صحنه دیدنی بلند شدن جنگنده اف ۳۵ به حالت عمودی - ویدیو


+103
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    صحنه انفجار و کشته شدن خلبانها حین پرواز به خاطر مشکلات فنی را هم نشون بدین و اینکهکه هنوز بعد از ۲۰ سال از شروع شدن پروژه این قارقارک آهن پاره که بزرگترین و پرهزینه ترین پروژه کلاه برداری از مالیات دهندگان آمریکا در تاریخ این کشور بوده و تا حالا یک تریلیون دلار هزینه برداشته و هفته ای نیست که یکیش سقوط نکنه و تمام ۵۰ فروندی که ساخته شده زمین گیر نشن . بقول معروف میگن از دور دل را میبره از جلو ذهره.
    121
    121
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    یک مستند تلویزیونی در آمریکا ساختن که با بهترین متخصصین هوایی آمریکا از جمله بهترین و موفقترین طراحان و مدیران پروژه های اف ۴ و اف۱۵ و اف ۱۶ که از بهترین هواپیماهای نظامی تاریخ هستند صحبت کردن و همگی گفتن که این یک فاجعه و اشغالترین هواپیمای نظامی در تاریخ آمریکاست که هیچ کاری بغیر از انفجار و سقوط و کشتن خلبانش ازش بر نمیاد و فقط با هدف کلاه برداری از مردم آمریکا ساخته شده که تا حالا یک تریلیون دلار یعنی هزار میلیارد دلار خرج برداشته و حتی قادر به یک پرواز عملیاتی نیست.
    100
    102
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    این که چیزی نیست ، هواپیمای اخوندی یعنی کوثر ، به جای بالا رفتن ، میره توی ته چاه جمکران ، قدرت موتور مثل ماشین چمن زنی ، بدنه هم از پراید امانت گرفته شده ، تو سرعت هم پوز شترهای تازیان را میزند ،
    108
    92
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند
    ساخت سپاهه نه ؟ ;)
    73
    56
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
    اخوند فکر میکنه این یک افتابه جدید که خودش حرکت میکند
    63
    46
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    زرشک. پس جنگنده قاطر ما رو ندیدید. جفتک زنان همرای با صداهای ناموزون عمودی از زمین بلند میشه. بندری هم میرقصه. بعد یهو از خواب میپره میبینه ای داد این که یه ماکته.
    98
    64
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    Tom 28 - تهران ایران . گرامی چرا دروغ می گوید و عرض می کنید هر هفته یکی از این جنگد ه ها سقوط می کنه ، تا الان فقط خبر سقوط یکی از این جنگنده گزارش شده .
    94
    65
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک
    قیافش که شبیه قاهر ۳۱۳ خودمونه.
    31
    45
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::tom28 - تهران، ایران::]. میشه آدرس مستند رو بدی؟ دقیقا کدوم مستند؟
    58
    59
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::rood120 - منچستر، انگلستان::] یک جوری به من گفتی دروغگو که هر کی تو را نشناسه فکر میکنه مدیرکل پروژه اف ۳۵ بودی .کاملا واضحه که تو از سیاست و اقتصاد و پروپوگاندا سر در نمیاری چون اگر درمیاوردی به من نمیگفتی دروغگو. مگر دولت ایران یا انگلیس یا آمریکا تعداد درست معتادها یا مبتلایان به ایدز و قربانیان فقر و زندانیها را اعلام میکنن. اگر آمریکا واقعیت را در مورد این قارقارک آهن پاره به همه بگه دیگه نمیتونه به هیچکس بجپونه. هر وقت بیل و گلنکتو گذاشتی کنار و تونستی انگلیسی را تخصصی بخونی و بنویسی برو فقط نیم ساعت وقت بزار توی اینترنت بخون ببین من دروغ میگم یا تو باید به بیل زدن و پیتزا دلیوری ادامه بدی.
    54
    54
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا. از شما که آمریکا تشریف دارین بعیده از من آدرس بخواهید. یوتیوب که معرف حضورتون هست فقط کافیه تایپ کنین F35 an expensive disaster or F35 scandal or F35 most expensive junk/ fraud american tax payers had to pay for. or F16 designer talking about F35 disaster یا دهها مستند و ویدیو و اسناد و مدارک دیگه در همین مورد.
    45
    45
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::rood120 - منچستر، انگلستان::] دوستان نازنین: لطفا مته به خشخاش نگذارید. چون تخصص هم میهن خودمانTom 28 , با همین هواپیما های جنگییست. بر درو غگویش لعنت. این هم مطلب ایشان:بخوانید -( ضمن اینکه اون موقع که شما بدلیل بیسوادی با تفنگ از کشور دفاع میکردی بنده بخاطر باسوادیم در کنار خلبانهای قهرمان نیروی هوایی روی هواپیمای F4s به شماها پوشش هوایی میدادیم. امیدوارم متوجه شده باشی چرا به زبان انگلیسی خانم علیدوستی ۱۲ دادم. برو مطالعه کن تا از خواب بیدار بشی. 282. یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱)
    66
    47
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::rood120 - منچستر، انگلستان::]. گرامی ، من اطلاعات تخصصی از توانایی نظامی هواپیما ندارم ، اما پروژه اف۳۵ از لحاظ اقتصادی بیش از حد گران از آب درآمده ، یکی از مدل های اف ۳۵ افقی بلند میشه ، اما افتخار واقعی اف۳۵ در واقع تولید هواپیمایی است که کسی نتونه رد یابی بکنش و اگه بهش حمله موشکی بشه ،بتونه با قابلیت الکترونیکی و سیستم کامپیوتری فوق پیشرفته خطر را مهار کنه ، مشکل از اینجا آغاز میشه که دو کشور چین و روسیه سیستم های پیشرفته را تکامل می‌دهند ، و هر بار که اف ۳۵ بخواهد توانایی الکترونیک خود را بهتر کند ، باز میلیاردها دلار خرج بر میدارد ، بطوریکه حتی ترامپ هم شاکی شده . امریکا هم ناچاره به خیلی از کشورها منجمله نروژ فشار بیاره که سفارش بدهند تا پروژه تولید و پیشرفت اف ۳۵ فاجعه اقتصادی نشه ، همین مشکل را هم صنعت اتومبیل سازی امریکا داشت ، ماشین های تولیدی نتوانستند با رقیب‌های آلمانی ژاپنی رقابت کنند ، شما چند تا ماشین امریکایی در انگلستان میبینی ، مقایسه کن با المان‌ها که حتی صنعت اتومبیل سازی انگلستان را خریدند
    14
    40
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک
    [::tom28 - تهران، ایران::]. همنوع گرامی، شما این اخبار را در جایی اطلاع رسانی میکنید که اکثریت حتی دانش درست کردن هواپیمای کاغذی رو هم دارا نیستند. اینها فوقش دیگه در حد باد کردن بادکنک در مراسم جشن تولد.
    58
    64
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    Tom 28 تهران ایران . تو هم یک بی مخ بسیجی هستی که متاسفانه ارزش نداره با تو حرف زد چون در مغز تو کاه هست ، در ضمن اشکال مداره بگذار شما فکر کنید شغل من پیتزا فروشی هست از ساندیس خوری و بیت المال خوری خیلی بهترهست.
    65
    35
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان
    Kurosh-H گوتنبرگ . ممنون از کامنت شما گرامی ، پیروز باشید
    21
    7
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    بلوچ اسلو نروژ . گرامی متاسفانه همین ابلح ها کشور را به نابودی کشاندند
    59
    29
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] درست فرمودین. واقعیت اینکه پروژه اف ۳۵ شکست خورده است ولی به قول یک کارشناس انگلیسی که میگفت شرکت و افرادی که این کلاه برداری بزرگ قرن را هدایت میکنن میدونن که آمریکایی ها آنقدر احمق و درگیر کار کردن مثل برده ها برای پرداخت بدهی هستند که خیلی هاشون اصلا خبر ندارن به خاطر وجود همین دزدیهای سازمان یافته دارن بدتر در باتلاق بدهی آمریکا فرو میرن. اما مهم اینکه صاحبان این شرکتها ثروت بیشتری به جیب میزنن. در ایران مدیران و سران بدون هیچ پروژه ای راحت ثروت کشور را نقدی میدزدن ولی در غرب قانونی و از طریق پروژه هایی که عمدا طراحی شدن تا طولانی و گرون و ورشکسته باشن. البته انگلیس هم همینه. همانطور که مثال زدین مدیران رولز رویس و بنتلی این دو شرکت را ورشکست کردن و پولها را دزدیدن بردن باهاماس عشق و حال شخصی اما آلمانها هر دوشرکت را به قیمت یک کیلو بادام زمینی خریدن و مشتریهاشون باید دو سال جلوتر پول نقد بدن و صف بایستن تا ماشینهای لوکسی که شاهکار مهندسی هنر و تکنولوژی هستند را تحویل بگیرند.
    29
    38
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک::]. درست فرمودین کاملا موافقم. هدف بنده انتقال مجانی اخبار و اطلاعات درسته تا شاید بعضیها یک تکونی به خودشون بدن کمی تحقیق و مطالعه بکنن. ولی متاسفانه میبینم بجای اینکه برن دنبال اطلاعات و تحقیق و مطالع برمیگردن از من یا دیگران میخوان که منبع یا لینک براشون بفرستم. اینها همون کسانی هستند که انگلیس و آمریکا دنبالشون هستند. بقول انگلیسیها که میگن بیا پیش ما هر چقدر ماهی لازم داری ببر (باید پولشو بدی و بخری) ولی اگر از گرسنگی هم بمیرین ماهیگیری به شما یاد نمیدیم تا به ما محتاج بمونین. .
    31
    44
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [بلوچ اسلو، نروژ] نادان جان / دنبال کردن و آگاهی داشتن از اخبار با ارزش سیاسی اقتصادی نظامی اجتماعی روز باعث افزایش توانایی در تصمیم گیری درست و موفق میشه که در فرآیند درآمدزایی نقش مهمی داره. بنده در نوسانهای اخیر ارز در ایران شاهد بودم که افرادی که اصلاصراف یا به حکومت وصل نبودن ولی اخبار را لحظه ای دنبال میکردن دو سه ماه قبل از اینکه اصلا خبری بشه سکه پوند و یورو و دلار در حجم بالا خریدن و درست در قله قیمت فروختن و دارایی خودشونو در کمتر از ۴ ماه ۴ برابر کردن. بقول انگلیسیها که میگن دانستن یعنی قدرت و برتری. Knowledge is power. حالا تو بشین اینجا تا میتونی مچ صغرا و کبرا را بگیر و دونه دونه به همه پیام بده من بدم. نیچه درست گفته که نژاد نادان مثل شماها دنیا را به فلاکت و بد بختی کشوندن. انیشتن هم گفته دو چیز نامحدودن هستی و حماقت نادانها. پیشنهاد جدی میکنم یک بلیط برای سوییس بگیر و خودتو به شرکتی بنام Dignitas معرفی کن تا بکارت رسیدگی بکنن.
    27
    42
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    saeed scotland - اِسکای اِسکاتلند، انگلستان
    جالبه ۹ کشور در ساخت این جنگنده سهیم هستند از جمله ترکیه
    1
    4
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    دوستان دانشمند و متخصص و فضانورد بد نیست برید مطالعه کنید که تجهیزات فوق مدرن هواپیماها یا فضاپیماها رو فقط کدوم کشور میتونه بسازه. فقط 1کشور. اونم میدونید کدوم کشور. اینکه چین و روسیه و انگلیس و فرانسه وو بتونن هواپیما یا تجهیزات ماهواری ای یا فضا پیما بسازن حتما و قطعا باید بتونن اون قطعاتی که تکنولوژی ساختش فقط در آمریکاس رو داشته باشن. اینو مطمئن باشید اگر آمریکا روسیه رو بطور کامل تحریم کنه هیچ هواپیما یا ماهواره یا فضاپیمایی نمیتونه بسازه. هم در بحث یکسری فطعات الکترونیکی و مخابراتی و هم در زمینه یکسری قطعات با آلیاژ خاص. این واقعیته. چیزی رو که بطور مثال من میدونم لنزهای چگالی کم تا زیاد در قطر که در فیبرهای نوری لازم هست فقط تولید آمریکاس. در تمام تجهیزات پیشرفته الکترونیکی که دیتا باید در حجم زیاد خیلی سریع منتقل بشه لازمه. حالا هواپیما باشه یا ماهواره یا فضاپیما.
    54
    22
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. فرمایشات شما تا حدی درسته . برای نمونه ایرباس یکسری از قطعاتش را همچنان بویینگ امریکایی تهیه میکند . اما در دنیای خشن سرمایه داری فقط تکنیک کافی نیست ؛ بلکه سود دهی حرف اول را میزند . و بعد ارزش نام تجاری یک کالا . مثلا هواپیمای مافوق صوت کونکورد که اواسط دهه ۷۰ شروع به کار کرد ؛ اما بعد کمتر از سه دهه کاملا از دور خارج شد . و این نه بخاطر حادثه معروف سال ۲۰۰۰در پاریس ؛بلکه بخاطر سوخت و هزینه های بالای و صدای آزاردهنده آن بود.
    0
    7
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::tom28 - تهران، ایران::]. شما فکر میکنی مسیر پیشرفت فقط با ادعا و خواستن طی میشه؟ همین الان کشورهای پیشرفته دارن مثل سگ جون میکنن و افراد زیادی رو در بدترین شرایط زیست توی قطب شمال و جنوب ، وسط اقیانوس، در مدار کره زمین، بله قله آتشفشان ووو گذاشتن تا مراقب وضعیت آب و هوا باشن. تا مطالعه و تحقیقات کنن. و جنابعالی توقع داری با پول نفت و خوندن 4تا مقاله و نوشتن مقاله از روی مقاله ها و تحقیقات اونها ما فلان بشیم؟ عزیز من اونا جون کندن. کدوم ایرانی حوصله داری به خاطر سایر انسانهای دنیا و موجودات بره توی قطب جنوب تنها بشینه و سماق بمکه؟ نه جانم اینا خیلی پیشرفته تر از اونی هستن که منو تو فکر میکنیم. کسی مثل فوریه و ماکسول میاد مباحث ریاضی رو ارائه میده که خوندنش هم برای ما سخته. اونوقت ما به سادگی بریم قاطی تونت. همون اندازه بشیم. با پول نفت. این خبرا نیست. رنجها باید کشید. که عمرا ایرانیها در مسیرش نیستن. اینکه برن تو مسیرش و بعد 100سال بهش برسن هنوز خبری نیست.
    56
    28
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    ادامه. تمامی گزارشات و تحقیقات ژورنالیستی نشان میدهد که آمریکا با قلدری تولیدات نظامی خود را میفروشد . یعنی خریداران (خصوصا عرب ها) را وادار به قرارداد های چند صد میلیارد دلاری غیر منطقی میکنند . یک نمونه جنجالی سفارش اف ۳۵ توسط نروژ بود .خود نروژیها تمایل به هواپیمای شکاری جاز گریپن شرکت ساب سوعد را داشتند ؛ اما عملا با فشار آمریکا در ناتو تغییر رای دادند. نمونه جالب دیگه تانک و ضد تانک خریداری شده توسط عربستان برای مقابله با ایران که حتی تانک زرهی مدرن ندارد
    3
    23
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. گرامی . نکات مهمی در کامنت بالای شما بود . اروپا به راحتی به جایگاه کنونی خود نرسیده. پشت تمام این پیشرفت ها یک اندیشه کهن فلسفی وجود دارد . و بعد هاانسانهایی مثل دکارت ؛ولتر و روسو از کسب خرد ؛ اندیشه آزادی ؛ دولت سازی ؛ جدایی دولت از کلیسا و مذهب را تحت توجه قرار میدهند ؛ بعد از همان اندیشه ها فرهنگ سازی میشه؛ ادبیات ؛ رومان /شعر تدوین میشه و درآن فقر و ناعدالتی اجتمایی ؛ زیر سوال میره. انسانهایی مثل ویکتور هوگو ؛ امیل زولا ؛ داستایوفسکی و تولستوی و غیره فرهنگ سازی میکنند . اما روشنفکر سخنور ما میره پاریس و با ژان پل سارتر آشنا میشه ؛ ولی برمیگرده و کتاب فاطمه فاطمه است را مینویسه . داستان این رنج طولانی است
    17
    10
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه
    تکنولوژی زمان اتحادشوراها. دقیقا کپی پروژه جنگنده (yak 41) .
    9
    6
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. البته نباید این واقعیت رو نادیده بگیریم که ایشون اصلا اروپا بدنیا اومده و تابعیت چند کشور معتبر اروپایى رو هم داره. ایشون در جواب به مطلبى که در مورد شهردار مستعفى و همسر جدیدشون منتشر شد نوشتن:. " ضمنا بر خلاف شما بنده به لطف داشتن خانواده ای اصیل و با رگ و ریشه و تحصیل کرده در خارج متولد شدم و بیش ار ۷۰٪ عمرم را مقیم خارج بودمو هستم و از روز تولدم تا به حال گذرنامه و ملیت چند کشور بسیار معتبر دنیا را دارم" من خودم شخصا بعد از خوندن این کامنت، قبول کردم که نمره خانم علیدوستى تو زبان همون دوازده است و حالا اگه این نمره رو معدل ایشون تاثیر میذاره به جهنم ترانه هم باید راه این معجزه عصر رو دنبال کنه و با گرفتن تابعیت چند تا کشور معتبر اروپایى همزمان رو مهارتش در زبان انگلیسى هم کار کنه تا سال دیگه ایشالا نمره بهترى ازTom28بگیره.
    0
    14
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    این پروژه رو آمریکایى ها براى مقابله با قاهر ساختن. بعد از تکمیل افسانه اى پروژه قاهر ترس افتاد تو جون آمریکایى ها و اروپایى ها که الان سپاه میاد و آمریکا و اروپا رو سرنگون میکنه و کأخ سفید رو میکنه حسینیه، و بساط سینه زنى و قمه زنى راه میندازه و پیتزا هات نذرى میده. خلاصه چیکار کنیم چیکار نکنیم، آمریکا این هواپیما رو ساخت و اروپا هم Eurofighter رو، که شاید بتونن از پس این اعجوبه صنعت هوا و فضا به اسم قاهر بر بیان. رئیس ناسا هم دو سه بار با Tom28 تماس گرفت و با التماس و التجأ ، ازش خواست تا با آقوى بوش و رئیس ناسا تو این پروژه همکارى بکنه که Tom28 قبول نکرد و تصمیم گرفت از علم و فضیلت بى پایان خودش در پروژه قاهر استفاده بکنه، خلاصه به همین دلیله که آمریکا و اروپا لرزه به تنشون افتاده و از ترس اینکه مبادا Tom28 از جمله مشهور نیچه بعنوان برگ برنده، یه بار دیگه استفاده بکنه و آمریکا و اروپا رو هم بذاره تو گروه احمق ها. مگه به ترانه علیدوستى نمره ١٢ نداد؟ حالا اگه به اوباما و ترامپ هم دوازده بده و معدلشون رو میاره پایین وشانس رییس جمهور شدنشون رو تو انتخابات بعدى میاره پایین.
    1
    14
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. تازه، اینهمه تجربه رو زمان جنگ ایران و عراق کسب کرده، وقتى من بیسواد ، بدلیل بیسوادیم، اسلحه دستم بود و تو جبهه بودم، Tom28 که تازه اومده بود ایران و هفت هشت تا پاسپورت هاى کشور هاى معتبر اروپا هم دستش بود، اومد یه راست رفت تو کابین خلبان F4 و به ما بیسواد ها پوشش هوائى داد، فکر کنم از پاسپورت هاش هم استفاده کرد براى دادن پوشش، برا همین هم بود که این دولت قدرنشناس، بعد از چار سال که Tom28 پوشش هوائى میداد، حتى مرخصى هم نرفته بود، گرفتن انداختنش زندان و شکنجه اش دادن، اینارو از خودم در نمیارم بخدا، خود Tom28 تو کامنت هاش گفته، خلاصه بعد از ٢٢ ماه زندان و شکنجه آزادش کردن و چون این مدتى که جبهه بوده و زندان ، وقت تحقیق علمى نداشته، میخواد جبران کنه و میره تو کلاس هاى اکابر یکى از دانشگاه هاى معتبر که ما حتى اسمش رو نمیدونیم، دکترا میگىره، روزها هم تجارت میکنه و خیلى هم کارش سکه بوده که ٤٠ سالگى بازنشسته میشه، بعدش میره تو یه سازمان دولتى مهم که ما بیسواد ها رو اونجا حتى براى آبدار چى شدن هم نمیخوان ده دوازده سال کار میکنه.
    0
    13
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. و خلاصه کنم میترکونه!!! حالا من و شما کى هستیم که به این همه موفقیت و رشادت و فضل و علم و فرهنگ شک کنیم و بپرسیم چرا به ترانه علیدوستى نمره ١٢ داده؟؟ یا چرا میگه همه زن هاى ایرانى تنبل و انگل و دروغگو و بیشرم و کثیفن؟؟ مگه میخواى بندازتت توى گروه احمق هاى نیچه؟ این کارا چیه؟ نمیترسى از این همه ابهت؟ نمیگى یهو بپره سوار F4 بشه بیاد اسلو و تنبیه ات کنه؟ یا خداى نکرده به تو هم نمره ١٢ بده؟ اونوقت میخواى چیکار کنى با معدل پایین؟ حالا من بیسواد هیچ، بازم اگه پا بده ، چون بیسوادم، اسلحه دستم میگیرم و میجنگم و دلم رو به پوشش هوائى Tom28 خوش میکنم که به شهامت تمام سوار F4 و پاسپورت هاش هم تو جیبش، برام مهیأ میکنه. ولى شما میخواى بدون پوشش هوایى Tom28 چیکار کنى؟ اگه نیچه رو دوباره برات علم کنه چى؟ از خودش نمیترسى از دهن گشادش بترس. من که غلاف کردم و خدا رو به خاطر پوشش هوایى که Tom28 برام فراهم کرد شکر میکنم وگرنه خدا میدونه بجاى ترکش خمپاره، چى نصیب من بیسواد و هزاران هزار جوون ایرانى بیسوادى که اسلحه بدست از جان و ناموس Tom28 دفاع میکردیم،میشد.
    0
    13
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    پیشرف تکنولوژی بر اساس تحقیق و امتحان و اشتباه هست. در کار غربی ها هم اشتباه هست ولی با تغییرات بسیار بالاخره به هدف خودشان که ساخت هواپیمائی که عمودی برخیزد و بی خطر باشد میرسند. مشکل مملکت ایران اعتبار دادن به عقاید پوشالی و مقدس شمردن ان ها و پند نگرفتن است که نمونه اش 1400 سال چشم به در چاه جمکران دوختن هست و سایر عقاید سخیفی که بعلت بنیادگرائی افراطی سالیان دراز دست نخورده باقی مانده اند. این تنها امریکا نیست که روی این نوع هواپیما کار و تحقیقات میکند. شاید اولین کشوری که از این نوع هواپیما را ساخت انگلستان بود که عمودی بر می خاست. حالا هم به تدریج اشکالات این را خواهند گرفت و ما حتی برای ساخت کش تنبان باید نفت بدهیم و مواد اولیه بگیریم. امار دروغ میدهند که 97 درصد از اتومبیل های ایرانی ساخت داخل هست و نمیگویند که همان 97 درصد با ماشین الات و مواداولیه و تکنولوژی خارجی در ایران سرهم بندی میشوند.
    19
    8
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان
    5. دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳. ۷۵. گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا. گرامی درود بر شما ، از خواندن کامنت شما لذت بردم .پرفسور Tom28 عرض کردند که این جنگنده ها حلبی هستند و هر هفته یکی از این جنگنده ها سقوط می کند، خوب دروغ از این بزرگتر یعنی تا اخر این ماه که نزدیک به آخر سال هستیم حدودا تعداد 50 تا از این جنگنده ها سقوط کرده فقط امسال حالا کاری به سال های پیش نداریم ، حالا شما فکر کن چند میلیارد دلار رفته هوا و این کارخانه انگار هروز یکی از این جنگنده ها می سازه و می فروشه خیال اش نیست که هفته‌ای یکی از آنها سقوط کنه . زنده باد خر که تو مخ اش بیشتر عقل هست تا این بسیجی ها ی عقده ای و بی خاصیت. .
    23
    13
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::tom28 - تهران، ایران::]. چه جالب، YouTube وقتى بضرر تو و ارباب هات هست میشه پروپگندا ولى وقتى بنفعتون باشه میشه مدرک قابل استناد؟ هر ننه قمرى میتونه هر چى دوست داشت درست کنه و آپلود کنه تو YouTube این دلیل استناد یه موضوع نیست. تو این سایت علاوه بر این ویدیو ها، منتقل سید على گدا و در اومدن هواپیماى سپاه از زیر دریا هم هست، اونا هم حقیقت دارن؟ تو هم برو خودتو فتوشاپ کن تو کابین F4 که دارى پوشش هوایى میدى، پاسپورت هاى چار پنج تا کشور معتبر اروپاییت رو هم بگیر دستت، مدرک دکترات رو هم بچسبون به شیشه کاکپیت، تجارتخونه ات رو هم اون پایین بنداز تو فریم، هر کى گفت چرا خالى میبندى، بفرستش YouTube, که باورشون بشه.در ضمن، میشه لطفا به ترانه علیدوستى هم یه کم رحم کنى و نمره بهترى بهش بدى؟ بیچاره افسرده شده بعد از اینکه بهش ١٢ دادى و هر ساعت دست بدامن این و اون شده که معدلش رو ببره بالاتر سال دیگه مشکل ثبت نام و این حرفا رو نداشته باشه. گناه داره بیچاره!!!
    0
    14
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::rood120 - منچستر، انگلستان::]. دوست عزیز، از نظر این موجود، آدم خطابش نمیکنم که توهین نشه، همه اونایى که خارج زندگى میکنن، مخصوصا تو انگلیس، فقط پیتزا دلیورى میکنن و بنفیت میگیرن و اطلاعات دقیقى هم از سیستم انگلستان داره. فکر کنم میخواسته بیاد انگلیس، تحقیق کرده و نقشه کشیده که بیاد، خودشو به مریضى بزنه و بنفیت بگیره ولى یا نتونسته نقشه اش رو عملى کنه یا سرش کلاه گذاشتن و پولشو خوردن و به آرزو هاش نرسیده. حالا هم چون کافر همه را به دین خود پندارد، فکر میکنه همه اینکاره هستن. بهش زیاد اعتنا نکن، مریضه، گناه داره بیچاره، عقده داره، حرفاش بیشتر بخاطر حسرت نداشته هاشه و میخواد عقده هاش رو خالى کنه.
    0
    18
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::ایرانفردا - لندن، انگلستان::] بنده دلم به حال اطرافیان میسوزه. اخه ولخرجی و دروغگویی تاکجا؟ میگه پاسپورتهای معتبر را نخریده یعنی پرو سه معمولی برای گرفتن پاسپورت را طی کرده. چقدر زمان لازم است؟. کسی که حالا ۴۵ سالش هست موقع جنگ کودک بوده پس چطور ایشان ۴ سال و چند ماه توی جبهه بوده؟ زندان سیاسی هم بوده. یعنی طرف اچار فرانسه و همه جور حریف. حالا هم گیر داده به مرحوم نیچه. دوست دارم با مدرک ثابت کنه که نگفتم.
    0
    19
    ‌سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::rood120 - منچستر، انگلستان::]. این یارو فکر میکنه اونایى که میلیاردى خرج میکنن و این هواپیما رو میخرن مثل حاجى هاى تو حوزه استخاره میکنن اگه خوب بیاد میخرن، فکر میکنى یارویى که میخواد اینقدر خرج کنه دستش چلاقه که تو YouTube ببینه یا فقط منتظر افاضات حضرت قمبله. Tom28 اونطور که من با کامنت هاش آشنام، از نظر من مشکل روحى و روانى داره. خود بزرگ بینه و اگه کامنت هاى منو بخونى همه این ادعا ها رو از کامنت هاى این یارو گرفتم. من خودم شخصا سعى کردم بهش کمک کنم و ازش خواستم بره یکى از دوستاى منو که تهران مطب داره رو ببینه و مشاوره بشه، حتى حاضر شدم خرجش رو هم خودم متقبل بشم. ولى خبرى نشد، جدا دوست دارم کمکش کنم ولى اگه خودش نخواد از دست ما هم کارى بر نمیاد.
    0
    8
    ‌چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. میگن کسایى که چیزى تو چنته اشون نیست هارت و پورتشون زیاده...... اگه پروسه قانونى تابعیت سه تا، نه چندتا کشور معتبر اروپایى رو در نظر بگیریم، ایشون الان باید با walker راه بره. تازه هیچ جاى دنیا قانونى نداره که یه نفر بتونه چند ملیتى باشه، دوملیتى رو فقط چند کشور اروپایى برسمیت میشناسن و داشتن چند پاسپورت کشورهاى معتبر غیرممکنه. فکر کنم تو فیلم ها دیده که جیمز باند از تو سامسونتش چندتا پاسپورت درمیاره، یکیش رو انتخاب میکنه و استفاده میکنه، اینم فکر کرده چون تو رویاهاش آدم مهمیه، میتونه چند تا پاسپورت داشته باشه.با مغز معیوبش نمیتونه واقعیت رو از رویا و اتفاقایى که تو فیلم ها میافته تشخیص بده، بیچاره مریضه، باور کن دلم براش میسوزه.
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.