرفدارانش او را «گرگ ایرانی» لقب داده‌اند، ماه گذشته برنده مسابقه فدراسیون بین‌المللی بدن‌سازی در ونکوور کانادا شد و هیچ مشکلی در زمینه دریافت روادید کانادا نداشت.
 
دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ با امضای یک فرمان اجرایی اتباع چند کشور از جمله ایران را در فهرست ممنوعیت ورود به خاک آمریکا قرار داد.
+41
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    تر و خشک با هم میسوزد!
    16
    79
    دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    همه این مشگلات آخوند و اسلام است و بس
    18
    79
    دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    ایتالیا ایتالیا - میلان، ایتالیا
    نه اشتباه نکنید دیگه ، این دیگه آخوند ستیزی نیست ، اینجاشو میگن ایرانی ستیزی و اگر نه این ورزشکارو و او وکیل که نرفت خاکسپاری بچشو و اون بچه ای که نگذاشتن راحت عمل بشه اینها ربطی به سیاست نداره ، اگر فیفا رو تحسین میکنید برای جدایی سیاست از ورزش و ورود زنان به استادیوم ( که من هم حمایت میکنم ) این حرکات ترامپ هم باید مورد بازخواست ملت ایران قرار بگیره !!! ترامپ به اسم حمایت از ما داره به ما ظلم میکنه و با عن زاده ها و آخوندا فقط کُری میخونن واسه همدیگه ، اما ظلم رو به ملت میکنه . عن زاده ها برن بیان مشکلی نیست اما ورزشکارامون نه ! اونم ورزشی که توی ایران اصلا دولت حمایت نمیکنه !!! هیچوقت ترامپ رو تحسین نکنید واسه کُری خوندن !!! اون میتونست همه چیز رو ١ هفته ای عوض کنه . اون فقط دنبال باج بیشتره ، همین ، وگرنه من و تو ایرانی براش ارزشی نداریم . من نمیگم ، کارنامه رفتارش میگه ...
    6
    20
    ‌سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::ایتالیا ایتالیا - میلان، ایتالیا::]. در یک قرن پیش در امریکا بیش از یک میلیون نفر کوکلوس کلان بودند ، بعد از صدها جنایت و و بدنامی کوکلوس کلان‌ها تقریبا از صحنه خارج شدند . اما واقعیت اینه که عمیقا در افکار امثال ترامپ موجودند ، ترامپ شدیدا از رنگین پوستان ، لاتین ها ، مسلمانان ، مردم خاور میانه متنفر است .
    2
    13
    ‌سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    ولی فلان نماینده دزد اجازه داره برای دیدن کره هاش و سر کشی وبه حسابهای بانکیش راحت رفت امد کنه انگار توالت میره، اگر اسم ایران در لیست تحریم است چرا این اشغالها که مسببان تحریمند باید راحت رفت و امد کنند؟
    0
    11
    ‌سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان::]. [::mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان::]. نه این مسببش ملت احموقی است که به انتظار یک موجود خیالی به اسم امام زمان در فاضلاب جمکران نشسته و برای ابو برق و اتوبوس مجانی خودشون را از عصر کنکرد به عصر افتابه مسی انداختند و ارواح خبیثه، این چه ربطی به اسلام داره،چرا یک بار نمیگیم خوپدمان کردیم ولعنت بر خودمان. همه مقصرند جز خود ما. میدونید هنوز سالانه بیش از ۳ میلیون پای برهنه می<رن کربلا و نجف سقت پرستی؟
    4
    6
    ‌سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. میگن، دل به دل راه داره. ما هم از مرداشون متنفریم.
    11
    1
    ‌سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    بهتر
    0
    0
    جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.