انتشار ویدیویی از انتقال چمدان های حاوی بقایای جسد جمال خاشقجی

یک شبکه تلویزیونی در ترکیه با انتشار ویدئویی مدعی شد که چمدان‌های حاوی بقایای جسد جمال خاشقجی به اقامتگاه سرکنسول عربستان در استانبول منتقل شده است.
 
در این ویدیو که از شبکه «آ خبر» (A Haber) نزدیک به دولت ترکیه پخش شد و گفته می‌شود از تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته به دست آمده، چند مرد دیده می‌شوند که با پنج چمدان از در اصلی وارد این اقامتگاه می‌شوند. اقامتگاه سرکنسول عربستان در فاصله اندکی از کنسول‌گری این کشور در استانبول قرار دارد. در گزارش تصویری تلویزیون «آ خبر» ادعا شده که اعضا بدن روزنامه‌نگار مقتول سعودی در این پنج چمدان قرار داشته است.
روزنامه «صباح» هم که از رسانه‌های نزدیک به عدالت و توسعه، حزب حاکم ترکیه است این وجود این ویدئو خبر داده و آن را منسوب به انتقال بقایای جسد خاشقجی دانسته است. در وبسایت این روزنامه آمده است که «بقایای جسد خاشقجی» که در ۵ چمدان جاسازی شده، درون یک مینی‌بوس سیاه‌رنگ گذاشته شده و در ساعت ۳ و ۹ دقیقه بعدازظهر روز واقعه به اقامتگاه سرکنسول منتقل شده‌اند.
 
خبرگزاری رویترز با نقل این خبر از این دو رسانه ترکیه می‌نویسد که تلاش‌هایش برای برقراری تماس با مقام‌های رسمی عربستان و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بی‌نتیجه بوده است.
 
جمال خاشقجی، منتقد معروف سیاست‌های دولت سعودی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر در حالی که برای انجام کارهای اداری شخصی وارد کنسول‌گری عربستان در استانبول شده بود، درون همان ساختمان به قتل رسید. عربستان رسما کشته شدن خاشقجی در کنسول‌گری را تأیید کرده، اما تاکنون هیچ خبر تأیید شده‌ای از سرنوشت جسد یا بقایای کالبد او منتشر نشده است.
+50
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    والا من که چمدون ندیدم ولی حالا اگر چمدون هم میبردند، ببرن ولی چرا مثل فیلم های چارلی چاپلین اینور اونور میدویدن؟
    27
    30
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان
    پس همسرش کجاست که میگفت من ۲۴ساعت جلوی سفارت ایستاده بودم؟؟ و در اینکه عربستانی ها جنایتی انجام دادن شکی نیست ولی منظورم با این کلیپ بود که محکمه پسند نیست۰
    32
    19
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    به اردوغان بگین خر باباته ، اون چمدونها خالی بودن. وزن خاشقچی حد اقل 90 کیلو بوده اون بظاهر چمدونها که براحتی اون اقا حملش میکرد خالی بود. جنازه اون مثلآ «خبرنگار!!» حامی داعش و شیخ قطر یه بار گفتن تو فاضلابه ، الان هم اردوغان داره فیلم منتشر میکنه که با چمدون بردن بیرون!!! مثلآ کجا بردن ؟ سر قبر پدر اردوغان؟
    35
    22
    دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    چی میشه گفت؟ کمتر کسی در دنیا هست که شک داشته باشه این ویدیو و این جنایت عربستان واقعی نباشه.تاسف باید خورد،جنایت و بیرحمی و توحش چیزیه که با ثروت بادآورده و خرج های میلیاردی پوشش میدن.من اول (به کنار از دشمنی عربستان و ایران و بیطرفانه) از این بن سلمان بدم نمیومد و فکر میکردم واقعا قصد اصلاح عقب موندگی ها و سنت های مذهبی کشورش رو داره،اما الان مشخصه اون هم یه دیکتاتور خونخوار و جانی تشنه قدرت مثل بقیه قدرتهای خاور میانه هست.
    7
    22
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
    خب که چی ، اصلا جنازه هم تو چمدون ، دنیا داره داد می‌زنه مملی سلمان دستور قتل رو داده کسی نمیتونه چپ نگاهش کنه ، امریکا هم داره غرت غرت میخوره که مشتری هواپیما ها . Boing و فروش اسلهش به عربستان کم نشه ..🤷‍♂️
    12
    15
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    iRONiC - استکهلم، سوئد
    [::mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. یکم دقت کنید عزیزان با هوش , اینجا منزل کنسول عربستانه که جسد تکه شده جمال غشوقچی رو با این ۲ ماشین میارن منزل دیگر دیپلمات عربستان. ماشین ون سیاه پس از اینکه وارد ساختمون میشه از ان پشت چمدونا رو تخلیه میکنن. دقت کنید میبینید ...!.
    7
    24
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. سلطانه آی کیو، اگه گزارشها رو دنبال میکردی و یکم مطالعه داشتی میدونستی که رئیس پزشک قانونی عربستان اونجا بوده و اینکه جسد رو بالافاصله با اره در حال گوش دادن به مزیک با هدفون تکه تکه کردند،قسمت نیم تنه و بعضی قسمتهای دیگه که میشده رو با اسید حل کردند که بقایای اسید توی فاضلاب سفارتخونه تایید شده و قسمتهایی که به هر دلیل امکان حل شدن کامل با اسید نبوده رو با چمدون از سفارت خارج کردن و جایی سر به نیست کردند،تو یکی نمیخواد طرفدار عربستان ضد بشر بشی نادان.
    10
    16
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جنایت از پیغمبر اسلام که در یک روز سر حدود 700 انسان باخدا را فقط به دلیل ندادن باج خمس و پیدا کردن گنج بریدو بقیه را هم بعنوان برده فروخت و با دست های مبارک رئیس قبیله را شکنجه داد و بعد ازکشتن او با بیوه اش جماع کرد، تا امروز در اسلام نهادینه هست . اسلام که مذهب دموکراسی و انسانیت نیست و شتر سواری هم دولا و دولا نمیشود. وقتی پیرو اسلام و محمد و علی و حسین هستید این ها هم سنت پیغمبر و باید به این ها عادت کنید تا به عافیت رسیده و الله برای جنازه ی شما 72 تن حوری باکره بیاورد. وقتی تابع دین جنایت هستید پس چرا از جریان قتل قاشقچی تعجب میکنید و ناراحت میشوید؟مگر میشود کسی عضو مافیا باشد و توقع عدالت و ترحم داشته باشد؟
    19
    23
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان
    [::iRONiC - استکهلم، سوئد::]. اولا غشوقچی نیست وخاشقجی ه،خودشان اقرار کردند که تیکه تیکه شده جسد خاشقجی را در اسید حل کردند و ریختند فاضلاب، دوما اگر وزن خاشقجی ۱۰۰کیلو بوده باشد پس در هر کیسه تقریبا باید ۲۰ کیلو وزن داشته باشد و در کلیپ آنفرد چنان کیسه ها را حمل میکند که آنچنان وزنی ندارد،و باز تکرار میکنم که این کلیپ نمیتواند محکمه پسند باشد نه اینکه گفته باشم قتلی انجام نشده آره جنایتی رخ داده و اولیش هم نیست و خدا داند چندمین جنایتی است که انجام دادند و میدهند
    19
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::] اقای مثلآ دانا حتا اگه صحبت شما درست باشه تو هر چمدون حداقل 20 کیلو جنازه اون تنه لش بوده یا نه؟ شما خودت امتحان کن ، چمدون تو خونه ات داری؟ دو تا بیست کیلو توشون وسیله بذار بعد دو قدم جابجاش کن اونوقت میفهمی چی نوش جان کرده بودی در پست قبلیت.
    17
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    زنش نبود. نامزد ترکش بود. یک زن در عربستان دارد. یکی‌ هم در آمریکا. می‌‌خواست برای گرفتن مدارک اسلامی به سفارت تا دوباره ازدواج کند. باور کنید.جدی می‌‌گویم. خیلی‌ این جنایت وحشت انگیز بود. ولی‌ مسلمان دیگر. شهید راه چیزش. از خود پرسش. چرا کسی‌ که مخالف است. سر سرش جایزه گذشته.خبرنگار معروف. تا چه اندازه نادان.که با پای خود به سلاخ خانه می‌‌رود. تا خواندم به چه دلیل. به زبان فارسی ترجمه. شهید راه چیزش شد. کلا در تاریخ دین مبین. ما خیلی‌ مسلمان معروف داشتیم. که شهید راه چیزشان شدند. مسلمان جماهت رابطه عاطفی با چیز دارد. از همه چیز صرف نظر می‌‌کند. پای چیز که در وسط است. به هر خطری دست می‌‌زند. به رسول خودمان نگاه کن. پای چیز که در میان بود. فوج فوج یهودی می‌‌کشت. ولی‌ میان مسلمان مدرن. محروم خاشقجی معروف‌ترین بود، که سرش را به خاطر چیزش از دست داد.
    14
    8
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    باز این اردو ....داعش پناه پوزه باز کرد و شروع به عرعر. اینهمه زن و بچه مردم را کشت و یا داد برادران داعشیش در عراق سوریه و مصر سلاخی کنند آب از آب تکان نخورد .حالا بخاطر این اشغال اخوان المسلمی جنایت کاره زنباره اسنگار باید گردش زمین تغییر کنه، مردک ....
    10
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. ان مردک صبح تگا صب جلوی اینه گوشهاشو کوتاه میکنه ه بگه نیست ولی اینجور عرعر هاش نشون میده اصل چیه!
    11
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.