برکناری مدیر و معاون و تعلیق معلم یک مدرسه درهمدان پس از تنبیه یک دانش آموز

عکس از آرشیو پس از گزارش‌ها درباره تنبیه یک دانش آموز توسط هم کلاسیهایش با درخواست معلم، مدیر کل آموزش و پروش همدان خبر داد که این معلم تعلیق و مدیر و معاون مدرسه برکنار شده‌اند.
 
براساس گزارش تلویزیون ایران، معلم درس علوم یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه «شهید مقصودی» همدان یک دانش آموز را کتک زده و سپس از دانش آموزان نیز خواسته که آنان نیز این دانش آموز را کتک بزنند.
 
تعدادی از دانش آموزان در مصاحبه با تلویزیون ایران تائید کرده اند که با درخواست معلم این دانش آموز را کتک زده اند. این دانش آموزان اعلام کردند که اگر این درخواست معلم را انجام نمی دادند، تنبیه می شدند.
 
ناظم مدرسه نیز درمصاحبه با تلویزیون گفته بود که معلم برای «عوض کردن جو کلاس این شوخی» را انجام داده است.
 
به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمد پورداوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، روز جمعه ۱۶ آذر، خبر داد که این معلم تعلیق و مدیر و معاون آموزشی مدرسه برکنار شده‌اند.
به گفته آقای داوودپور، این سه نفر همچنین به هیئت تخلفات اداره کل آموزش و پرورش معرفی شدند.
 
گر چه به استناد قوانین آموزش و پرورش، تنبیه دانش‌آموزان ممنوع است، اما با گسترش شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه هر از چند گاهی از مدارس ایران تصاویری از تنبیه بدنی دانش آموزان منتشر می‌شود.
 
درهمین حال هفته گذشته برخی از رسانه‌ها خبر داده بودند که ناظم مدرسه ایمان در ماهشهر در استان خوزستان، یک دانش آموز را کتک زده و با شلنگ به صورت یک دانش آموز دیگر زده است.
 
پس از آن مجتبی دیناروند، رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر، خبر داد که پرونده این ناظم برای رسیدگی به اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال می‌شود.
 
رحیم میرشاه ولد مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در وزارت آموزش و پرورش، پیش از این از ثبت ۸۰ هزار شکایت در دو سال ۹۳ و ۹۴ خبر داده و گفته بود که نزدیک به دو هزار شکایت در مورد تنبیه بندی دانش‌آموزان بوده است.
 
او در مورد شکایت مربوط به تنبیه بندی اضافه کرده بود که هزار و ۲۷۴ شکایت «به حق» و ۶۵۰ شکایت «ناحق» تشخیص داده شده‌اند.
 
وی درباره سال‌های ۹۵ و ۹۶ رقم دقیقی اعلام نکرده و تنها گفته بود که در این سال ها نیز مانند «روال سابق» شکایت‌هایی دریافت شده است.
تنبیه بدنی به اسم شوخی! ناظم مدرسه: برای تغییر فضا بود!
+34
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Say good bye to religion - ونکوور، کانادا

    ای خمینی ، تو با سقف آشیانه ما چه کردی .... درد رنج مردم به جایی رسیده که تمام . عصبانیت و عقده هایه دروونی رو به سره یک مشت بچه بی گناه ومظلوم میریزن ، ای کاش به جایه پیاده رفتن به کربلا و دنبال بت پرستی ‌ و دسته گم شده حسن و حسین به داد دل مظلوم این کودکان بی پناه برسید که جلویه چشمتونن .... لعنت خدا بر اخوند و بسیجی
    41
    69
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    behzad2010 - رتردام، هلند

    توقع بیشتری هم از مملکت امام زمان!!! نمیشه داشت.
    40
    64
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    من چنتا از بلاهایی که معلما و ناظمها و مدیر مدرسه ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان یکی از مناطق قدیمی تهران (خیابون قزوین) سرم آوردن اسم میبرن. الان بود اعدام میشدن. 1- ضربه چکی که انقدر محکم بود خوردم زمین چشم چندماه خون افتاد. 2- ضربات مشت و لگد به روش کیک بوکسینک و مسابقاتMMA.س3 - کلاس اول ابتدایی ناظم توی حیات با لگد میزد پشتم میرفتم هوا میخوردم زمین و با بقیه میخندید. 4- معلم دوم ابتدایی سرمونو میزاشت رو میز 100تا ضربه با شلنگ گاز میزد پشتمون (البته اواخر یاد گرفته بودم وقتی مشق نمینوشتم 2تا شلوار لی قدیمی جوندار میپوشیدم تا مثل جای شلاق تاول نزنه. 5- دبیر فیزیک وقتی تو کلاس داشت پز میداد پسرم 20سالشه اما میزنمش. زیر لب گفتم خیلی بی خود میکنی. شنید اومد سرمو کوبید به دیوار. 6- توی برف باید دستمون میکردیم و بعد یخ زدن ناظم با شلنگ گاز 20تا میزد کف دستمون چون رفته بودیم پناهگاههای اون موقع برای موشک بارون بود بازی کرده بودیم. 7- گذاشتن خودکار لای انگشتا و فشار دادن. 8- با نوک خودنویس زدن تو سرمون. 9- معلم دینی آخوند بچه باز بود و میچسبید از پشت به بچه ها. هوو کردیمش شهیدمون کرد. ووو
    62
    66
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.