آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط ۲ پسر در سیرجان + ویدیو

فیلمی بتازگی در فضای مجازی منتشر شده که در آن پسر سیرجانی مشغول آزار و ضرب و شتم یک دختر در خانه باغ است.
به گزارش رکنا، در فیلم گرفته شده توسط پسر سیرجانی مشخص است، این دختر در فضای مجازی به پسر سیرجانی توهین و فحاشی کرده و پس از چندی پسر سیرجانی با زرنگی و طرح دوستی دختر جوان را به محل زندگی اش در سیرجان می برد. وقتی دختر جوان به آدرسی که آن پسر در سیرجان به او داده می رود پسر سیرجانی دختر را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می دهد. با منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی، پلیس سیرجان از دستگیری دو نفر در ارتباط با کتک زدن این دختر در سیرجان خبر داد. فیلم کتک کاری و آزار این دختر در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد و عوامل آن که سیرجانی هستند بلافاصله توسط پلیس فتا شناسایی و بازداشت شدند.
فیلمبردار واقعه آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان بازداشت شد!
محسن نیکورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، اظهار داشت: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.
وی عنوان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴ دی ماه امسال کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ کرده و اقدام به ضرب و جرح ایشان و آزار و اذیت ایشان می‌کند که متهم کیلیپ ضبط شده را در استوری اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشت.
نیکورز اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه احتمال انتشار آن و ارسال آن به شبکه‌های خارج کشور وجود دارد فورا ضمن صدور دستورات قضایی لازم متهم شناسایی شد.
وی افزود: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتالی نیز توقیف شد.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.
وی تاکید کرد: ضارب اصلی روز جمعه دستگیر شده و هم اکنون هم در بازداشت به سر می‌برد.
+171
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    واقعا ًشوک کننده و باور نکردنیست ! با اینکه اینهمه خود من در رابطه با انحطاط اخلاقی ،سقوط ارزشها و ترویج خشونت توسط رژیم کثیف حاکم بر ایران طی چهل سال اخیر نوشته و‌بسیار چیزها دیده و خوانده ام اما این درجه رذالت و سقوط از درجه انسان به مراتب بسیار پایینتر از حیوان که تنها مختص اراذل و قاتلان درجه یک رژیم مانند خمینی ها خلخالیها و لاجوردیهاست برایم غیر قابل فهم است ، اما با ادامه این حکومت مطمئنم شاهد تصاویر بسیار شنیع تر و تاسف آورتر از اینهم خواهیم بود .
    11
    118
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان

    این بی‌ ناموس عقده‌ای ضعیف کشو باید مثل خودش تا سر حد مرگ کتک زد، تاف به اینهمه نامردی و بی‌ غیرتی‌
    14
    237
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi9 - پاریس، فرانسه

    حکومت جهل و جنون اسلامی چه جانورانی رو تحویل اجتماع داده! ننگ بر این حیوانهای انسان نما باد.
    15
    109
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    مرده شور خودت و دوست دخترت رو ببرن،مثلا چه تحفه ای بودی که انقدر بهت برخورده،با اینکه این حادثه به شدت ناراحت کننده و تاثر برانگیزه ولی شاید درس عبرتی بشه برای برخی دختران بی حیا و سرکش که بدون هیچ ابایی،بدون هیچگونه شناختی به همچنین جانوران وحشی اعتماد میکنن،متاسفانه تو اون ایران خرابشده از هر ده تا دختر حداقل نصفشون درگیر روابط ناهنجار و غیراخلاقی هستن،چه چیزی از این نسل افسارگسیخته بیرون بیاد،خدا داند
    22
    101
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    وحشی گری و زن ستیزی تو ایران بیداد میکنه
    84
    98
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    بابا ما سر صبحی اعصابمون خراب شد. اینهم ۴۰ سال تربیت آخوندی به جوانان. یک مرد هیچ وقت دست روی زن بلند نمیکنه، گفتم یک "مرد". سقوط اخلاقی تا چه حد؟ این ۲ اگر شرف و شجاعت داشتند میرفتند سراغ بسیجی و چماق کش‌های رژیم آخوندی، نه یک دختر بی‌پناه.
    9
    101
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    در اینکه این دختر لیاقتش همینه که زیر بای یه غربتی له بشه وقتی انقدر یابو تشریف داره که سر خر رو میگیره میره توی یه بیابون برای دیدن یه غربتی شکی نیست. اما اینم از جوونها و مردان امروزی مملکت ایران. با اینها توقع دارید حکومت درست حسابی بیاد. ولیعهد با اون افکار مدرن و دموکراسی بیاد. این حیوونا قطعا اندازه حیوانات وحشی هم شعور ندارن. اینا با مادر و خواهر خودشون هم هرکاری ممکن باشه میکنن. امیدوارم به زودی فیلم بولابولا شدن این بی غیرتهای غربتی هم بیاد. لگد تو سر یه آدم زدن یعنی قصد کشت. یعنی انتهای بی رحمی. توف.
    43
    68
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    واللاه آدم نمیدونه چی بگه . مقصر کیه ؟ یه دختر با پای خودش میره و خودشو میندازه تو هچل . و یه نامردی هم اونجوری داره عقده گشایی میکنه سره یه دختری که بی پناهه و به یه شخص نامردتر از اون یکی پناه میبره . لعنت بر این آخوندا که اینجوری جوونامونو سردرگم و بی محتوا کردن
    7
    71
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    در تمام دنیا در زندانها قوانین نا نوشته ای هست که زندانبان یا زندانیان با اینگونه مجرمین رفتار های خاص خود را اعمال میکنند. من اگر جای رئیس زندان بودم این جوان سوسول عقده ای را برای چند روز در بند زندانیانی میانداختم تا ان بلائی را که قابل اجرا است در مورد این بچه سوسول مغعول اجرا بکنند. بگذار راحت بگویم انجا را برای چند روز برای این سوسول را نزد سعید طوسی بمنظور اموزش قران میفرستادم یا بالعکس ایشان را هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا برای اموزش قران نزد معلم قران زندان میفرستادم تا درس خوب زندگی برای اینده اش باشد. ...
    8
    64
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Kumasi - کوماسی، غنا

    لطفا اگر کسی اطلاعاتی از این پسر یا فیلمبردار داره کامنت کنه ....تشکر
    16
    59
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    من این موضوع را امنیتی و ساختگی می بینم که این عقب افتاده ی لچک به سر اسلامی با مغز ابتدائی و ناقص خودشان مفاسد ارتباط رسانه ای را نشان دهند. اصلا در عقل نمی گنجد که دختری از تهران برود سیرجان برای دیدن پسری که به او فحش داده و اینگونه هم فیلمبرداری شود. اگر یارو را گرفته اند و فیلم هم توقیف شده پس این قسمت در اینترنت چه می کند؟ از بس احمقند حتی لباس هنرپیشه ای را که رل دختر را بازی میکند را هم قرمز و بی بند و بار انتخاب کرده اند. تمام این فیلم ساخته ی خود مامورین حکومتی و بی جهت جوگیر این حقه بازان نشوید که صد تا چاقو بسازند حتی یکی دسته ندارد
    16
    30
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    ای کاشت این امیر هیچ و پوچ گذرش به سعید طوسیها می افتد تا به او حالی میکردن آزار و ضرب و شتم یک دختر و تجاوز به انسانها چقد درداور است.
    5
    37
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    gholi.irani11 - ایران، ایران

    حالا گیریم دختره را گول زدن و خودش به پای خودش رفته .ولی اینهمه خوشونت به یک دختر ضعیف بی پناه بدست این جلادان درسته ...جوان ها زود گول میخورند ..یکی دوتا هم نیستند. بالگد زدن بسر وصورت این گرفتا ر در چنگ جلادان چه معنی داره.!!
    4
    50
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    خشونت کلامی در بعضی از این کامنت های بالا، دست کمی از خشونت درون کلیپ نداره، بعضا بدتر هم هست! دیدن سوزن در چشم مردم و ندیدن جوالدوز در چشم خود داستان همیشگی خیلی از ما!!
    9
    8
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان

    بیناموس کجای الان تف توی ذات پدرت که نبود توی حـ... درست شدی
    7
    28
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان
    با من باشه یه طناب میدازم گردنت هر چند با اعدام مخالفم ولی توی هیچی ندار باید ۳ بار اعدام کر
    3
    16
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شک شما بجاست اما احتمالش 10درصده. چون اگر در جو الان ایران و عقده ای شدن بخش زیادی از جامعه رو ببینی متوجه میشی. توی کدوم فیلم میشه با این شدت تو سر کسی ضربه زد. مشت محکم یا لگد به سر خطر مرک داره. هیچی هم نشه تبعات مغزی داره. قطعا پسره رو میگیرن میبرن نوشابه خانواده و تخم مرغ آب پز مهمونش میکنن. اینارو اینطوری ول نمیکنن. مگه توی مهاباد پارسال 3تا پسر دوست صمیمیشون رو آتیش نزدن. پس اینکه واقعی باشه خیلی احتمالش زیاده.
    3
    12
    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    از سایت خواهش میکنم فیلم کاملتر اینو بزاره تو سایت تا دوستان ببینم این دختره ضعیف و لاغر اندام رو چقدر اذیت کردن. این معلومه از یه خونواده ضعیف یا معتاد یا عاقبت طلاقه. فیلم کامل رو دیدم خیلی عصبی شدم.
    5
    6
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    loder - شیراز، ایران
    ادم میمونه چی بگه اخه دختر عاقل پا شدی از تهران رفتی سیرجان که چی بشه کسی نبود جلو تو رو بگیره ببین چی گفته که این بینوا رو کشونده اونجا ... این بی شرف فردا میشه مامور شهرداری میوفته به جون ملت ای تف تو قبرت خمینی
    1
    12
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. نه یه دختر 30کیلویی. این دختره معلوم انقدر بدبختی توی خانوادش داشته که استخوناش هم به حد کافی رشد نکرده و از سر بی کسی فکر میکنه این غربتی شرف داره پاشده اومده پیشش. من تازه فیلم کاملترشو دیدم حالم بدجور گرفتس.
    5
    12
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    بعدش چطور این دختر به یک مرد میتونه اعتماد کنه و مادر فرزندانش بشه؟؟؟؟؟؟
    8
    9
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش
    بنظرکمی مشوک است.زیرا خیال دارندبرای خفه کردن ومسدود کردن فضاهای رسانی مثل ایسناگرام وتلگرام بهانه پیدا کنند وحال با اینگونه اتفاقات دامن می زنند به مسله بستن.این نظام فاسد هر .....می خوره جلوی اطلاع رسانی مردم را بگیرد
    3
    11
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    چرا خود دختره شکایت نکرده؟ یه بیمارى روانى هست به اسم sadomasochism که مریض از کتک خوردن لذت جنسى و روانى میبره، دختره هیچ سعى نمیکنه از خودش دفاع کنه! نمیدونم شاید! ولى بغیر از این باشه پسره رو باید بندازن تو سلول همینطور مریض ها تا بفهمه معنى اینکارش رو
    12
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    با اجازه حافظ حافظ : ادم،ی در کشور ایران نمی اید بدید ایرانی دیگر بباید ساخت و از نو ادمی.....اینها پرچم داران مملکتی هستند که تمام دست اند کاران حکومتش خود را نمایندگان خدایی میدانند که از خود انها بی ریشه تر ،بیبته تراست
    1
    13
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    چقدر سناریو جالبی بود چقدر خندیدم
    14
    3
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    Dubai darling - دبی، امارات متحده عربی
    فیلم هندی بود ،بازارشون سرد شده
    9
    2
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. این آشغال های دهاتی که با حیوانات هم آمیزش دارند ، احتمالا بغیر از صحنه های شکنجه و توهین ، صحنه های تجاوز هم دارند ، حالا از یک دختر جوان ( بی توجه به خوب یا بد و یا مشکلاتش ) چه توقعی داری ؟
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.