فال روز چهارشنبه ۲۴ اپریل - ۴ اردیبهشت.

فروردین
 
چشم انتظار هستید و از این انتظار خسته شده اید. ولی امروز خبری می شنوید که شما را امیدوار می کند. به زودی فردی را ملاقات می کنید و این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از گذشته درس بگیرید و برای آینده برنامها ریزی دقیق تری داشته باشید. امروز برای کارهایی که می خواهید انجام دهید، روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات بهتری برایتان رخ دهد. فردی که شما را از خود رانده، به زودی به سمت تان باز خواهد گشت اما حواس تان باشد که مثل قبل با او رفتار نکنید تا به اشتباهاتش آگاه شود.
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها
به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها
تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

اردیبهشت
 
یکی از اطرافیان تان به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید.
لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است
تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

خرداد
 
در ارتباط با فردی، اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند. به زودی یک جابه جایی خواهید داشت که روحیه شما را نیز به بهترین شکل ممکن تغییر می دهد.
رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست
تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

تیر
 
خبری می شنوید که به شدت جا می خورید و ممکن است تا چند ساعت هم هیجان زده باشید. بهتر است که اگر تصمیمی می خواهید بگیرید، به خودتان کمی فرصت دهید تا هیجانات تان کاهش یابد و منطقی تر عمل کنید. علارغم شکست هایی که در کارتان خورده اید، به زودی به موفقیت های شغلی بالایی خواهید رسید و درآمدتان از این رو به آن رو خواهد شد. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش شادابی دوباره را به زندگی تان بر می گرداند. البته گره هایی در این رابطه وجود دارد که بهتر است همین حالا در مورد آنها حرف بزنید و بازشان کنید.
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

مرداد
 
به دنبال پولی بوده اید که به زودی به دست تان می رسد و مشکلات مالی تان را حل می کند. پس تا آن زمان نگرانی را کنار بگذارید و روی کارهای دیگرتان تمرکز کنید. امروز دوست دارید در خانه بمانید، شاید به دلیل خستگی باشد، شاید هم به خاطر کارهایی که روی سرتان تلنبار شده است، در هر صورت از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز گریزانید و ترجیح می دهید که زمان خود در تنهای بگذرانید. بهترین فرصت است تا استراحت کنید و انرژی دوباره را به خودتان برگردانید. فردی از زندگی شما رفته اما شما هنوز منتظر برگشتن آن هستید. پذیرفتن حقیقت در حال حاضر به نفع شماست.
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

شهریور
 
امروز روحیه کنجکاوانه شما فعال می شود به طوری که تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید. البته در ارتباط با دوستان تان محتاط تر باشید زیرا ممکن است منجر به سوتفاهم شود. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید. به زودی به یک دورهمی دعوت می شوید که با وجود بی حوصلگی، بسیار به شما خوش می گذرد.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر:زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.

مهر
 
اگر چه شما برای یکی از اطرافیان تان از خودتان مایه گذاشته اید اما احساس می کنید که او قدر شما را نمی داند، از این رو می خواهید او را از زندگی تان حذف یا فرد دیگری را جایگزین اش کنید. بهتر است در این زمینه زود تصمیم نگیرید و یک طرفه به قاضی نروید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید.
ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت
حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

آبان
 
امروز خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های روزهای قبلی تان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. فاصله یا دوری از شخصی زندگی را برایتان کمی سخت کرده است اما این شرایطی ست که باید تخمل کنید. مطمئن باشید که خیلی زود انتظارها به پایان می رسد و شما نیز به مراد دلتان می رسید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

آذر
 
به زودی چشم انتظاری شما به پایان می رسد و دوباره روزهای خوب را تحربه خواهید کرد. خبری خوبی در این رابطه امروز می شنوید که لبخند را بر لبان تان می نشاند. امکان دارد که این روزها به دلیل سرماخوردگی کمی بیمار شوید، بنابراین بیشتر مراقب سلامتی تان باشید. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید.
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

دی
 
امروز کمی دلتان گرفته اما اگر دورتان را با دوستان تان پر کنید، خیلی زود حالتان خوب می شود. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید. اگر به فکر تغییر شغل هستید، از همین امروز استارت آن را بزنید. تغییرات اگر چه سخت است اما موجب پیشرفت شما می شود. تهمتی به شما زده شده که دلتان را شکانده است. برای رهایی از آن نیاز به کاری نیست. اطرافیان تان با گذشت زمان به حقیقت پی می برند.
خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است
جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

بهمن
 
اگر چه دری به رویتان گشوده شده که مدت هاست انتظارش را می کشیدید اما فکر نکنید که همه چیز برایتان به سادگی خواهد گذشت. اگر قدم در این راه گذاشتید، باید آماده موانع آن هم باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد. سعی کنید در ارتباط با دوستان تان پنهان کاری نکنید زیرا برایتان مشکل ساز می شود.
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

اسفند
 
امروز حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. حتی یک اشتباه کوچک هم می تواند برنامه هایتان را بهم بریزد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد. اگر مشکلی برایتان پیش آمده که ناراحت تان کرده، بدانید که نتیجه تصمیمات خودتان بوده است. پس به جای غصه خوردن بهتر است که به فکر جبران آن باشید.
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی..
+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.