'هالک ایرانی' با 'ترسناک‌ترین مرد جهان' مبارزه می‌کند

رسانه‌های بریتانیا گزارش داده‌اند مارتین فورد که به "ترسناک‌ترین مرد زمین" معروف است در رشته هنرهای رزمی ترکیبی با سجاد غریبی معروف به "هالک ایرانی" مبارزه خواهد کرد.
 
این مبارزه قرار است زیر نظر سازمان "کی‌اس‌دبلیو" برگزار شود. این سازمان لهستانی یکی از معتبرترین برگزارکننده‌های "ام‌ام‌ای" در اروپا است.
 
هیچ کدام از این دو ورزشکار سابقه حضور در "ام‌ام‌ای" را ندارند. سجاد غریبی در حال حاضر در رشته بدن‌سازی فعالیت می‌کند و سابقه کشتی گرفتن هم دارد.
 
مارتین فورد بریتانیایی هم یک ورزشکار لاغر اندام کریکت با حدود ۷۰ کیلوگرم وزن بود، اما مصدومیت موجب شد او وارد رشته بدن‌سازی شود. فورد که قدش ۲۰۷ سانتیمتر است در حال حاضر حدود ۱۴۵ کیلوگرم وزن دارد.
 
این ورزشکار متولد بیرمنگام خبر حضورش در "ام‌ام‌ای" را در اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت: "من خیلی زود برای کی‌اس‌دبلیو وارد قفس می‌شوم. شک ندارم که از من انتقاد می‌شود، اما اینجا هستم که ثابت کنم، آن‌ها اشتباه می‌کنند."
 
فورد همچنین در صفحه اینستاگرامش عکسی از هیکل کنونی‌اش را با عکسی از دوران جوانی در حال آبجو نوشیدن منتشر کرد، که تغییر قابل توجه ابعاد بدن او را نشان می‌دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The body is a phenomenal machine. We are all able to transform ourselves mentally and physically into what OR who we want. Sure sometimes there are limits, BUT change is still very much achievable. You have to appreciate that sacrifice will have to be made, the biggest battle is committing to a plan, following through and staying on course. This is an old transformation, I know. It is not where I stand today, I am now transforming slowing back into a functional athlete, and LOVING this new journey. My point is, we all go through changes and journeys, it’s important we understand the process that brings us here, and never stop striving. #transformation #fitness #tattoo #muscle #men

A post shared by Martyn Ford (@martynfordofficial) on


به نوشته نشریه بریتانیایی سان، یک وعده شام مارتین فورد شامل ۲۰ سفیده تخم مرغ، سه تخم مرغ کامل، ۳۰۰ گرم پنیر همراه با سس سویا و روغن زیتون است.
 
او همچنین سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را هم دارد.
 
روزنامه سان همچنین نوشت گرچه سجاد غریبی حدود ۱۸ سانتیمتر از فورد کوتاه‌تر است اما در حال حاضر با ۱۷۸ کیلوگرم وزن به مراتب از حریف سنگین‌تر است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

از کودکی تا جوانی

A post shared by iranian hulk official 🇮🇷 (@sajadgharibiofficial) on


 سجاد غریبی که پیش از این شایعه پیوستن به مسابقات WWE (مسابقات کشتی حرفه‌ای آمریکا یا کشتی کچ) شنیده شده بود، متولد اهواز اما بزرگ شده بوشهر است. او در مورد سابقه ورزشی خود به خبرگزاری فارس گفته است: "۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ به عنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد..."
سجاد غریبی ورزشکاری که به هالک ایرانی معروف است
بیش از دو سال پیش بود که خبر نام‌نویسی این ورزشکار ۲۶ ساله برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: "من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم."
 
پس از این گزارش، خبری از حضور آقای غریبی در سوریه و مبارزه با داعش منتشر نشد.
+50
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    مسافران - انکارا، ترکیه
    با درود. خیلی خبر مهمی بود.یعنی از خبر درگذشت "انور خامه ای"آخرین بازماندهُ گروه پنجاه و سه تن, خیلی مهمتر بود که هنوز به آن نپرداخته اید.
    27
    14
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

    ایرانی که وحشتناکتره، شبیه داعشیه
    20
    44
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    قورتش بده که بفهمن نوادگان رستم چه کسانی هستند
    6
    40
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    این دو طبل توخالی هستند. مسابقه هم جنبه شو دارد . در رشته ام ام آی . باید در سه رشته بوکس و کشتی و رزمی توانایی حرفه ای داشت . تنها امیر علی اکبری که قبلا کشتی گیر فرنگی مدال طلا بود که توانست در ام ام آی حرفه ای موفقیت نسبی کسب کند ؛ البته او هم با ضربه بوکس یک بوکسور ۴۲ ساله کراتسی نقش زمین شد. به عبارت دیگه حتی یک کشتی گیر ماهر بدون مهارت بوکس در عرصه حرفه ای ناموفق میشه
    9
    21
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان::]. خود داعشه به گفته هایش توجه بفرمائید ;) من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم. :o
    13
    24
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا
    هالک که وحشتناک تر بود . من از این فرد بریتانیایی اصلا نترسیدم ولی هالک رو دیدم وحشت وجودمو فرا گرفت. کلا اگه ایرانی داعشی باشه میان تیتر میزنن و لقب فرشته بهش میدن
    7
    21
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دو گوریل در مقابل یکدیگر در حالیکه این مسابقات نمایشی و شو هستند و زور بازوی تنها کارگر نیست و حتما طرف باید مهارت هائی چشمگیر در کیک باکسینگ داشته باشد. من یک روز در انگلستان با بلیط مجانی به دیدن یکی از این نمایشات رفتم. وقتی روز دیگر هم به مسابقه رفتم همان بازی های قبلی تکرار شد
    2
    4
    ‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.