زنده زنده سوزاندن روباه در سیرجان

تسنیم : طی ساعات گذشته، تصاویری از به آتش کشیدن یک روباه در یکی از روستا‌های استان کرمان در فضای مجازی دست‌به‌دست شده و تاثر کاربران مجازی را به همراه داشته است.
 
طبق اعلام رسانه‌های بومی، یکی از روستاییان حومه شهرستان سیرجان، پس از مواجهه با صحنه شکار مرغ و خروس‌هایش توسط یک روباه، با استفاده از مواد اشتعال‌زا، روباه نگون‌بخت را زنده به آتش کشیده و از لحظات پایانی سوختن خاکستر حیوان، تصاویری به ثبت رسانده است. تصاویری که انتشار آن در فضای مجازی سبب شد، کاربران خواهان مجازات برای متهم شوند.
محمود علیرضایی – رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیرجان با ابراز تاسف این رویداد می‌گوید: پیگیری‌ها برای شناسایی این متهم شکار غیرمجاز آغاز شده و اعلام جرم علیه وی در دستور کار قرار گرفته است.
 
گفتنی است، تعارضات میان انسان و وحوش، یکی از عمده‌ترین چالش‌های حیات وحش کشور است که سالانه قربانیان زیادی می‌گیرد، چرا که عواملی مانند تخریب زیستگاه و شکار بی‌رویه سبب شده گوشتخوارانی، چون پلنگ، گرگ، کفتار، روباه، شغال، گربه وحشی، وشق، سیاهگوش و خرس به منظور یافتن طعمه به جوامع انسانی نزدیک شوند؛ جایی که عموماً حادثه‌ای تلخ رقم می‌خورد: از وارد آمدن خسارت به دام‌ها و طیور گرفته تا درگیری میان افراد خسارت‌دیده و جانوران معارض که تبعات آن در برخی موارد به مصدومیت انسان منجر می‌شود و در اغلب موارد به کشتار انتقام‌جویانه و دلخراش جانور معارض.
+22
رأی دهید
-59

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    amirpalang - لندن، انگلستان

    ده مرو ده مرد را احمق کند
    3
    28
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    امیدوارم به بدترین شکل ممکن خودش به همین درد گرفتار بشه و زنده زنده بسوزه. خدایا این حیوانات انسان نما رو چطوری میشه آدم کرد ؟ نمیشه .اینا تخم و تره ها و رشد کردگان ولایت فقیه هستند که به هیچکس رحم ندارند
    12
    56
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    این سیرجانیها هم یه چیزیشون هستا!! اون پسره حروم لقمه که دختره رو اونطوری کتک زد و آزار داد آخرشم مالوندن رفت. اینم از سوزوندن قشنگترین حیوون. یکی از دلایل عقب موندگی بعضی شهرها و مناطق افکار عمومی بد و فرهنگهای پایین اونجاست.
    3
    49
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    به امید اینکه عظما نیز از مرغدانی این زن مرغ بدزدد!
    4
    35
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان

    از اینجور دهاتیهای بی فرهنگ و بیسواد که جز تعصب مذهبی بودن چیزی یادنگرفتن چه انتظاری دارین؟ ناپلئون بناپارت حرف خوبی زد که هر کس در هر وضعی زندگی میکنه که لیاقتش همونه.اینها هم لیاقتشون فقر و بی آبی و بی فرهنگی و عقب موندگیه.
    3
    31
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

    من از طرف همنوعانم ازاین موجود قشنگ که دیگه نیست معذرت میخوام و طلب بخشش. ههمممم اشرف مخلوقات !!! بیشتر به احمق مخلوقات میخورن یسری تا اشرف.
    4
    26
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Sahand145 - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    فقط از یه عرب مسلمان همچین کاری برمیاد
    9
    35
    ‌سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    انوقت برخی از اهالی این مملکت خرابشده از خدا شاکی هستند که چرا این درد و زجر و بد بختی,40ساله که ادامه داره,اره جانم هر درد و گرفتاری نتیجه اعمال ماست,اون عملکرد ما با خانواده شاه بود و حالا 40 ساله که داریم مکافاتش را پس میدهیم
    2
    8
    ‌چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.