عکس روز : خوابگاه دخترانه یا زندان دختران ؟؟

منیژه حکمت کارگردان سینما با انتشار این عکس نوشت:اینجا خوابگاه دخترانه اراک است یا زندان خوابگاه دختران اراک!
+63
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    Southern Star - سیدنی، استرالیا

    قشنگه دیگه، تازه رنگش هم نارنجیه که دخترامون افسرده نشن، پنجره هم که داره، شما هم دیگه ناشکری میکنید ها، اگه بدونین آغا توی چه کلبه حقیرانه ای زندگی میکنه...
    1
    47
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    پنجره هاش را یادشون رفته از شیشه مات درست کنند
    2
    32
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    اینجا بَندی از زندان بزرگی بنام ایران است!
    4
    46
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    این رنگ نارنجی منجر به تحریک کسی نمیشه ؟ وقتی نگاه به نیمی از جامعه به جای نگاه به انسان , نگاه به کالایی که باید قابل عرضه با معیار های مذهب و سنت باشه , خوب باید در همچین جایی هم نگه داری بشه تا وقتی که به دست مشتری با مهر معلوم برسه !
    3
    29
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    چه سرنوشت غمناکی این دختران ایرانزمین دارند ، داخل خوابگاه مثل زندان ، بیرون از ساختمان هم در زندان حجاب اسلامی ، بیخود نیست که این شیر دختران علیه ظلم و حجاب اجباری طغیان کردند
    3
    25
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    kurosh - گوتنبرگ، سوئد] جوری نوشتین سرنوشت دردناک که انگار در حبس ابد با اعمال شاقه هستن. خیر قربان اولا این زنها بیش از ۸۰٪ وقتشونو در خانه دوستان و فامیل و دوست پسرهاشون وپارتی و خوشگذرانی هستند و فقط شب امتحان و پریود میرن خوابگاه .دوما چرا (این از دید ناآگاه شما) سرنوشت دردناک شامل موارد شیرین زیر نمیشه که زنها ۳ یا ۴ سال با میل خودشون (مثلا) میرن دانشگاه و بدون درس خوندن برای پاس کردن واحدها با دوست پسرها و استادها هر کاری لازم باشه میکنن و برای بقیه عمرمثل انگل میخورن و میخوابن و با مدرکشون پزمیدن و بطور متوسط ۱۸ برابر مردها پول خرج خودشون میکنن که از درآمد پدر برادر و دوست پسرهای متعددشونه. این هزینه ها شامل سالانه حداقل ۷ میلیارد دلار لوازم آرایش ۲ میلیارد دلار کیف وکفش ۶ میلیارد دلار عملهای جراحی زیبایی و میلیاردها دلار طلا و جواهر ۸ میلیارد دلار خرج عروسی ۴ میلیارد دلار مهمانی مسابقات چشم و هم چشمی ۱۲ میلیارد دلار خرج مسافرتهای خارجی برای پز دادن ۳ میلیارد دلار خرید و تعویض کاملا غیر ضروری مبلمان ودکوراسیون و میلیاردها دلار اتومبیل میشه که پول خون مردهاست. مطالعه کنید.
    21
    11
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tom28 - تهران، ایران::]. از دست خانوما شکاریها. ولی خوب در این موضوع تقریبا درست میگی. ولی فراموش نکن همه خانومها این شرایط رو ندارن. بعضیهاشون محجوب به حیا هستن. بعضیاشون اونقدری ریخت و قیافه هیکل ندارن کسی براشون مایه بزاره یا استادا نمره بدن. حرفتو برای 30درصد خانوما میپذیرم و البته تقصیر آقایون در این قضایا به اندازه خانومهاست. در ضمن خانوم منیژه حکمت این حصارها رو برای دخترا نزدن بلکه برای اون آقایونی که میان اینجا پلاس میشن دید میزنن یا سنگ پرت میکنن و اونجا رو پاتوق میکنن زدن. به مردها رو بدی مثل سرخ پوستها هر دقیقه حمله میکنن به خوابگاه دخترا.
    19
    5
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [amirgheryou - تهران، ایران] ممنون. لطفا دقت کنین که من هرگز در نظراتم در مورد زنها از کلمه "همه" استفاده نکردم چون به این واقعیت علمی اعتقاد قوی دارم که هیچی مطلق نیست بلکه نسبیه. بنده هم بانوان با شخصیت و باسواد فهمیده و منطقی و انسان دیدم ولی مشاهدات و تجربه آماری من کمتر از یک در هزاره بنابراین شما را خوشانس میبینم و تبریک میگم ولی توصیه جدی میکنم هوشیار باشین چون این واقعیت علمی ثابت شده است که زنها در نقش بازی کردن دروغ گفتن و پنهان کردن چهره واقعی و خطرناک خودشون فوق العاده مهارت دارن. اگر میل داشتین بفرمایید تا لینک ویدیوی نظر یک متخصص زن ایرانی در آمریکا در مورد مهارت زنها در دروغگویی و پنهان کردن چهره واقعیشون را به اشتراک بزارم تا بهتر متوجه عرضم بشین چون از زبان یک زن متخصصه در مورد این ساختمان باید عرض کنم همونطور که میدونین در ایران همه کارها بر اساس ارتباط و فساد مالیه و نه نیاز و طراحی . کارفرما و سازندگان این ساختمان فقط فکر دزدی بودن نه طراحی خوابگاه دختران.
    16
    3
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.