داماد گوش برادرزنش را کند

 داماد عصبانی که در یک درگیری خانوادگی گوش برادرزنش را کنده بود پس از فراری 3 روزه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز سه‌شنبه مورخه 27 آذر اعضای یک خانواده با مراجعه به کلانتری 106 نامجو از دامادشان به‌نام جعفر شکایت کرده و اظهار داشتند وی گوش پسرشان را کنده و همه اعضای خانواده را تهدید به قتل کرده است. بلافاصله پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.

برادرزن متهم درباره این حادثه به کارآگاهان گفت: «روز 24 آذر خواهرمان با من و برادرم تماس گرفت و در حالی که گریه می‌کرد به من و برادرم گفت که همسرش او را بشدت کتک زده است . 

با شنیدن حرف‌های او عصبانی شده و به حمایت از خواهرمان به خانه‌شان رفتیم؛ به محض ورود با جعفر درگیر شدیم که ناگهان او با دندان گوش سمت چپم را گرفت و آنچنان فشار داد که گوش من کامل کنده شد؛ پس از آن جعفر فراری شد و طی این مدت در تماس‌های تلفنی شبانه‌روزی ، خواهرم و همه ما را تهدید به قتل می‌کند.»

با تشکیل پرونده مبنی بر «تهدید به ارتکاب جنایت» و پس از هماهنگی با شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد که جعفر از تهران فرار کرده اما پس از چند روز دوباره به تهران برگشته و در خانه یکی از دوستانش در بلوار فردوس مخفی شده است. بدین ترتیب مخفیگاه او شناسایی و ساعت 11 روز جمعه 30 آذر متهم دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

داماد 34 ساله در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «نزدیک به  10 سال است که با همسرم ازدواج کردم تا اینکه حدود دو ماه پیش به اصرار اعضای خانواده همسرم به تهران آمدیم؛ از آن زمان به بعد دخالت‌های خانواده همسرم زمینه آغاز اختلافات ما شد تا اینکه روز سه‌شنبه با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم و او نیز بلافاصله به برادرانش زنگ زد و کمک خواست آنها نیز به خانه ما آمدند که در ادامه باهم درگیر شدیم و...».

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «متهم با صدور قرار قانونی از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».
+12
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    برای اینکه نون خور کم کنید دخترتون رو به هر انگلی میدید و چشتون رو به همه چی میبندید این میشه. یه آدمخوار گیرتون میاد.
    1
    64
    یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. گرامی دست رو درد دل و درد جامعه گذاشتی ، این مورد بالا تازه داستان خوبش بود ،یکی از دوستان من در نروژ مدد کار اجتمایی بود ، چندین سفر مشخص به پاکستان برای کمک به دخترهای روستایی ایرانی در فاحشه خانه های پاکستان داشت ، تعریف می‌کرد که افراد شیاد و کثیف سراغ فقیرترین خانواده‌های روستایی در ناکجا آبادی‌های ایران می‌روند و دخترهایشان را با کمی پول به عقد در میاورند ، اول خودشان از دخترک های معمولا نابالغ استفاده می‌کنند و بعد به پاکستان آورده و به فاحشه خانه ها می فروشند ، و این نوجوانان که نه کسی را دارند و نه زبان بلد هستند با نازل ترین قیمت روزانه به دهها نفر باید سرویس جنسی دهند ، در مواردی حتی با زنجیر بسته میشدند ، این دختران حتی بعد از رهایی حاظر به بازگشت به روستایشان نبودند .
    2
    10
    یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اونایی که وطن وطن میکنن کلاهشونو بزارن بالای بالا. واقعا آدم بمیره که غربتیهای پاکستان دختران ایران رو به بهانه ازدواج برای بردگی جنسی بردن. یکی از دلایل اینکه ایرانیها موافق ازدواج با افغانیها هم نیستن همینه. چون خبر داشتم بعضیهاشون زن رو میگیرن و میبرن شریکی استفاده میکنن. به نظر من دختر رو نباید به جای دور داد. دختر باید در دسترس خانوادش باشه.
    1
    4
    یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.