تولد نوزادی در بریتانیا با چشمان گربه‌‌ای

پزشکان بریتانیایی اعلام کردند در اتفاقی بی‌سابقه کودکی در این کشور به دنیا آمده که چشمانی شبیه چشمان گربه دارد و در بخشی از چشم‌های او سوراخی غیرطبیعی وجود دارد.
 
به گزارش دیلی میل، یک کودک دختر بریتانیایی به نام لیلیان مولنار که در حال حاضر 6 ماهه است، به دلیل بیماری نادری تنها 5 روز پس از تولد نابینا شد. این کودک سوراخی در یکی از بخش‌های چشمش دارد و این ناهنجاری‌ها سبب شده چشمانش شکلی شبیه شکل چشمان گربه به خود گیرند.
 
پزشکان بریتانیایی که لیلیان را معاینه کرده‌اند می‌گویند چشم این کودک به شکل صحیح رشد نخواهد کرد و خطی به مانند آنچه در چشمان گربه‌ها وجود دارد، در چشمانش ایجاد خواهد شد.
 
به گفته والدین لیلیان، این کودک از با نارسایی کلیه نیز دست به گریبان است و بیم آن می‌رود که دچار التهاب مجاری ادراری شود. مادر این دختر در هفته 20 بارداری و پس از آزمایشاتی که انجام داد، دریافت که نوزادش به شکل طبیعی رشد نخواهد کرد و در هفته 34 بارداری مشکلات مربوط به چشمان او نیز ظاهر شد.
 
خانم مولنار گفت: «هنگامی که لیلیان به دنیا آمد، چشم‌هایش باز نبود. او چند روز پس از تولد چشمانش را باز کرد و پس از معاینه توسط پزشک دریافتیم که او نابینا است.»
 
از زمان به دنیا آمدن لیلیان تا کنون، خانواده‌اش بیش از 3 هزار پوند صرف سفر به لندن و هزینه‌های درمانی او کرده‌اند. بالا بودن هزینه‌ها و ناتوانی خانواده در تامین آنها، والدین این دختر چشم‌گربه‌ای را به درخواست کمک در وبسایت GoFundMe کرد. در این وبسایت کمک‌های نقدی جمع‌آوری می‌شود به این امید که پزشکان بتوانند برای درمان این دختر که از یک بیماری بی‌سابقه رنج می‌برد، راهی بیابند.
+17
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    بروند از مادر این کودک تحقیق کنن که بابا این کودک گربه نیست!
    25
    2
    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.