دو زن همجنسگرا دراتوبوس شبانه لندن از چند مرد کتک خوردند

ملانی گیمونات (راست) و کریس، دوست دختر او، برای مداوا به بیمارستان برده شدند بی بی سی :چند مرد در اتوبوس شبانه لندن یک زوج همجنسگرای زن را مورد آزار قرار داده و پس از آن که آن دو حاضر نشدند یکدیگر را به خواست این مردان ببوسند، گروه مردان به آنان حمله کرده و کتکشان زدند.
 
دو زن جوان در اولین ساعات پس از نیمه شب سوار بر اتوبوس شهری به محله مشهور کمدن در لندن می‌رفتند که گروه مردان آزار آنان را آغاز کردند.
 
پس از آن که مردها فهمیدند این دو، یک زوج همجنسگرا هستند، شروع به شکلک در آوردن با مضامین جنسی کردند و به این دو زن گفتند که باید یکدیگر را ببوسند. اما دو زن جوان حاضر به چنین کاری نشدند و پس از آن مورد حمله مردان قرار گرفتند.
 
تصویر منتشرشده از این زوج آنها را با صورت خون‌آلود نشان می‌دهد.
 
این حمله با محکومیت گسترده روبرو شده و فعالان مدنی می‌گویند چنین اتفاقی نشان می‌دهد که هنوز باید برای پذیرش همجنسگرایان در جامعه و حقوق برابر آنها مبارزه کرد.
 
پلیس لندن تحقیقات درباره حمله به زوج همجنسگرا را آغاز کرده است.
 
ملانی گیمونات در فیسبوکش حمله گروه مردان به خودش و دوست دخترش را شرح داده و نوشته است: "برای اینکه اوضاع را آرام کنم چیزهایی به شوخی گفتم. فکر کردم این طوری آنها بی خیال می‌شوند. کریس هم خودش را به مریضی زد. اما آنها باز اذیتمان کردند و شروع کردند سکه به سویمان انداختن و سر کیف آمدند."
 
"بعد می‌بینم کریس وسط اتوبوس با آنها گلاویز شده. بی اختیار به سمتشان رفتم و دیدم صورتش خونین است و سه نفر از مردها کتکش می‌زدند."
 
"پس از آن هم خودم مشت خوردم. سرم گیج رفت و افتادم. یادم نمی‌آید که از هوش رفتم یا نه. ناگهان اتوبوس ترمز کرد و پلیس آمده بود. خون از من سرازیر بود."
 
هر دو زنی که مورد حمله قرار گرفتند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
 
صادق خان، شهردار لندن، این حمله را شرم‌آور و زن ستیزانه خوانده است.
 
او گفته جرایم از سر تعصب و نفرت علیه دگرباشان در لندن تحمل نخواهد شد.
+40
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    خود شهردار باید برکنار شود، صادق خان، شهردار شهر بزرگی مثل لندن را بلد نیست باید بره پاکستان در دهی کدخدایی کند
    59
    29
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    حتما ضاربین از نوع مسلمان متعصب باید باشند
    35
    38
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا

    ما برای نپذیرش همجنسگرایان در جامعه مبارزه میکنیم.
    79
    15
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    فاکتور زمان و بالا بردن شعور اجتماعی و فرهنگی دو عاملی که لازم و ملزوم یکدیگرند! پس چه انتظاری میتوان از مردم عوام چه در لندن، روسیه و کشور بوتان را داشت!؟
    5
    24
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. به شما چه .حقتونه که شوتتون میکنند توی هوا با آرزوی محو اسلام از روی کره زمین .اونها هم انسانند
    6
    25
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. ما هم برای نپذیرش افراطیون مذهبی سعید طوسی وار در جامعه مبارزه میکنیم.
    3
    29
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::] چرا مبارزه میکنین باهاش ؟ مگه توی حوزه علمیه و پایگاههای بسیج از انواع اسلامیش رو اون هم به صورت رایگان بهتون آموزش نمیده ن ؟ مخصوصا از نوع حاج سعید طوسی . .
    3
    26
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    vikingoslo - اسلو ، نروژ
    همه جای دنیا انسان های پست و ابله وجود دارد که فقط برای اینکه فیزیک آنها شبیه انسان است در میان بقیه آدم ها زندگی میکنند در غیر اینصورت بهترین جا برای آنها زندان و دیوانه خانه ست . این بیماری فضولی در زندگی شخصی دیگران یکی از بدترین مرض های رایج ست .
    0
    16
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا
    در حدیثی از امام رضا ع در فلسفه تحریم همجنس‌گرایی چنین آمده است: " فلسفه تحریم مردان بر مردان و زنان بر زنان این است که این امر بر خلاف طبیعتی است که خداوند برای زن و مرد قرار داده (و مخالفت با این ساختمان فطری و طبیعی، سبب انحراف روح و جسم انسان خواهد شد) و به خاطر این است که اگر مردان و زنان همجنس‌گرا شوند، نسل بشر قطع می‌گردد، و تدبیر زندگی اجتماعی به فساد می‌گراید، و دنیا به ویرانی می‌کشد.". خودم شخصا هم بصورت علمی و هم عملی با این مفسدان مبارزه میکنم.
    17
    6
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::] تو اگر لالایی بلدی چرا به رهبرت چلاق علی نامه نمیدی که از سعید طوسی بچه باز و همجنس گرا طرفداری نکنه تو حوزه علمیه قم پر هست از همجنس گرا ی ملا که بقول قدیمی ها ببم کلا همه اخوندها دوره همجنس گرای رو تو حوزه تدریس میکنن ببم بخاطر همین اخوندهای همجنس گرا که شدن سران مملکت هست که بقول شما با این حدیثی که گفتی ایران داره از همه نظر چه اقتصادی و چه اجتمایی و سیاسی داره به سمت نابودی میره چرا زمان بزرگ مرد ایران رضا شاه کبیر و یا پسرش بزرگ مرد ایران محمد رضا شاه ایران اینطوری نبود .
    2
    8
    جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. ایشالا خودت شخصا بصورت عملی و علمی در هنگام مبارزه پوزت زده شود و شربت و ......هر دو نصیبت شود تا مردم بتوانند نفسی بکشند .مفسد رهبرانت هستند که دزد و بیشرف هستند و متجاوز مفسد اون ملعون هندی زاده ی دست پرورده آمریکا و انگلیس و نوکر روسیه بود و حالا این گراز علی خامنه ای .تو اگر با فساد میخواستی مبارزه کنی سعید طوسی هم یکی از فاسد ترین حیوانات وحشی حشری ست چرا با اون مبارزه نمیکنی چرا با مجتبی مافیای اقتصادی و دزد بزرگ مبارزه نمیکنی .چرا با بسیجیان اسید پاش مبارزه نمیکنی .در دین تو همجنسبازی و لواط یکی از ارکان مهم است
    2
    2
    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. پس حتما دلیلی که در بلاد کفر بسر میبری ماموریت داری برای اذیت و آزار مردم و شما ساندیس خوران آتش به اختیار را میفرستند که همین کارها را بکنید از کجا معلوم کار تو و دیگر آتش به اختیار نباشد همانطور که قاتل اجیر میکنند که مخالفان رژیم را سلاخی کنند شما هم ماموریت های اینچنینی بهتون میدهند امیدوارم به سزای اعمالتون برسید .فقط موندم چرا در مقابل طوسی سکوت میکنید و رهبر گرازتون ازش حمایت میکند حتما که سر و سری در طویله رهبری با گراز علی خامنه ای دارد و سوگلی رهبرتون است و معشوقه او
    2
    3
    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. این برداشت خام و اشتباه شما از کلمات اذیت و آزار است. ما مردم را به فرامین خداوند متعال آشنا میکنیم تا در قیامت به عذاب ابدی دچار نشوند. و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم حال اگر مبارزه باشد در حد #اژدها وارد میشود#
    4
    1
    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. به شما چه ربطی داره که مردم را آشنا کنید فرامین اون خدای خیالی ات را برای خودت بکار ببر و جلوی چشمان هیز خودت را بگیر تو حتی نمیتوانی از فرامین خدایت برای خودت کمک بگیری اون لواط کار اعظم سعید طوسی هر روز با فرامین خدا به پسر بچه ها تجاوز میکنه تمامی ارازل و اوباش اسلامی با همین فرامین خدا دست به جنایت و تجاوز و دزدی میزنند .لطفا تو یکی دیگه حرف از خدا و فرامین خدا نزن .به شما هیچ ربطی نداره که مردم گناه میکنند یا نه شما تذکرتون را زور چپون و با تهدید و اسید پاشی میخواهید به خورد مردم بدهید برای همین همه از اسلام و خدای اسلام متنفرند میبینی که در این ۴۰ سال هیچ غلطی نتوانست این دین شما بکند فقط آمار جرم و جنایت و فساد و فحشا بالاتر رفته امیدوارم هر چه زودتر نسلتون منقرض شود
    1
    2
    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. فاطی .... تو اول خودت را اصلاح کن و بعد .... را ارشاد کن و از مشهد بیارشون بیرون .کاری به کار مردم نداشته باش مطمئن باش مردم و کافران و بی ایمان شعورشان بیشتر از تو و بقیه ساندیس خوران میرسه و خودشون میتوانند تصمیم بگیرند دیگه نسخه برای کسی نپیچ و به زور راهی بهشت نکن میبینی که الان آخوندهای شپشوئی که بزور مردم را نهی از منکر میکنند چه بر سرشان میاید البته ..... آخوند انگل موجب شادی ما میشود پس سرت به کار خودت باشد و خودت را اصلاح کن و خانواده خودت را
    0
    3
    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. خوب، این خبر دیگه قدیمی شد. بیا تو خبرای جدید.
    3
    0
    یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.