واکنش دفتر احمدی نژاد به خبر تدارک دفتر برای رئیس دولت اصلاحات: ما را فراموش نکنید

رییس دفتر احمدی نژاد در نامه‌ای خطاب به رییس دفتر رییس جمهور، خواست که اگر برای سیدمحمد خاتمی دفتری تدارک دیده‌اند، برای احمدی نژاد هم ببینند.
 
متن نامه عبدالرضا شیخ الاسلامی به واعظی در ادامه می‌آید:
 
بسمه تعالی
 
جناب آقای دکتر محمود واعظی
ریاست محترم دفتر رییس جمهور
 
سلام علیکم
احتراماً در تاریخ یازدهم آبان ماه سال جاری مطالبی از سوی جنابعالی در رسانه‌ها منتشر شد که در آن تصریح فرموده بودید «طبق قانون این وظیفه دولت‌ها است که برای روسای جمهور پیشین محلی را به عنوان دفتر در نظر بگیرند و دولت هر آنچه که قانون مشخص کرده را با نظر خودشان اجرایی می‌کند.»
 
با عنایت به اینکه در این خصوص هیچ گونه اقدام خاصی برای رییس جمهور محترم دولت‌های نهم و دهم صورت نگرفته، خواهشمند است به منظور تعیین محلی به عنوان دفتر مراجعات مردمی جناب آقای دکتر احمدی نژاد دستور هماهنگی و اقدام لازم صادر فرمایید.
+6
رأی دهید
-39

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    کلاه سرت نره؟ واقعا هم نیاز به دفتر داری. یعنی آدم از این مزخرف تر کسی دیده؟ با این اوضاع و شرایط اقتصادی تقاضای دفتر ؟ دفتر که یک اتاق نیست یک آپارتمان میخواد که مثلا چیکار کنه؟ و چطوری میشه این آدم وقتی سرکار بود دفتر خاتمی رو گرفت و اصلا این کارها رو تجملات و ریخت و پاش میدونست حالا یه چیزی یکی گفته سریع نامه زده که سرش کلاه نره؟ یعنی تصور احمدی نژادی ها اینه که یک مو هم از خرس بکنند خودش زرنگی هستش پس بکن و بی خیال مردم. مرتیکه دروغگو همش میگه مردم مردم ولی نمیگه واسه اینکه 45 هزار تومان به مردم بده معادلش چقدر تو جیب خودش گذاشت؟ مرتیکه بنزین 100 تومنی رو کرد 1000 تومان حساب بکنی رقمی که تو جیب خودش و دارو دسته اش از این افزایش قیمت برد سر به فلک میزنه بعد هنوز داره میگه 45 هزار تومان دادیم به مردم!؟
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.