پلیس ایران کتک زدن و استفاده از شوکر در برخورد با حامد زمانی را تکذیب کرد

حامد زمانی در آغوش سرتیپ نقدی بی بی سی :سخنگوی پلیس ایران کتک زدن حامد زمانی، خواننده طرفدار حکومت ایران را تکذیب کرده و گفته است که برخورد با آقای زمانی به این دلیل بوده که یکی از همراهان او "اقلام ممنوعه" به همراه داشته است.
 
آقای زمانی به تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شد: "من را بسته بودند به صندلی با دستبند، می‌زدند تو سرم و شعرهایم را می‌خواندند."
 
حامد زمانی گفت در مقر پلیس به او شوکر زده‌اند.
 
آقای زمانی پنجشنبه گذشته در فرودگاه مهرآباد با ماموران امنیتی برخوردی داشت و ویدئویی از این برخورد منتشر شد. در این ویدئو صدایی شنیده می‌شود که می‌گوید: "بیخود می‌کنند که روی این آقا دست بلند می‌کنند.... همین می‌شود که می‌پرید به مردم، ما باید بدبختی‌اش را بکشیم."
 
این ویدئو کتک زدن یا نزدن اشخاص را روشن نمی‌کند.
 
حامد زمانی خواننده‌ آهنگ‌هایی با مضامین سیاسی و مذهبی است و رسانه‌های بزرگ وابسته به حکومت ایران، مثل فارس و تسنیم، در سال‌های گذشته فعالیت‌های او را به طور ویژه‌ای پوشش داده‌اند.
 
احمد نوریان، سخنگوی پلیس ایران، درباره ادعای کتک و شوکر زدن به حامد زمانی گفته است: "چنین مساله‌ای نبوده و شوکر و ضرب و شتم نبوده است. در فیلم‌هایی هم که وجود دارد ایشان در حال داد و فریاد با ماموران پلیس است، در حالی که ماموران در حال انجام وظیفه خود بر اساس قانون بودند."
آقای زمانی در برنامه‌های حکومتی آهنگ‌هایی خوانده است آقای نوریان گفته: "فرد همراه این خواننده اقلام ممنوعه داشته و به همین دلیل ماموران برای بررسی بیشتر او را به بخشی دیگر انتقال داده‌اند که متاسفانه این خواننده رفتار نامناسبی از خود نشان داده است."

سخنگوی پلیس روشن نکرده "اقلام ممنوعه" که فرد همراه حامد زمانی با خود داشته چه بوده است.
 
مواد مخدر، مشروبات الکلی و سلاح از جمله چیزهایی هستند که حملشان در فرودگاه‌ها و هواپیماهای ایران ممنوع است.
 
چند سال پیش حمل اسلحه توسط محمود کریمی، مداح برخی جلسات حکومتی در ایران، جنجال‌برانگیز شد.
 
در سال‌های اخیر ویدئوهای متعددی از برخورد خشونت‌آمیز ماموران پلیس ایران منتشر شده است.
+7
رأی دهید
-12

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.