گسترش تجارت اسلامی؛ «شریعه پرتفولیو» در کانادا شعبه تاسیس می‌کند

شرکت شریعه پرتفولیو (ShariaPortfolio Inc)، یک شرکت سرمایه گذاری اسلامی در ایالات متحده تصمیم دارد که شعبه جدید خود را در کانادا تاسیس کند.
 
این شرکت که در ایالت فلوریدا فعال است، به مشتریان مسلمان خود در امر سرمایه‌گذاری کمک می‌کند تا براساس اصول اسلامی تجارت کنند.
 
این شرکت که ۱۵ سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد در ۲۶ ایالت آمریکا مشتری دارد و اکنون در پی گشودن جدیدترین شعبه خود در ونکور کانادا است.
 
طرح‌های مشاور سرمایه گذاری نشان می‌دهد که تجارت اسلامی از مراکز اصلی آن در خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی فراتر رفته و به تدریج در برخی از بازارهای غربی رشد کرده است.
 
نوشاد فیرجی، مدیر اجرایی این شرکت گفته است قصد دارد خدمات جدیدی بر پایه پرداخت مالیات به سبک اسلامی ارائه کند.
 
این شرکت تقاضاهایی از سوی مشتریان در انگلیس و امارات عربی متحده دریافت کرده است اما تصمیم دارد که فعلا تمرکز خود را بر روی کانادا بگذارد.
 
براساس قوانین شریعت اسلامی معاملات با موضوع الکل و قمار ممنوع است. بسیاری از مفتی‌های سنی، تجارت تنباکو را هم حرام و ممنوع می‌دانند.
+18
رأی دهید
-101

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    درشو تخته کنید
    7
    55
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    کارمزد ۳۰ در صد وام میده؟؟!
    0
    12
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    زنبور - کپنهاک، دانمارک
    تجارت برده چی ؟؟؟
    1
    17
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Liberte - ارومیه، ایران
    تجارت اسلامی ، بانکداری بدون ربا ، مضاربه ، مرابحه ، قرض الحسنه ، پرداخت سود به جای بهره ،،. همه ی اینها پنهانکاری ، شیادی و کلاه برداری آنان در راستای تامین منافع سرمایه داری در اسلام هست. جمع کنید ، کاسه کوزه تونو . چه فرقی با سرمایه داری دارید؟ هیچ تفاوتی نیست. بیهوده مردم رو فریب ندید.
    0
    18
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
    مرده شور اسلام و شریعه رو که از قانون حیوانات هم وحشی تره رو با هم ببره ، اینا همه تروریستا رو ساپورت و دین وحشی اسلام رو گسترش میدن ، همون امریکا بمونین بهتره ما اینجا ابرو داریم . 😎😂🥂 cheers
    2
    11
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    بخدا بهترین راه تجارت و پولدار شدن، استفاده از حماقت مسلمون هاست. چند وقت پیش یه شرکت رو تو لندن بستن و صاحب هاش رو دستگیر کردن. این شرکت آب زمزم میفروخت به مسلمون ها و وقتى سازمان حمایت از مشترى، در مورد این شرکت و آب زمزمى که میفروخت تحقیق کرد معلوم شد که درصد کلر موجود در آب زمزم این شرکت و آب لوله کشى یکى بوده، یعنى این آقایون آب لوله رو باسم آب زمزم میفروختن و به لطف حماقت مسلمون ها تو انگلیس میلیونر شده بودند، و یا مریض هاى مسلمون که با من تماس میگیرن تا مطمئن بشن عملشون حلاله یا نه؟؟؟؟ حالا اگه یکى پیدا بشه که یه بیمارستان حلال تأسیس کنه میتونه چه پول هنگفتى از حماقت المسلمین به جیب بزنه!!!! فکر بدى نیست، من برم دنبال تأسیس یه بیمارستان صد در صد اسلامى ، فقط باید دم یکى دوتا از این امام هاى مسجدها ى لندن رو ببینم و خمس و زکاتشو بدم که حلال بشه. شاد و پاینده باشید
    0
    7
    ‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.