سانسور عکس رییس جمهوری فرانسه در فیسبوک به دلیل برهنگی و مضامین جنسی+ عکس

 عکس مساله داری که فیسبوک آن را سانسور کرد. شبکه اجتماعی فیسبوک یک عکس رییس جمهوری فرانسه در سفر 2 ماه پیش او به جزیره سنت مارتین در دریای کاراییب را سانسور کرد.
 
به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، این عکس دو ماه پیش در زمان سفر "امانوئل ماکرون" به جزیره سنت مارتین به منظور نظارت بر عملیات بازسازی این جزیره پس از دو توفان مهیب "ایرما " و " ماریا" گرفته شده بود.
 
ماکرون در این سفر با دو جوان سنت مارتینی که پیراهن به تن نداشتند عکس گرفته بود و یکی از جوانان با انگشت وسط دست خود اشاره کرده بود. (این کار در فرهنگ غربی معنای رکیکی دارد.)
 
این عکس انتقادات زیادی را در فرانسه برانگیخت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در فرانسه از ماکرون به خاطر گرفتن عکس با دوجوان نیمه برهنه انتقاد کرده بودند.
 
به ویژه اینکه چند روز پس از این سفر معلوم شد پلیس سنت مارتین یکی از این جوانان را به خاطر مواد مخدر دستگیر کرده و دادگاه 8 ماه زندان به او داده است.
 
شبکه اجتماعی فیسبوک اما با گذشت چند هفته ، این عکس رییس جمهوری فرانسه را به خاطر داشتن مضامین "برهنگی و جنسی" سانسور کرده است.
+23
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    البته شکی نیست که تمایل پریزیدنت ماکرون به این جوانها بیشتر از زنان والبته همسر سن وسال دار خودشه.قطعا همیشه همینطور بوده.البته همجنسگرا بودن یک مساله کاملا شخصی وبی ایراده.
    59
    32
    ‌پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. این نتیجه تراوشات ذهن بیمار یه طرفدار رژیم اخوندی که امثال سعید طوسیرو ول کرده چسبیده به ماکرون. بیشتر از این هم نمی شه از امثال شما توقع داشت. :)
    25
    54
    ‌پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    گفتم که ایرادی نداره.اما اولا همه اعتقاد دارن ماکرون همجنسگراست مثل یواخیم لوو مربی تیم ملی آلمان.کسی ایراد نگرفته.ضمنا صداش مثل اردکه شکل اردکه راه رفتنش مثل اردکه.خب اردکه دیگه.
    36
    18
    ‌پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. ما هم که از تو ایرادى نگرفتیم که. مال خودته، به هر کى میخواى بدیش ، بده، کاملا شخصیه و هیچ موردى هم نداره، از کامنت هات معلومه که همدوره باور عمیق و تفکر اسلامى تو حوزه هستى و جو با چکشت، در این راه و معاشرت هاى حوزوى به هندونه با فوت تبدیل شده و برا همین هم هست که هر وقت اینطور عکس هارو میبینى، بلافاصله خاطرات حجره هاى حوزه علمیه و کلاس هاى سعید طوسى برات زنده میشه. بابا، هر گردى، گردو نیست و اهالى این بلاد، بخاطر گرماى همیشگى هواست که بخودشون زحمت لباس پوشیدن نمیدن و ازاون چیزى که تو فکر مریض و زیر شکم بین تو هست، اینجا خبرى نیست. این طرز تفکرفقط حاصل تجربیات دوران کودکى تو در محضر سعید طوسیه. بلایى که سر تو آوردن اونجا، جزو مراحل آموزشى نیست، گولت زدن. اگه بردنت تو حجره و سعى کردن تعلیمات الهى رو از طریق تنقیه بهت تزریق کنن، این رو بعنوان رسم معمول یادگیرى فرض نکن، طوطى سیگار نمیکشه و از این به بعد سعى کن گول نخورى و کنجکاو نشى که برى طوطیه رو ببینى، تله اس، میخوان....
    6
    18
    جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. الان تو دوست داری وقت بیکاریت رو با اراجیف گفتن پر کنی.تخمه بخور واسه پر کردن وقتت.
    14
    3
    جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. آره،از وقت بیکاریم رو اینطور استفاده میکنم، تو چى؟ اون استخونى که سفارت میندازه جلوت، بابت خوش رقصیه یا جاى دوست و دشمن رو خوب نشون میدى؟ بد که نیست، از دولت آلمان سوسیال میگىرى، از سفارت هم شاباش خوش رقصى. وضعتم نباید بد باشه. فقط دلم بحال بچه هات میسوزه که با نون مزدورى دارن بزرگ میشن، ولى اونا هم گرگزاده هایى هستن که یه روز گرگ میشن.
    0
    6
    شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. سفارت که نه.سازمان اطلاعات وسرداران گمنامش تا اونجا که من خبر دارم استخوون نمی دن.دلار و پوند و یورو می ده ودرفش می دن.متاسفانه من از همه شون بی نصیبم.سعادتش رو ندار م.قابلم نمی دونن.وگرنه چه ایرادی داره دفاع از کشور در برابر خائن ووطنفروش چه در داخل کشور خاصه در خارج از کشور.افتخاره.
    2
    0
    شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. کاملا معلومه که خائن و وطنفروش کیه اینجا. اونموقعى که من اسلحه دستم بود و از وطن خودم و ناموس تو دفاع میکردم تو کجا بودى که حالا دم از وطنپرستى میزنى؟ البته یه جورایى هم درست میگى، وطنپرستى، ولى سؤال اینجاست که کجا رو وطن خودت میدونى؟ وقتى حرف از وطنپرستى میزنى، مسلما منظورت ایران نیست، وقتى صحبت از ایران بمیون میاد، بیشتر وطن فروش هستى تا وطن پرست.
    0
    4
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. اگه جنگ رفتی وظیفه ات بودی رفتی.منم سنم اجازه می داد می رفتم.الان طلبکاری؟چون جنگ رفتی یعنی نمیشه مسیرت الان عوض شده باشه؟
    2
    0
    یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. مسیرم همون روزا هم از مسیر امثال تو جدا بود، من هدفم فتح کربلا نبود، تجاوز و نابودى کشور ثالثى نبود، ادامه یه جنگ فرسایشى براى اطمینان از بقاى ج ا نبود، دفاع از وطن بود، نمیتونستم ببینم یه بار دیگه عرب ها ، اینبار از طریق عراق و نه عربستان، بخاک ایران تجاوز کنن. برخلاف تو و امثال تو هم بدون هیچ چشمداشتى اینکار رو کردم و با اینکه٣٢ ساله که میگذره از این موضوع، حتى یک ریال بابت زخمى که در این راه برداشتم از ج ا نگرفتم، که البته عزیزانى هم هستند که بمراتب زخماشون از زخم من عمیق تر و حالا هم به نآن شب محتاج، بر خلاف تو و امثال تو که هر چى پینه پیشونیشون بزرگتر، مقامشون هم بهتر و مبلغ وأم هاى بانکى بلاعوضشون هم بالاتر. اگه واقعا مردى و میخواى بجنگى، الان هم جنگ همون جنگه، حالا حتى احتیاج به اسلحه هم ندارى، فقط چشم و فکرت رو باز کن و دور و برت رو نگاه کن ببین به اسم دین و باورهاى مردم چى دارن بسر همون مردمى که تو خرمشهر ها و شلمچه ها جان و مال و ناموسشون رو براى دفاع از مملکتى که حالا شده قربانى فساد و اختلاس و اعتیاد و فحشاء میارن.
    0
    2
    دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.