شلیک مردان نقابدار به استاد زن دانشگاه زابل

استاد زن دانشگاه علوم پزشکی زابل با شلیک گلوله افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.

فرشته نارویی، استاد دانشکده مامایی و پرستاری زابل-سیستان و بلوچستان- ساعت یک بامداد جمعه 6 اردیبهشت در حالی که با خودروی شخصی و به همراه همسرش در مسیر زابل به زهک در حرکت بود، از سوی راکبان نقابدار یک موتورسیکلت هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.
 اختلاف خانوادگی، نخستین فرضیه پلیس
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: براساس تحقیقات، این استاد دانشگاه در زمان تیراندازی با همسرش در خودرو بوده و موضوع ترور در این پرونده منتفی است. در حال حاضر محتمل‌ترین فرضیه برای این جنایت اختلافات خانوادگی است. تحقیقات تا مشخص شدن علت دقیق این جنایت ادامه دارد.

مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: فرشته نارویی استاد دانشگاه علوم پزشکی زابل بود که بر اثر تیراندازی ترک‌نشین یک موتورسیکلت که پلاک هم نداشت به قتل رسید. در زمان این حادثه همسر مقتول در حال رانندگی بوده و در نزدیکی روستای خواجه احمد زهک از توابع شهرستان زابل مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند. علت وقوع این قتل و انگیزه قاتلان توسط دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی است اما به احتمال زیاد اختلافات خانوادگی علت این جنایت است.میرزایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل نیز درباره این پرونده گفت: «این استاد دانشگاه که دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری و عضو هیأت علمی بود حدود ساعت یک بامداد جمعه با همسر خود در مسیر زابل- زهک مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت. براساس شنیده‌ها به محض شلیک نخستین گلوله وی قصد فرار با خودروی خود از دست موتورسواران را داشت که هدف شلیک‌های بعدی افراد مسلح قرار گرفت و به‌دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست داد. تحقیقات برای تعیین علت حادثه و دستگیری متهمان ادامه دارد.»
+12
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    خدا بیامرزتت با فوق لیسانس مامایی استاد دانشگاه دولتی و هیات علمی بوده! رشته مامایی باید پزشک متخصص باشی تا استاد بشی. رشته مامایی یه رشته فوق دیپلم هست که فقط برای مشاوره دوران حاملگی به وجود اومده و کسی که در این رشته قبول میشه رتبه ضعیفی داره و ضریب هوشی پایینی. این فرد به طور ناپیوسته میره لیسانس میگیره بعدش فوق لیسانس که دست آخر هم ارزش علمی بالاتر از یک پرستار نداره. اما متاسفانه در شهرستانهای ضعیف ایران هرکی با هر مدرک زاقارتی میره استاد دانشگاه میشه و قرار از زیر دست امثال این خدا بیامرز متخصص زنان زایمان بیاد بیرون!!! خیلی وضعمون خرابه. از اینکه عده ای با زحمت کم اسم و رسم بزرگ و موقعیت شغلی و درامدی خوب پیدا میکنن. از اینطرف هم در بازار و اثتصاد غیر دولتیمون دلالها سلطانی میکنن و امروزه دست در دست مدیران صنایع تولیدی دولتی مثل خودرو دارن بطور احمقانه ای تو پاچه ملت میکنن و خودروهای خنده دار در ایران به بالای 200میلیون رسیده. به خدا من افسردگی شدید گرفتم. این خانوم هم خدا بیامرزتش بهانه ای شد تا موضوعی رو مطرح کنم.
    11
    10
    یکشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    در ضمن به دوستان و البته ماموران پلیس جنایی پیشنهاد میکنم بیشتر از همه به همسرش شک کنید. ممکنه خانومه بهش خیانت کرده و اونم اینطوری انتقام گرفته. در مناطق مرزی به خاطر یکی عدم نظارت کامل قانون و از طرفی وجود اشرار و اسلحه زیاد انتقام گرفتن راحتتر به نظر میاد.
    7
    3
    یکشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.