تجمع کارگران شیر پگاه در اعتراض به سپاه و «تصرف» زمین‌هایشان

کانال تلگرامی اتحادیه آزاد کارگران از تجمع اعتراضی کارگران شیر پگاه تهران به دلیل تصرف زمین‌هایشان به دست سپاه پاسداران خبر داد.
 
براساس این گزارش، این کارگران روز شنبه مقابل ساختمان قوه قضائیه در خیابان ولیعصر تجمع کردند، اقدامی که پیش از این نیز سابقه داشته است.

به گفته این کارگران، صنایع شیر پگاه حدود ۲۰ سال پیش زمینی به وسعت حدود ۱۵۰ هزار متر را در محدوده شهرک حکیمیه تهران پارس به کارگران واگذار کرده بود، اما این زمین‌ را بعدها سپاه پاسداران تصرف کرد و حتی با وجود حکم دادگاه نیز آن را به کارگران بازنگردانده است.
+47
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    از قرار ملت خیانتکاری هستیم. هرکی دستش به جایی بند میشه یا جذب بدنه حکومت میشه شروع به کشیدن خون مردم میکنه. واقعا ایران 10درصد آدم باشرف داره که به هیچ عنوان و به هیچ ثیمتی شرافت و انسانیت رو زیر پا نزارن؟ این حکومت و عمالش نه از کره مریخ اومدن نه از کشورهای عربی و نه از انگلیس و روسیه. وقتی من اینجا به پیامهای فاشیستی عکس العمل نشون میدم عده ای فکر میکنن پسرخاله بن سلمان و سایر عربها هستم. ولی از نظر من هرکی در پیامهاش هم شرافت و انسانیت رو میفروشه یکی از این حکومتیهاست. فرقی با عمال رژیم نداره چون زمینه دشمنی با انسانها رو داره.
    39
    9
    یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.