نمایندگان حزب برگزیت به سرود رسمی اتحادیه اروپا پشت کردند

 
دویچه وله :در مراسم افتتاحیه پارلمان اروپا و همزمان با نواخته شدن سرود این اتحادیه، اعضای حزب برگزیت پشت خود را به جمعیت کردند.
 
نایجل فاراژ رهبر حزب برگزیت است که تنها چند هفته پس از انتخابات اتحادیه اروپا تشکیل شد و موفقیتی قابل توجه در بریتانیا کسب کرد. این حزب خواهان خروج فوری بریتانیا از اتحادیه اروپاست.
 
در همین حال برخی از نمایندگان پارلمان اروپا تی‌شرت‌های زرد رنگی به تن داشتند که روی آن نوشته شده بود: «برگزیت را متوقف کنید.»
 
سرود اتحادیه اروپا با عنوان "سرود شادی" ترانه‌ای از فریدریش شیلر آلمانی است که لودویگ فون بتهوون قطعه‌ای از سنفونی شماره نه خود را از آن الهام گرفت.
 
اتحادیه اروپا این بخش سنفونی را به عنوان سرود رسمی خود برگزید.
+7
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    خاک بر سر همانند مردم خاک بر سر ایران که از روی خوشی انگلاب کردند! بی حیاها.
    5
    24
    ‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    یک مشت لاشخور ریسیست و پوپولیست که برای منافع سیاسی خودشون این نمایش برگزیت رو راه انداختن و با سواری گرفتن از احساسات ناسیونالیستی قشر بیسواد و کارگرهای یدی انگلیس (۷۰ درصد جمعیت انگلیس working class و فاقد تحصیلات دانشکاهی هستن) این رای رو اونهم با اختلاف ناچیز بدست آوردند.اونهنم با اشاعه دروغ. مسلمونهای افراطی و فرهنگ پایین از سومالی و پاکستان و بنگلادش و سودان انگلیس رو گرفتن،این احمق ها اونوقت بجای حل این مشکل میخوان از اتحادیه اروپا جدا بشن.تا همین بیزنسهاشون هم بخوابه و برای واردات هر چیز تکس و مالیات بدیم.
    5
    27
    ‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    amirpalang - لندن، انگلستان
    اخه جزملای قم و نایجل فاراج کی به نواخته شدن موسیقی پشت میکنه اونم سمفونی نه بتهوون. دوس ندارین اروپا رو خوب بزنین به چاک چرا توهین میکتین عقده ای ها
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.