سام درخشانی: اقامت کانادا را به دخترم هدیه دادم!

+28
رأی دهید
-132

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد
    هنر بندانی که هم از توبره میخورن هم از آخور, کم هم نیستن!!!!اصولا خیلی از مردم ما اینطوری شدن!!!!
    153
    153
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    ایران را ویران میکنند تاراج میکنند بعد میرن کانادا سرمایه گزاری میکنند راحت زندگی کنند
    129
    128
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    آه و فغان از این وطن پرستی های پوشالی . به پهنای صورتش اشک میریخته . قسمتو باور کنیم یا دم خروسو ؟
    116
    117
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    معمولا چیز خوب رو هدیه میدن، مگه تابعیت کانادا خوبه؟؟؟؟ بی پدر مادرا! از یه طرف وقتی پاش بیوفته میگن وطنم پاره تنم، از اونور تبعیت یه کشور دسگه میشه هدیه
    135
    104
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    نیازی نبود که ملیت کانادایی را به دخترت "هدیه" کنی. همین که وطن فروشانی چون شما و آخوندها و مسوولین مملکتی تخم و و ترکه هاتون را به اونور آب میفرستیدو نشان از تنفر و انزجارتان از "ایران" است. اگه کانادا بهتون رو بده, شکی نیست بعد از غارت و چپاول اصلا شجره نامتون را به اسم کانادا میزندید!!
    104
    106
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    Ary@mard - هاردر وایک، هلند
    شما هر کاری میکند به خودتون مربوطه، فقط مردم رو خر فرض نکنید،و حداقل جرات کنید بگید به خاطر شرایط ایران آخوند زده این کار رو کردم ،آقای هنربند.
    105
    109
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    . اینکه هنر نیست .اگه مردی کاری کن که پدر و مادرت متولد کانادا باشن
    104
    54
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    خود ...پنداری انسان های پرورش یافته زیر نظام ولایی!
    106
    62
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    tabarzinn - اوپسالا، سوئد

    چه آدمِ دست و دل بازی که چنین هدیه‌ای به فرزندش داد، کاش که تمام پدر‌ها و مادرها از این شخص یاد میگرفتن و به فرزندنشون چنین موقعیت هایی رو هدیه میدادن. معلوم نیست که چرا چنین چیزِ ساده به عقلِ آدم‌های دیگه نمیرسه.
    32
    53
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    اقامت کانادا را نمیشه هدیه داد بلکه باید میلیونها دلار از مردم دزدید و دم وکلای مهاجرت را دید و مدتی دنبال کارهای اداری بود و پولهای دزدی را از به صورت غیر قانونی به کانادا انتقال داد و دولت محترم کانادا که مدعی مبارزه با فساد و شستشوی پوله اصلا از شما نمیپرسه با توجه به اینکه ایران در تحریم است شما چگونه این همه پول را به کانادا آوردی. بعدش اقامت را به شما میدهند و خانم بچه ها میروند کانادا زندگی میکنن و شما مثل الاغ در ایران به زدن جیب مردم احمق ادامه میدهید تا خانم عزیز در کانادا عشق و حال کنند و به فامیل و دوستان فخر بفروشند که شوهر احمقی دارند و هر وقت زبان درازی کردی خانم یک لگد به .... شما زده و طبق قوانین کانادا خانه و پولها را بالا کشیده و دخترتان را گروگان میگیرد تا شما را تحت عنوان پرداخت هزینه دخترتان مجبور به پرداخت صدها هزار دلار هزینه الواطی و عیاشی خودش بنماید. شب دراز است و قلندر بیدار.
    81
    82
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    به حق چیزهای نشنیده , مگر میشه اقامت کشوری دیگر را به بچه ات هدیه بدهید ؟ اینها مردانگی رو اب حمام هم میکنن ! دیگر نمی گوید چون خودم و همسرم اقامت کاندا داریم و خواستم همسرم در اروپا زیمان کند و بچه را بدنیا بیاورد بخاطر اینکه شرایط و امکانات بیمارستان کاندا بهتر از بیمارستانهای ایران است و همینطور اسم بچه ام هم برای داشتن اقامت ثبت شود که در اینده اگر خواست در کاندا زندگی کند به مشکل بر نخورد.
    73
    43
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۵
    خودِ ملجم - تهران، ایران

    قسمت بامزه ماجرا اینه که تمام کسانی که این بالا در نظراتشون سام درخشانی را کوبیده‌اند خودشان نه تنها اقامت کشوهای دیگری را دارند بلکه در همان کشورها هم دارند زندگی می‌کنند! آخرش هم به قول یکیشون، همه وطنم پاره طنم هستند!!! در بعضی از نظرات فقط بخل و حسادت حس می‌شود و در بعضی دیگه صرفا حماقت. این که کسی سعی کرده امکان حق انتخاب برای فرزندش فراهم کند کار عاقلانه‌ایست و در عین حال اینکه علیرغم توانایی انتخاب کانادا برای زندگی، ایران را انتخاب کرده قابل احترام. [::tom28 - تهران، ایران::] داستان واقعی زندگی شما را در نظری که اینجا نوشته بودید خواندم و دلیل نفرت شما از زنان برایم روشن شد. شاید اگر من هم این داستان زندگیم بود مثل شما می‌شدم.
    19
    53
    شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [خودِ ملجم - تهران، ایران] خانم ملجم اولا بنده داستانی از زندگیم اینجا ننوشتم بلکه مثال زدم ضمن اینکه بنده اقامتهامو (چون از سه کشور اقامت دارم) نخریدم برخلاف خیلیها که از دزدی و تاراج و سواستفاده از مردم و تزویر و دروغ اقامتشونو خریدن و به بهانه تولد بچه گربه همسایه عمه باباشون ماستمالی کردن. ضمنا بنده منظورم در مورد این مردک الدنگ این بود که اگر ککی توی تنبانش نیست چرا شجاعانه و صادقانه جواب نمیده و از بچه برای شستن کثافتکاریش سو استفاده میکنه. من قبلا و الان گفتم که به کوری چشم بی لیاقتها اقامت سه کشور را دارم و بدلایل کاری بیشتر سال را بیرون از ایران هستم. مبینی که اتفاقی نیافتاد چون ککی توی تنبانم نیست. افرادی که ککی در تنبان دارن همیشه از پاسخ دادن درست و صادقانه طفره میرن تا کثافتکاری خودشونو پنهان و ماستمالی بکنن. ضمنا شما که اینقدر خوب و درست و شجاع تشریف دارین چرا سن و جنسیتتونو درست ننوشتین خانم ۵۰ ساله مرد ستیز. جای شما اینجا در موناکو خیلی خالیه شما در تهران دود و باتوم نوش جان کنین و ما اینجا شامپاین و خاویار. شب خوش
    21
    14
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۵
    خودِ ملجم - تهران، ایران
    [::tom28 - تهران، ایران::]. اول اینکه مخاطبتان را اشتباه گرفته‌اید ولی برای من اهمیتی ندارد. اما در مورد موضوع؛ پس شما هم مثل "دوستدار - استهکلم، سوئد" کلیپ را کلا ندیده نظر داده‌اید چون همان اولش گفت «من اقامت کانادا دارم» و به این واسطه توانسته به قول خودش اقامت کانادا را به بچه‌اش هدیه کند. البته "دوستدار" وضعش خراب‌تر از این حرفاست چون فکر می‌کنه کانادا در اروپا واقع شده، پس ولش کن. ضمنا امیدوارم که آن زندگی تخیلی که در فرار از واقعیت برای خود ساخته‌اید در تحمل شرایط زندگی واقعیتان کمک کند. خوش باشید.
    9
    27
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    اونهایی که به من منفی دادن معلوم شد کیا هستند
    6
    3
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    ویدیو رو نگاه نکردم ولی نظرات رو خوندم . خیلی جالبه که شما دوستان اقامت داشتن یک کشور رو افتخار میدونید . در صورتیکه اقامت یک کشور مثل گواهینامه رانندگی میمونه که برای پشت فرمون نشستن احتیاج دارید گواهینامه داشته باشید. خب برای زندگی توی یه کشور غیر از کشور خودتون نیاز به مجوز هست . این که دیکه فخر فروختن نداره. مدارک میدید اداره مهاجرت بهتون اقامت میدن . واقعا بعضی وقتها نظرات بعضی ها رو اینجا میخونم فکر میکنم تا حالا پاشون رو از مرز ایران بیرون نذاشتن . بعد ایدی ساختن از موناکو از نیویورک از نروژ از .. ترجمه کردن این کامنتها برای دوستانم باعث میشه بقیه فکر کنند مردم ایران هنوز در قرون وسطی زندگی میکنند یا اینکه واقعا فرهنگ و شعورشون خیلی عقب تر از دنیاست . خواهشا یه ذره دست بردارید . همه هم خداروشکر با هم در حال جنگیدن هستن . کامنتها رو ببینید چطور بهم میپرید . تنها مردمان دنیا که هیچ وقت بهم احترام نمیذارن حتی اکه 100 سال ذر خارج از ایران زندگی کنند باز هم به هم بی احترامی میکنند .
    18
    9
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::خودِ ملجم - تهران، ایران::]. ببخشید کمی دیر جواب دادم . مشغول استراحت بعد از تناول خاویار و شرب عصاره گازدار انگور بودم تازه برخواستم. توضیحتون در مورد نادانی و بیسوادی این مقبول واقع شد و کلی خندیدیم. در ضمن معروفه که میگن دست گربه به گوشت نمیزسه میگه پیف پیف بو میده. شما به دود و باتوم خوردن ادامه بدین ما هم مشغول آماده سازی جوجه کباب زعفرانی و عصاره انگور سفید برای شام هستیم. جاتون خالی صبحانه را به یاد شما حلیم زدیم.
    9
    7
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [danyou تل آویو، اسرائیل] ممنون که مودبانه راهنمایی کردین. نمیدونم که واقعا در اسراییل هستین ولی باید گفت تعجبی نیست که داشتن اقامت را مثل گواهینامه رانندگی و گرفتنش را به سادگی دادن مدارک به اداره مهاجرت و گرفتن اقامت بدونین و بتونین همه جا مسافرت کنین و هرکاری هر جای دنیا دلتون خواست انجام بدین. البته واقعیت غیر قابل انکار اینکه موقعیت و وضعیت و هوش و ذکاوت و قدرت اقتصادی دوستان اسراییلی و کلا پیروان دین یهودیت با بقیه مردم جهان کاملا متفاوته که ریشه تاریخی و اقتصادی داره و اتفاقات غیر انسانی که در طول تاریخ برای آنها افتاده. بنابراین گرفتن اقامت برای یک دهاتی تازه به دوران رسیده مثل بنده که حالا دری به تخته خورده و هر سه چهار ماه یکبار دو سه روز از روی اجبار مالیاتی در موناکو دمی به خمره میرسونیم آسون نیست. این در جواب به اشاره ذیرکانه شما به موناکو بود. ضمنا شروع بحث زشت اقامت برای این بود بعضی افراد نادان تصور میکردن به صرف خارج بودن شدن دانشمند و روشنفکر برخلاف اینکه یک مشت خلافکار مفتخور که با دروغ وارد اروپا و آمریکا شدن و از سیستم سواستفاده میکنن. باز هم ممنون.
    9
    2
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::خودِ ملجم - تهران، ایران::]. [::danyou - تل آویو، اسرائیل::] دوستان :محصول ایشان فقط زن ستیزی نیست. در درو غگویی هم ولخرجه . دقت کنید: اقایtom28 .حالا۴۵ سالشه. دروغ شماره۱)- ۴سال و ۸ماه توی جنگ بوده و سه سال و نیم حتی وقت نکرده, پیش خانواده اش برگرده. دروغ شماره ۲)- پاسپورت چند کشور معتبر رو هم داره٭ (گرفتن همین پاسپورتها حداقل ۲۰ سال وقت میبره٭. دروغ شماره ۳ )- در کار هواپیماهای جنگی هم بوده. دروغ شماره ۴)-. توی ۴۰ سالگی پیشنهاد بازنشستگی هم به او داده شده بود. دروغ شماره ۵)-۲۲ ماه توی زندان توحید بوده و با ۱۱۲ بخیه و فک شکسته و ضمانت ازاده شده. دروغ شماره ۶)- مبارزاتش در کنار طبر زدی هم بوده. دوستان: من هرچه جمع و تفریق می کنم. این همه بلوف با ۴۵ سال جور در نمی اید( یعنی در ۳ سالگی در جبهه جنگ بوده.)حالا بقیه پیشکش .ایام بکام
    2
    13
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    اولشو درست اومدی عملکرد هم درست بوده ولی بعدشو خراب کردی .به پهنای صورتت اشک ریختی؟ میخواهی بچه ات با فرهنگ ایرانی بزرگ بشه؟ کدوم فرهنگ؟ فرهنگ سینه زنی و زیارت عاشورا و داستانسرائی کربلا؟آقای دستمالچی ,حتی (اینها) بتو زور زورکی اجازه برگزاری عید باستنانی را میدهند. اینها کمر بنایودی بتخریب کلیه آثار باستانی بستند.اینها حتی اجازه برگزاری جشن تولد کوروش بزرگ را بتو نمیدهند,آنوقت تو صحبت از فرهنگ ایران میکنی؟1400سال قبل عمر و سپاهش فرهنگ ایران زمین را دفن کردند و زنان و دختران ایرانی را به حراج و برده فروشی گذاشتند و و بحرام سراهایشان بردند و مردان را بغلامی.اگر پدر دانائی هستی باید تاریخ حمله اعراب را بایران و قتل و غارت و ویرانی که بجا گذاشتند,بفرزندت بیاموزی
    7
    5
    یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۵
    خودِ ملجم - تهران، ایران
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. یک‌روز استادی داشت به شاگردانش می‌گفت من در شبانه‌روز 25 ساعت تحقیق و مطالعه می‌کنم. شاگردا بهش گفتند شبانه‌روز که 24 ساعته! گفت خوب من صبح‌ها یک ساعت زودتر بیدار می‌شم!!! بگذریم. سخت نگیرید. جمله انتهایی پیام دوم من در این صفحه را یک بار دیگه بخوانید و بگذرید.
    3
    13
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    abadannl - روتردام، هلند
    باید میگفت: به تو چه؟
    0
    1
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.