مرجان شیخ‌الاسلامی اخلالگر اقتصادی به کانادا فرار کرد ! / شوهرش زمانی در قم طلبه بود!

رکنا می نویسد :
روزنامه شرق نوشت: یکی از نام‌هایی که این‌روزها اخبار متنوعی از آن به گوش می‌رسد و همه را به نوعی شوکه کرده است، مرجان شیخ‌الاسلامی، یکی از متهمان پرونده ۶.۶میلیارد یورویی است که تاکنون متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به این مبلغ و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت‌میلیون‌و ۶۵هزارو ۵۲۹ یورو و هشت‌میلیون‌و۷۱۰هزارو ۳۸۴ دلار شده است.
 
گروهی از افراد فعال در شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا، ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا کرده‌اند و این فرد با گرفتن پول‌های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است. این زن که دارای مالکیت شرکت‌های آرام و دنیز در ترکیه است و متارکه کرده، با داشتن چندین فرزند برای اینکه سرپوشی بر کلاهبرداری‌هایش بگذارد به کانادا گریخته است. آقای خ. ع از طرف شرکت نفت و گاز سپانیر طرف قرارداد با این خانم بوده که هم‌اکنون از طریق مراجع قضائی در بازداشت به‌سر می‌برد.اما این بخش کوچکی از اطلاعاتی است که از این فرد، شنیده شده. او مدیرمسئول خبرگزاری میراث و درعین‌حال مشغول لابی نفتی با بقایی و تیم احمدی‌نژاد بود. هم‌زمان به‌عنوان خبرنگار پارلمانی روزنامه همبستگی مشغول به فعالیت بود.
 
جالب‌تر آنکه مسیح علی‌نژاد، خبرنگار آزاد که اکنون آن‌سوی مرزها فعالیت می‌کند، در کتاب معروف خود با نام «باد در موهایم» نوشته: «مرجان شیخ‌الاسلامی، دبیر سیاسی روزنامه همبستگی، مرا زیر بال‌وپر گرفت». این در حالی است که او در مجلس ششم در فهرست اصلاح‌طلبان به‌عنوان عضو جبهه مشارکت قرار داشت و در مجلس هشتم، در فهرست ائتلافی اصولگرایان! این‌گونه که سابقه او نشان می‌دهد، روابط او محدود به یک طیف خاص سیاسی نبود و به‌نوعی با نزدیکی به گروه‌های سیاسی، اهداف خود را پیگیری می‌کرد. حالا او با آخرین همسرش، مهدی خلجی، در خانه‌ای دو میلیون و ۳۰۰ هزاردلاری در شهر واشنگتن‌دی‌سی زندگی می‌کند.
 
همچنین روزنامه جوان نوشت:نگاهی به سابقه سیاسی او دگردیسی و چند زیست بودن این زن را نشان می‌دهد، به همین نسبت هم تصاویر متفاوت و متضادی از او در فضای مجازی موجود است؛ با مقنعه و چادر و محجبه، با مانتو و بعد بدون حجاب در خارج از کشور!
 
او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی سعید حجاریان کاندیدا شد. در مجلس هشتم ادعا کرد که تاکنون سیاسی نبوده و نسبتی با اصلاح طلبان ندارد و با عنوان اصولگرا کاندیدا شد.
 
او مدیرعامل اسبق خبرگزاری میراث فرهنگی است. در دوران خاتمی خود را اصلاح طلب نشان می‌داد و با روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد به سمت اصولگرایان چرخید! او همزمان توانست در شرکت‌های نفتی هم ورود کرده و طرف عقد قراردادها قرار بگیرد.
 
او مرداد ۹۶ از ایران به ترکیه فرار کرد و با آنچه از ایران دزدیده بود، شرکت‌هایی در ترکیه خرید. او سپس سرمایه و زندگی‌اش را از ترکیه به کانادا منتقل کرد. او اکنون همسر مهدی خلجی کارمند مؤسسه مطالعاتی انستیتو واشنگتن و از حامیان تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نکته جالب توجه آنکه روشن نیست درون گروه‌های اپوزیسیون چه خبر است و چه اختلافاتی بروز کرده که این اطلاعات به بیرون درز کرده است.
 
روزنامه اعتماد نیز نوشت:
 
یکی دیگر از نکاتی که در زندگی شخصی این متهم اقتصادی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است، نحوه ازدواج و هویت همسر اوست. مهدی خلجی از فعالان رسانه‌ای خارج از کشور که به‌تازگی نیز خود را نزدیک به رضا پهلوی معرفی می‌کند، همسر او است. او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خود با او را پاک کرده اما نکته جالب دیگری نیز درمورد خود خلجی وجود دارد و آن، اینکه اگرچه این روزها با کت و شلوار و کراوات در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور ظاهر می‌شود اما زمانی در قم طلبگی می‌کرد. فعال سیاسی که ازجمله براندازان است و همین اواخر نیز به مجلس نمایندگان امریکا پیشنهاد داد که تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند. با این حساب باید ببینیم سرنوشت این غائله که حالا با هشتگ «خلجی-گیت» ازجمله بحث‌های داغ توییترفارسی و دیگرشبکه‌های اجتماعی است، به کجا خواهدرسید.
+154
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    فیل دانا - آینه جهان نما - لندن، انگلستان

    نوعی دکورد سرعت رو در تغییر و رنگ به رنگ شدن رو از خودشون به ثبت رسوندن، البته هم خودشون هم جناب بوقلمون شوهر رنگی ایشون، در یک کلام فاحشه های سیاسی
    9
    147
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    فیل دانا - آینه جهان نما - لندن، انگلستان

    اینجا البته یه نکته رو مشخص میکنه که حمایت کشورهای غربی از مردم و دموکراسی یک دروغ چندش اوره، چراکه با علم به اینکه منبع این پولها و سابقه این افراد مشخص هستش ولی خوب برای این افراد دزد فرش قرمز هم پهن میکنن و خوش خدمتی هم براشون انجام میدن .
    10
    155
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    واقعا که بیشرف و پست هستند که اینگونه رنگ عوض میکنند! قابل توجه به کاربر گرامی؛ ایرانفردا!
    12
    101
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    اونروزی که من گفتم مملکت داری جاستین ترودو خیلی راحته، شب میخوابه صیح پا میشه میبینه یه میلیارد پول تو حسابشه، یکی از ..... این سایت اومد گفت مشکلت با ترودو چیه!! 😀😀 میخوام بگم این ..... اینقدر عشق استخوون ولایت لیس زدن کشتشون
    12
    86
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    کشور حیدری که فاطی کماندو از سوئد و یک دست چلاق بچرخانند بهتر از این نمی شود ، کشوری که قرار بود نمونه برای کل کشورهای دنیا باشد و دیگران سرمشق بگیرند و الگو برداری کنند تبدیل شده به مدینه فاضلابی، فساد ، اختلاسگری و بالا کشیدن و فرار به کشورهای کفار و بهترین زندگی در امنیتی که کافران درست کردند .مردم هم در حال سینه زنی ، قبر مرده را طلا کوبی کردن ، مرده پرستی و الان هم گرسنه و در صف گوشت های یخ زده و منتظر که آرقا از ته چاه بیاید بیرون و اقتصاد درست شود ، بیشتر از این مردم سزاوار نیستند .
    14
    66
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    به چه معلوم همه اینها که این پولها را به نام دزدی و اختلاس از کشور خارج میکنن ماموران رژیم اخوندی نباشان که در طرح مخالف شدن با رژیم اخوندی و اختلاس کردن بتوانن در کانادا بمانند تا برای جمهوری اسلامی مخفیانه کار کنن. و اما شرم بر دولت کانادا باد که این دزدان و اختلاس گران رژیم اخوندی را تحویل میگیرد و اقامت به انها میدهد.
    7
    62
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    این نوشته دقیقا همون متنی هست که در ویدئویی که اطلاعات سپاه ساخته گفته میشه. مو به مو. هدف اون هم دزدهای رشد کرده در حکومت اخوندی و قمی نیست بلکه داره میندازه گردن اپوزیسیون. اخه ابله بیسواد هر کسی الان ارزوشه که بتونه یه مقدار از پولها و سرمایه هایی که شماها دزدیدین رو از چنگتون در بیاره. من و هر برانداز دیگه ای اگر شیش میلیارد یورو از این حکومت زده بودیم برای....هر اخوند که....بشه یک میلیون دلار میدادم.
    9
    20
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    هیچ دقت کردید هیچ خانم نماز خونی در پیشونیش جای مهر نماز نیست فقط مردها این مهر را دارند
    3
    66
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Attila14 - استکهلم، سوئد

    خامه جان! گفتی اسلام فکر همه چیزو کرده و با تیغ ریش نزنین شرعی نیست٫ دوزاریمون دیر افتاد حالا میفهمیم که شرعیتره با ریش تیغ زدن!. زدی تو سر مادر و خواهو و دخترامون که چادر سر کنن٫اونموقع خر بودیم حالا میفهمیم اجرت چادرداری میلیون میلیون دلاریه!. ای که من قربان دینش و کتابش٫ ورقهایش در ....من نباشد جایش!. خودم سرودمش حاج اغا :)
    2
    35
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    پرنده ابی - لندن، انگلستان
    [::scandal - برلین، آلمان::]. کاکو اسکندال اون خودش رنگ عوض کرده قبلا با اسم شبتابو از یوکوهاما ژاپن میومد نگا که به کامنتای جفتشون کنی میفهمی چه قد شبیه به هم هستن
    1
    6
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    پرنده ابی - لندن، انگلستان

    کاکو پول نفته میارن لندن یا میبرن کانادا خرید میلیونی میکنن قدرت پول نفت خیلی زیاده
    0
    20
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    egoiest - لندن، انگلستان
    اه پس که این تور. ببنم این مهدی خلجی همان کره خری نیست که گفته بود در ایران ینقلب نمیشود. تا چند وقت پیش فکر میکردم که راه آزادی ملت کرد جدای و مبارزی مسلحانه نیست و رهبران کرد از اول راه را اشتباه رفتنت. ولی آیا میشود با یک قوم دزد غارتگر, دشمن پرست, که به دختران خود نیز رحم نمیکنند و آنان را به خاطر پول به اعراب میفروشند,از در گفتوگو وارد شد???? تمام خیانت ملت کرد به این مملکت به اندازی دزدی یکی از شما فارسها نمیشود. بدزدید که آخر عمرتان است ما ملت مظلوم,کرد , لر ,بلوچ بزودی از دست شما دزدان خلاص خواهیم شد. زنده باد آزادی, زنده باد کردستان
    21
    11
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    مرگ بر کداهای روضه خوان اسلام ناب محمدی عایشه نه ساله
    7
    37
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان روزه خوان های شما اعتقادی به عایشه رضی الله ندارند پس لزومی نداره نامی از ایشان ببرید شما همه تون سرو ته یک کرباسین .
    13
    12
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    تمام این اختلاس های زنجیره ای ریشه در اختلاس اولی داره . همان جا که رهبر دستور داد کشش ندید !! حالا یه چیزی شده نمی خواد کشش بدین !!
    4
    17
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان شما طی این چند سال کجا از آخوند راست شنیدید و صداقت دیدید که در مورد خاندان رسول الله حرفاشون باور می کنید ؟ بخدا اینجوری نیست که آخوندا میگن اینا منشا فتنه و شر هستند . دیگر برای مردم روشن شده
    12
    9
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    ببینید چه کسانی از طرفداران آق رضا هستند!!! باز هم همنشینی "شاه و شیخ" بر ملا شد!!
    20
    9
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    [::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. سوسمار و ملخ حیوانات نجیبی هستند
    7
    14
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    [::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. شغل محمد چی بود و چندتا زن داشت؟ آدم سالم و طبیعی اینهمه زن را برای چی میخواست؟حتی به کلفت اش هم رحم نکرد و زد به بدن یک عده روانپریش و اسکل بودند.
    6
    21
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    چه مملکت خر تو الاغی دعای کمیل و نماز جمعه و دعای ندبه و خالی بندی پای منبر آخوند و راهپیمایی ۲۲ بهمن و روزه ماه رمضان برای ملت احمق به همراه صف گوشت مرغ قند و شکر و برنج و ... بخور بخور اختلاس های فراتر از ثبت در کتاب گینس و حال و حول برای خودشون خوب ملت را چهل سال خر کردید خوب خر کردید.
    7
    21
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    نبود بگه مرگ بر شاه نبود . توی این دو سه هزار ساله تمدن این مملکت به اندازه این چهل سال اختلاس حیف و میل بریز و بپاش تخریب منابع طبیعی و محیط زیست تخریب ساختار و نظام کلی مملکت نبوده و نبوده و نبوده توی این چهل سال به انداره ده هزارسال فقط تخریب و ضرر و زیان و دزدی به مردم به کشور به مملکت تحمیل شده. نبود بگو مرگ بر شاه نبود
    4
    20
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    ماشاء الله دزدها تا این ورن مقنعه و ریشو پشم و تسبیح و گلاب چادر و دستکش خر شون که از پل گذشت کلی مایه زدن تو گوشش رفتن اون ور دیگه شورت هم پاشون نمی کنن چه اسلام ناب ناب نابی
    3
    17
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    یا فاطمه زهرا آدرست را بهش میدادی و فوت و فن کارتو بهش یاد میدادی
    7
    16
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
    چقدر راحت اینا میرن کانادا,? خوب همه چیز مشخصه
    0
    18
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان::]. این جناقی (دلش بخواد بخونه حناقی) همش میخواد از اب طهارت گرفته ماهی بگیره. اقای حناق میشه بدون مغلطه به من بگی کجای این اسلامتون چه شی اش چه سی اش دردی از انسانیت درمون کرده ؟ عین این تعفن اسلامی نگو زنده بگور کردن دخترها که عایشه اتون قبل از ....حرضت میم دال براخودش سلطانی بود پس ...له کشی چه سیه تو چه شیه تعفن مععععععععق وف.نکنه فکر میکنی چون کاربرا از شیه تعفن بدشون میاد فردا همشون پشت سره تو نماز میخونن نه اقا هردو خال زیر دم گاون و هیچ فرقی در بوی تعفنشون نیست.
    6
    8
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    صد سال است که ما ملت ایران سر کار هستیم. اینها تریلیون ها دلار از ثروت کشور رو از طریق همین جنگ زرگری مرگ بر آمریکا از کشور خارج کرده اند. تمام این دعوا های سیاسی، کودتاها، انقلاب عسلامی و غیره صحنه سازی و سناریوهای از پیش تعیین شده برای گیج کردن و عقب نگه داشتن مردم است.
    1
    21
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    فکر کن حداقل 6دوره مجلس و 4 دوره هیات دولت از رو این فاحشه رد شدن که به این سطح کفتاری رسیده. لعنت خدا بر هرکسی که ایشالا این رژیم عوض شد با اعدام اینها مخالفت کنه. همشون باید به گور سپرده بشن چون جون خیلیها به خاطر کارهای اینا از بین رفته.
    3
    11
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    در شهر اگر که مست گیرند/ باید هر آنچه هست گیرند- وقتیکه پیغمبر اسلام خودش راهزن و چپاولگر و غزوه گر بود من فقط وقتی تعجب میکنم که مسلمانی را ببینم که بر خلاف پیغمبرش درستکار و راستگو باشد و گر نه راهزنی و چپاول و قتل و غارت و جهاد و دروغگوئی و خدعه از ارکان نهادینه در اسلام هست. مسلمان خوب کسیست که 180 درجه اعمالش با رسول فرق داشته باشد
    1
    9
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    naderali63 - گوتمبر، سوئد
    یک سوال از این زن دارم ایا با این ثروت راحت میخوابی دیگر مشگل مالی نداری. ارامش داری.
    1
    8
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    مزد یه عمر کاسه لیسى و رنگ عوض کردن و از این آخور به اون آخور سر کشیدن و خیانت به ملت رو گرفت!! شوهرش هم اونطرف داره فعالیت میکنه! ایندو تا رو هم جزو همه جناح هاى سیاسى و مخالف و إصلاح طلب و اصولگرا و سلطنت طلب بودن و از هر حناحى هم یه چیزى عایدشون شده که رو هم تبدیل شده به رکورد افسانه اى !! حالا هم تو املاک میلیونى واشینگتن و کانادا حال میکنن و به ریش من و شما میخندن!!
    7
    9
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    IranUksero - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    در این کشور گل و گلاب اگه زنی چادر بنداز اگه مردی تیپ حزبلاهی داشته باش اخر اختلاس هم کنی دولت باهات کاری نداره چون دقدقشون فقت حجاب و مشروباته الکلیه از این ترفم غربی ها چه خوشهالن بعد میگن اف ای تی اف امزا کن
    0
    5
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان. دوست عزیز این هم همان دروغ های آخونداهاست باورکنید اصلآ چنین چیزی صحت ندارد پیامبر خدا پاک بود . آخوندای گذشته هم از همین آخوندای امروزی بودند . شما طی این چهل سال حرف راست و صداقت از آخوندا شنیده و دیده اید ؟ اون زمان هم همینجور بودند . درشرف اختلاف و دوستگی بین مسلمانان بودند . خداوند همه را براه درست هدایت کنه آمین
    10
    6
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.