تهران در حال غرق شدن!

خبرگزاری ایلنا: مرکز تحقیقات علوم زمین آلمانی «جی‌اف‌زد» گزارشی درباره فرونشست استان تهران منتشر کرد.
 
این مرکز آلمانی اعلام کرد، طبق تحقیقاتی که با استفاده از تصاویر و داده‌های ماهواره‌ای بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ به دست آمده است، شهر تهران و مناطق اطرافش سالی ۲۵ سانتی‌متر در زمین فرو می‌رود.
 
طبق تحقیقات این موسسه، بخش غربی شهر که در دشت‌های تهران واقع شده و ورامین بیش از سایر مناطق و نزدیک به ۲۵ سانتی متر در سال در زمین فرو می‌روند.
 
این موسسه آلمانی افزود که در مجموع ۱۰ درصد بخش‌های مسکونی تهران در مناطقی قرار دارند که نشست کرده و غرق می‌شوند.
+45
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان

    کلکسیون بلاهاى آسمانى و زمین و دریایى، فکر کنم خدا همه بلا هارو اول تو ایران امتحان میکنه!
    8
    55
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::] دوست بسیار نازنینم. کلکسیون بلاهاى آسمانى و زمین و دریایى، که بر سر ایران می بارد از برکت حاکمیت اخوند جماعت است .
    56
    42
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamsafar110 - اوپسالا، سوئد
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. بلاهای آسمانی امتحانشون رو در طول تاریخ بارها و بارها بخوبی پس دادند. خدا احتمالا داره قدرت تاثیر دعاهای مورد ادعای ایرانی ها رو امتحان میکنه!🙂
    34
    28
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    این تحقیق به سرپرستی دو ایرانی انجام شده و امیدوارم اطلاعات دقیق باشه ولی اگر هم نباشه این نشون میده که مثلا اسرائیل و آمریکا برای تحقیق و یا کشف تونلهای مخفی یا زاغه های مهمات سپاه یا مراکز موشکی سپاه نیاز به مثلا متخصص زمین شناسی یا محیط زیست برای رفتن به اطراف ایران ندارند و ماهواره های بسیار فوق پیشرفته تری از این مرکز هم حتما دارند که خیلی دقیقتر میتونند بدون نیاز به داشتن افراد در ایران جاسوسی و ردزنی بکنند. متاسفانه سپاه با این بهانه ها یک عده رو میگیره تا بودجه هایی که میگیره رو توجیه کنه
    4
    5
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::hamsafar110 - اوپسالا، سوئد::]. [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. نمیدونم چرا خدا همه امتحان کردن هارو تو جاهایى انجام میده که بیشترین طرفدار هارو داره، چرا خدا مردم ویتنام رو اینقدر عذاب و شکنجه نمیکنه. ویتنامى ها دین رسمى ندارن و بیشتر بیخدا هستن و بیشک به نماز و روزه و دعا و حجاب و خمس و زکات و نهى از منکر و امر بمعروف هم اعتقادى ندارن، چرا خدا اونارو تنبیه نمیکنه که درس عبرت بشن براى جماعت خداپرست؟ چرا مسلمون ها باید همه اش نماز وحشت و میت بخونن؟ اینا که بیشتر باید لطف الهى شامل حالشون بشه تا بیخدا هاى ویتنام؟ شدیم موش آزمایشگاهى درگاه الهى؟ اگه دعا و صدقه و حجاب و نماز تأثیرى داشت که نباید خون از دماغ مسلمونى ریخته میشد، پس چرا هر جا خبر از سیل و زلزله و طوفان و سونامى میاد، تلفات مسلمون ها دو سه برابر کافر هاست؟ شاید خدا به این وسیله مؤمنین رو زودتر میفرسته بهشت، شاید مشکل جمعیت داریم تو بهشت و عمارت هاى پر از حورى خالى مونده و حوصله حورى ها سر رفته و بیصبرانه منتظر ارائه خدمات جنسى به مردان مسلمون هستن، اگه اینطوره، پس تکلیف زن هایى که کشته میشن چیه؟؟ پاینده باشید.
    0
    6
    شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamsafar110 - اوپسالا، سوئد
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. فدای شما! جنبه طنز پیام بنده مشاهده نشد! قصد بنده عرض موافقت ضمنی با شما بود.. و بیان این مطلب که "خدای" ساختگی این جماعت عقل درست و حسابی نداره!😊.
    0
    4
    شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::hamsafar110 - اوپسالا، سوئد::]. پاینده باشید، مطلب شما رو خوندم و لذت بردم و در ادامه، نه درجواب، این مطلب رو نوشتم. سپاس
    0
    4
    یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.