فاصله تهران - شمال نیم ساعته می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: فاصله تهران شمال با ایجاد خط ریلی نور- بلده تهران نیم ساعته می شود.
مهر: علی اسماعیلی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز مجلس در نور با اشاره به اینکه دفاع از حقوق ملت طبق قانون اسای اظهار داشت: تعامل و همکاری با همه مسئولان از جمله اولویت ها است و دفاع از حقوق مسئولان و مردم وظیفه اصلی است.
 
وی افزود: شورامحوری از دیگر اولویت ها است و به عنوان وکیل مردم در خانه ملت از حقوق مردم دفاع و بر عملکرد مسئولان نظارت خواهم کرد.
 
وی با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان نور در حال حرکت است و هیچکس جلودار این قطار توسعه نیست عنوان کرد: مردم پشتیبان فرزندان و مسئولان خدوم خود هستند و از آنان حمایت خواهند کرد.
 
اسماعیلی، توسعه زیرساخت ها وپایدار را مهمترین برنامه دانست و افزود: حفظ محیط زیست، دریا، آببندان ها و حراست از آن وظیفه همگانی است و اولین حرکت برای اجرایی شدن فاضلاب شهری در شهرستان نور آغاز شده است.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به تلاش برای آزادسازی سواحل در شهرستان های تابعه عنوان کرد: امروز منطقه ویژه اقتصادی گردشگری نور در صحن مجلس، شورای عالی و شورای برنامه ریزی شهرستان مصوب شده است.
 
وی افزود: آرزوی مردم برای کلنگ زنی و ایجاد ۱۶۰ تختخوابی نور محقق شد و ایجاد خط ریلی نور – بلده و تهران و نیم ساعته شدن مسیر تهران – شمال در برنامه قرار دارد.
 
اسماعیلی ایجاد بندر در ساحل ایزدشهر با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی را جزو برنامه ها دانست و گفت: این بندر با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می شود.
 
وی گازرسانی به بخش بلده را جزو برنامه های دیگر در شهرستان برشمرد و گفت: با اجرای این طرح، بخش محروم بلده از محرومیت خارج می شود.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به راه اندازی اولین وبزرگترین پروژه تارنمای نوری برای شش روستای شهرستان با اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی اظهار داشت: سرعت اینترنت با این پروژه به ۱۰۰ مگابایت رسیده است.
 
وی گفت: فاز دوم پروژه تارنمای نوری برای هشت روستای شهرستان نور اجرایی می شود.
+12
رأی دهید
-60

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    من از این اخبار چیزی سردر نیاوردم! تیتر با خبر همگون نبود
    1
    55
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    محقق خواهد شد ولی با وجوده شما بی عرضه ها مثل بقیه ی پروژه هاتون فقط در خواب محقق میشود . هر وقت کاری رو انجام دادین تو بوق و کرنا بدمین نه اینکه هنوز نه به داره نه به باره
    29
    34
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    خوب به حرفهای این مردک مزدور دقت کنید. تماما حرفها نشخوار شده دیگران ووعده و عید بوده از خط راه اهن شروع کرد و به گازرسانی روستای فاقد گاز ختم کرد . تمام حرفش فقط چرند و دروغ. عجب پر رو هستند اینها
    29
    35
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mashhabib - ایران، ایران
    ده ساله که مسیر راه آهن قزوین رشت در منطقه منجیل مثل خر تو گل مونده اونوقت این آقا مثل شتر خواب پنبه دانه میبینه!!!!
    24
    35
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    بزک نمیر بهار میاد!! شما اول یه برنامه برای معضل زباله های جنگل و رودخانه و دریای شمال بریزید, جنگل خواری را متوقف کنید, سواحل دریا را از اشغالگران پس بگیرید, جلوی ورود فاضلاب های کل گیلان و مازندران به دریا را بگیرید..., ریل نیم ساعته پیش کشتان!!
    30
    38
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.