توضیح فریبرز عرب‌نیا درباره زندگی‌اش در کانادا/ راننده بیماران هستم!

فریبرز عرب‌نیا ضمن پاسخ به حواشی، اعلام کرد که در کانادا به عنوان راننده، بیماران را منتقل می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریبرز عرب‌نیا که چندی پیش درباره انتشار خبر سکونتش در کانادا واکنش نشان داده بود، درباره حواشی پیش آمده از سخنان خود توضیح داد.
 
توضیحات عرب‌نیا به این شرح است: «زاویه نگاهم سیاسی نیست بلکه فرهنگی است. کسانی مدنظر من هستند که با وجود تمام مشکلات برای بهبود امور تلاش می‌کنند. من از ایران ارز خارج نمی‌کنم و همینجا درآمد دارم و همینجا کاری را شروع کردم که هنری نیست و امیدوارم فرهنگی و کمک به همنوعان باشد. به عنوان راننده، کسانی که بیمار هستند را جا به جا می کنم و از این راه درآمد دارم. اما اگر کسی درآمدش را از ایران خارج می‌کند بر اساس قانون حقش هست.
 
اگر تلویزیون به دیگران تهمت بزند خلاف قانون رفتار کرده. اگر دست من یا دیگران برای مقابله با این رفتار کوتاه هست دلیل این نیست که با این موضوع و تهمت پراکنی یک خبرنگار موافقیم. من موقتا خارج از ایران برای شرایط تحصیل پسرم زندگی می‌کنم.
 
بعضی‌ها به من ایراد گرفتند که اگر در تلویزیون مشهور شدم چرا علیه تلویزوین صحبت می‌کنم همه می‌دانند که من از طریق تلویزیون مشهور نشدم اما اگر اینطور هم بود دلیل نمی‌شد علیه رفتارهای غلط تلویزیون صحبت نکنم. آنهایی که می‌گویند چون من از تلویزیون حقوق را گرفتم، باید سکوت بکنم و هر تهمتی زده می‌شود پاسخ ندهم. در جهت فاشیسم و دیکتاتوری رفتار می‌کنند و معنای حرفشان این است که پول می‌گیری ساکت شو! حقوقی که آدم دریافت می‌کند اگر قانونی و پاک باشد متعلق به خود شخص است چون در ازایش کاری انجام داده است.
 
این راه شروع مسیری است که می‌توانیم به دیگران حکم کنیم چی بخورد چی بپوشد چی بگوید چی نگوید این دیگر اسمش انسان نیست می‌شود یک ماشین فرمان بر. اگر کسی قرارداد می‌بندد و کاری انجام می‌دهد آیا از طرف کارفرما باید به عنوان یک ماشین فرمان بر بهش نگاه بشود؟
 
اگر من سریالی برای صدا و سیما بازی کردم سهمی در موفقیت آن سریال داشتم یا نداشتم؟ هدف من این است که با حرف‌هایم بین مردم همبستگی ایجاد بشود نه جدایی.»
+133
رأی دهید
-22

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    جوجه هنرپیشه ی زشت! از آدم های الکی مغرور خود بزرگ بین حالم بهم می خوره!
    221
    74
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. منم همین حس نفرت رو به تو دارم،گفتم که در جریان باشی
    27
    101
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    abadannl - روتردام، هلند

    آفرین !
    3
    77
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::setayeshz565 - وین، اتریش::]. جوجه هنرپیشه ی زشت! خیلی خودش رو داخل آدم حساب می کنه اون هایی که واقعا هنرپیشه و بازیگر بودند اینقدر افاده نداشتند که این پیزوری!. در ضمن اصلا به سه نقطه ی من هم نیست که تو اصلا چه حسی به کسی که ندیدی و نشناختی و نمی دونی کی هست داری یا نداری! هر حسی می خوای داشته باش یا نداشته باش!!!!
    128
    30
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::] جوجه اردک زشت اصلا تو چیکاره ای این وسط؟ اسمش رو تو یه لیست از هنرپیشه های خارج نشین آوردند و حق داره اعتراض کنه و بگه این دروغه و من پولی از ایران خارج نمیکنم و تو این کشور دارم کار میکنم. میشه گفت نود درصد ایرانی های خارج از کشور کار میکنند و درآمد دارند و نیازی به درآمد در ایران هم ندارند و این ایرانی ها بیشتر منفعت برای ایران دارند تا ضرر. منفعت این ایرانی ها اینه که حداقل سالی یکبار میرن ایران و پول خرج میکنند و تصور کن سالی حداقل 2 میلیون مسافرت به داخل ایران مال ایرانی های خارج از کشور هست که اینا عموما درآمدی در ایران ندارند و پول از خارج میبرن و در ایران هزینه میکنند و اگر هم درآمد داخلی هم داشته باشند بازم نفری حداقل دو میلیون تو ایران هزینه کنند این خودش بسیار برای اقتصاد ایران موثر هستش و اگر درست هدایت و تشویق بشوند واقعا میتونه بعضی از مشکلات کشور در بخش کار رو حل بکنه. تازه توجه کنید که نفری 200 هزار تومان هم موقع خروج باید به دولت بدهند که البته معلوم نیست کجا خرج میکنند ولی رقم بسیار بزرگی میشه.
    7
    60
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. اصلا لازم نیست کسی رو ببینی و بشناسی که ازش متنفر بشی،کامنت شما نشانه شخصیت شماست،نمیدونم این بنده خدا که انقدر بی حاشیه است چیکار کرده که محکوم به خود بزرگ بینی شده،در اینجا لازم میدونم شما رو به همون سه نقطه ای که فرمایش کردین حواله کنم
    6
    30
    جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    زندگی خصوصی هرکس به خودش مربوط هست. دزدی که نکرده است! با هنرش هر چند هم نازل باشد پول در اورده و میخواهد در کانادا خرج کند و به هیچکس هم مربوط نیست
    0
    52
    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::paksan - ایران، ایران::]. ببین هر وقت گفتن ...ز خودتو میونه ...! تو که دمت به دم خودروسازان داخلی وصله و دست توی دست رانتخوارها خودت رو اینجا داخل ..... تو برو به همون سلامت خانواده بیاندیش و با اون محصولات آشغال بی کیفیت جیب ملت رو خالی کن این مردک نه تنها هنرپیشه ی زشت و دست سوم هست و نه تنها خیلی هم از دماغ فیل افتاده بلکه خیلی هم بی سواد تشریف داره نمی تونه متن رو بخونه ببینه چی نوشتن احمق خیال کرده اون رو توی دسته ی دوتابعیتی ها نوشتن در حالی که اسمش توی لیست کسانی بوده که نه دو تابعیتی بلکه محل زندگی و اقامتش در خارج بوده این رژیم منحوس با این مثلا سینماگرهاش بعلاوه تو که دستتت با دزدهای خودروساز داخلی توی یه کاسه اس همتون سر و ته یه کرباسین، دفعه ی بعد هم وقتی دو تا بزرگتر دارن اختلاط می کن پابرهنه نپر وسط جیغ بکش، صبر کن تا بگن "....
    71
    4
    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::setayeshz565 - وین، اتریش::]. نمی دونی چیکار کزده برای این که بی سوادی، برای این که مصاحبه هاش رو کارهاش رو اخبار سینمایی رو گزارش ها رو توی تلویزیون و مجلات و غیره دنبال نکردی، برای این که رفتار و حرف زدن و گنده گوزی های بیجاش رو ندیدی در حالی که این بابا اصلا در قد قواره هنرپیشه های بزرگ ایرانی نیست در حالی که اون ها رفتار و گفتاری برخلاف این جوجه بدترکیب زشت دارن و . کمتر هارت و پورت و ادعا دارن . در ضمن ببین! یک . دو . سه .
    69
    3
    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.