همسرم را کشتم چون با یکی از آشنایانم رابطه داشت!

یک سال قبل جسد زن جوانی در ماشینش کشف شد. مأموران بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی و آغاز تحقیقات متوجه شدند این زن جوان از مدتی قبل با همسر سابقش درگیری داشته.

به گزارش شرق، با شناسایی مرد جوان او بازداشت شد و به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.
 
مرد جوان به نام شروین گفت: سال‌ها قبل با زنی ازدواج کردم و از او صاحب فرزند شدم، اما همسرم دچار بیماری ام‌اس شد. ۱۱ سال از همسرم مراقبت کردم و هنوز هم همسر من است و از او مراقبت می‌کنم، اما از آنجایی که رابطه ما تحت‌تأثیر بیماری همسرم قرار گرفته بود و من خیلی احساس تنهایی می‌کردم، وقتی با لاله آشنا شدم به او دل بستم. لاله هم از همسرش جدا شده بود. مدتی او را به صورت صیغه‌ای عقد خودم کردم. وقتی مدت صیغه تمام شد، به او پیشنهاد دادم عقد دائم کنیم و او هم قبول کرد.
 
من به خواستگاری‌اش رفتم و خیلی محترمانه او را به عقد خودم درآوردم و خانواده‌اش هم در جریان بودند. لاله قبل از من با فردی ازدواج کرده و جدا شده بود و از او بچه داشت. مدت کوتاهی از عقد دائم ما گذشته بود که لاله درخواست کرد از من جدا شود. من برایش همه امکانات را فراهم کرده بودم و حتی امکاناتی را که همسر اولم نداشت برای لاله آماده کرده بودم؛ برایش ماشین و خانه خریدم، اما او گفت: درخواست جدایی دارد.
 
ما هیچ دعوا و درگیری‌ای نداشتیم. من گفتم باید توضیح بدهد چرا خواهان جدایی است. او گفت: پسرش تنها مانده و مجبور است به همسر اولش رجوع کند، چون پسرش اذیت می‌شود. من هم قبول کردم و جدا شدیم، اما مدتی بعد فهمیدم که او دروغ گفته و با فردی که از آشنایان من بود رابطه برقرار کرده است و بعد که تحقیق کردم فهمیدم این رابطه به مدت‌ها قبل و زمانی که همسرم بوده برمی‌گردد. به همین دلیل هم تصمیم به قتل گرفتم و در فرصت مناسب وقتی در ماشینی بود که من برایش خریده بودم، به او شلیک کردم و او را به قتل رساندم.
 
با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.
+17
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    مردک احمق دیوانه. جای تو همان زندانه. یک فرد که شعور و درک اجتماعی و خانوادگی او در این حد و حدود است بهتره که در زندان بماند یا بدار مجازات اویخته شود . احمق ناموس پرست روانی
    17
    34
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    اینقدر این از اون طلاق گرفت. اون از این. بعد همه دم زنه .۳ زنه. که درک نکردیم کی‌ به کی‌ بود؟کلا این دین اسلام زمانی‌ که پای آلت تناسلی‌ پیش آید. همیشه درگیری است.دیروز هم که شنیدیم. در آمریکا برای اولین بار پیوند آلت تناسلی‌ انجام دادند. در خود مشکلی نیست. ولی‌ یک مصیبت برای علما قم شده. پرسش پشت پرسش . که چگونه در دین مبین این را شرعی کنند. همه چیز دین مبین قاطی‌ پاتی شده. مثال. اگر کسی‌ با آلت تناسلی‌ پیوندی با زنش سکس داشته باشد. زنا است .یا حلال ؟ یا: اگر کسی‌ با آلت تناسلی‌ قبلی‌ یک پسر و بعد با پیوندی یک دختر. این دو تا به هم محرم هستند یا خیر. یا اینکه اگر یک کافر یک پیوندی به یک مسلمان داد. این چیزاش کافر است یا مسلمان. ؟ بد تر همه جلو در بهشت. اگر کسی‌ با چیز پیوندی زنا کرد؟ دم در بهشت یقه چه کسی‌ را می‌‌گیرند. پیوندی یا صاحب اصلی‌؟. از علما قم و برادران ارشادی تقاضای ارشاد. الکی‌ نیست این مصیبت در دین مبین.یک رساله قطور مثل مال امام لازم است
    8
    42
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا
    من به خواستگاری‌اش رفتم و خیلی محترمانه او را به عقد خودم درآوردم .....بااجازه دینیکه برایم شهرنو درست کرده
    5
    14
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان:از نظر شما ناموس پرستی گناه و جرم است؟اگر خدای ناکرده همسر شما(اگر همسر دارید)بشما خیانت کند,برایش کادو هم میخرید؟.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    SENATOR X تهران جناب سناتور مسلما برای همسرم گاو نمیخرم و جشن نمیگیرم ولی اگر دیدم همسرم من را با یک دسته تربچه عوض کرده عطای انرا بلقای ان می بخشم. و هیچگاه پس از طلاق با افکار متوهم زندگی ناسازگار را بخود راه نمیدهم و هیچگاه زندگی خودم را بخاطر یک زن فاحشه بدکار بتباهی نمی کشانم.ولی اکر خدای نکرده همسر شما بشما خیانت کرد من توصیه میکنم حرمت زندگی فردی خود را پاسداری کنید و ایام را با تفکرات بی پایه سپری نکنید
    0
    6
    ‌پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    اقای سناتور . زن تا زمانی که زن ادم است دارای حرمت و شخصیت است ولی اگر بهر علتی همانند این زن ناسازگار بانحراف کشیده شد. با یک طلاق ساده زندگی را بدلیل فاحشه شدن زن ایام رابکام خود تلخ نمیکنم . کار این مرد ک نهایت حماقت یک انسان صاحب شعور است
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان
    طرز رفتار با مجرمین و متهمین در ایران ،این را با چه طرزی آوردند و نجفی را با چه طرزی ؟
    0
    1
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.