کنایه سنگین هاشمی طبا به صداوسیما روی آنتن زنده

خبرآنلاین: مهندس مصطفی هاشمی طبا مهمان برنامه «اختیاریه» شبکه تهران بود و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. برنامه‌ای که مردم را برای مشارکت در برنامه و قرعه کشی 5میلیون تومانی در هر برنامه تشویق می‌کند و در بهترین شرایط مانند هفته گذشته، حدود 50هزار نفر در نظرخواهی شرکت می‌کنند تا بگویند پاسخ‌های مهمان برنامه، صریح و شفاف بوده و یا همراه با محافظه‌کاری.
+40
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    مراجع تقلید!؟ نکته کلیدی در اسلام که همه بی فکر و بی نظر می پندارد که باید مثل میمون از دیگران تقلید کنیم! چرا از غرب اجازه تقلید را نمی دهید که همه هستی ما چه از تلفن و چه از جارو برقی و آئین های فرهنگی چون آزادی زبان و آزادی "فردی" را سرلوحه خود قرار دادند، تقلید نمی کنید!؟
    4
    14
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    تا الاغ هست الاغ سوار هم هست
    1
    23
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران
    این شماره ها که همشون اولشون یکی هست مربوط به سپاه هست تو هیچکدوم شرکت نکنید و پول ندید بهشون
    4
    10
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    کارشناس برنامه فرق استغفار و استخاره رو نمیدونه!!
    5
    2
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    تو همه دنیا این کار مرسوم هست، تلویزیون باید بتونه خرج خودش رو دربیاره ولى سؤال اینجاست که صدا و سیمایى که از دولت بودجه میگیره و خرجش رو از بودجه اى که میگیره تامین میکنه، بعد هم درآمد هاى میلیاردى تبلیغات و آگهى هاى بازرگانى طولانى بین برنامه ها اضافه بر بودجه دولت داره، حالا هم از طریق نظرخواهى و اپلیکیشن هاى رنگ و وارنگ به این درآمد اضافه و اضافه تَر میکنه، اینهمه پول کجا میره؟؟ محتواى برنامه ها که بیشتر یا مصاحبه اس یا سخنرانى این آخوند و اون آخوند، یا نوحه و گریه و زارى براى این رحلت و اون رحلت، برنامه هایى رو هم که مردم میبینن، اینطور از مردم با #001* پولش رو میگیرن، پس بودجه دولت و درآمد آگهى ها و و و کجا میره؟ بى بى سى یه رسانه هست که با درآمد دولتى اداره میشه، کارى نداریم به محتواى برنامه هاش، ولى حتى یه آگهى تبلیغاتى هم وسط برنامه هاش پخش نمیشه. صدا و سیما ولى انگار هم خصوصیه هم دولتى!! سرش تو هر دوتا آخور هست ولى درآمدش رو کجا خرج میکنه، معلوم نیست!!
    4
    6
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Attila14 - استکهلم، سوئد
    اسلام اخونداس دیگه!حرامترین چیزهارو میشه شرعی کرد اگه از سوراخ درست بری تو!. فقط کلمه های وجدان٫ اخلاق٫ صیانت نفس٫ و تفکر ملی/عمومی رو از معلومات ذهنیتت پاک کن! به خدا هر چی ملا رو شکل اینیشتین میبینی!. خودت امتحان کن
    2
    1
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Attila14 - استکهلم، سوئد
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. اسلام اخونداس دیگه!حرامترین چیزهارو میشه شرعی کرد اگه از سوراخ درست بری تو!. فقط کلمه های وجدان٫ اخلاق٫ صیانت نفس٫ و تفکر ملی/عمومی رو از معلومات ذهنیتت پاک کن! به خدا هر چی ملا رو شکل اینیشتین میبینی!. خودت امتحان کن
    2
    3
    شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.