کنایه کی‌روش به برانکو: جانشینم در تیم ملی ایران مشخص شده

کارلوس کی‌روش با کنایه به برانکو ایوانکوویچ می‌گوید: جانشینم در تیم ملی ایران مشخص شده است.
 
سرمربی تیم ملی ایران این اظهارات را در هتل آکادمی ملی فوتبال و در جشنی که خود برپا کرده بود به زبان آورد.
 
کی‌روش به مناسبت صد برد ملی با تیم‌های ملی مختلف، میزبان سردبیران و روزنامه‌نگاران مورد تایید خود بود.
 
نمایندگان چند خبرگزاری و روزنامه ورزشی از جمله سایت تسنیم، روزنامه ایران ورزشی و روزنامه گل به مراسم دعوت نشدند.
 
کی‌روش گفت: بعد از جام جهانی فکر می‌کردم پیشنهاد تمدید قراردادم چهار ساله باشد اما تا جام ملت‌ها بود. کسانی نمی‌خواهند من بمانم چون برای مربیان دیگری برنامه دارند. وظیفه‌ام است بعد از جام ملت‌ها برای ایران آرزوی موفقیت کنم و دنبال شغل دیگری باشم.
 
سرمربی تیم ملی ایران گفت: سرمربی بعدی‌تان معرفی شده. همان که هفته پیش گفت من اخراج شده‌ام و سپس تکذیب کرد. متاسفانه هیچ حمایتی از طرف وزارت ورزش از فدراسیون صورت نگرفته و ما قبل از جام ملت‌ها باید با لبنان و فلسطین و قطر به میدان برویم.
 
کی‌روش ادامه داد: «طبیعی است وقتی سگ‌های شکاری در اختیار نداشته باشید باید از گربه‌ها استفاده کنید. ولی هیچ چیز جلودار ما نیست و با تمام توانمان به مصاف رقبا خواهیم رفت.»
 
برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این اظهارات گفته: من با هیچ کس اختلاف ندارم، اما کی‌روش با همه اختلاف دارد. هیچوقت این حرف را [اخراج کی‌روش] نزدم. اینکه کی‌روش چگونه کارش را تمام کند مشکل من نیست.
 
سرمربی سابق تیم ملی ایران به خبرگزاری ایسنا گفت: کی‌روش همیشه علیه من صحبت کرده. ۱۰ پست علیه من در فیسبوکش گذاشت. آیا کسی نسبت به مربی دروازه‌بانان تیم ملی واکنش نشان داده؟ دولت ایران نان او [الکساندر لوپز] را می‌دهد. اما ایشان علیه باشگاه‌ ایرانی رفتار می‌کند.
 
سرمربی پرسپولیس یادآور شد: «هرگز با هیچ کس درباره هدایت تیم ملی ایران صحبت نکردم. قراردادم را با پرسپولیس برای دو سال دیگر تمدید کردم. مگر کی‌روش با کره جنوبی، مکزیک و اروگوئه مذاکره نکرد؟ چرا او حق دارد مذاکره کند اما فدراسیون حق ندارد با گزینه‌هایش صحبت کند؟​ بعد از کی‌روش یک نفر می‌آید. بعد از برانکو هم یک نفر باید به پرسپولیس بیاید.»
 
فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «مراسمی که در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شده بود از سوی فدراسیون یا تیم ملی نبود. این مراسم جشن خصوصی بود و مدعوین هم مستقیم توسط شخص کی‌روش دعوت شده بودند.»
 
اما منتقدین می‌گویند اگر جشن ربطی به فدراسیون و تیم ملی ندارد چرا در محل هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شده است. ضمناً در فیلم مراسم، مدیر رسانه‌ای تیم ملی نیز دیده می‌شود و نقشی مانند میزبان را به عهده دارد.
 
نکته دیگر اینکه خبرنگاران و سردبیران دعوت شده، بسته هدیه‌ای از کی‌روش دریافت کردند که روی جلدش نشان فدراسیون فوتبال ایران درج شده است.
 
روزنامه ایران ورزشی، اصل مراسم را زیر سوال برده و نوشته است: «اگر بردهای کی‌روش در تیم‌های ملی را جمع کنیم به عدد ۹۷ می‌رسیم. او هنوز سه برد با رکورد ۱۰۰ برد فاصله دارد اما اینکه چگونه به عدد ۱۰۲ برد ملی رسیده، فقط خودش می‌داند.»
+5
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.