حسن روحانی: بینی آمریکا را به خاک خواهیم مالید

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران می‌گوید که آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی در منطقه، جنگ اقتصادی علیه ایران را آغاز کرده است.
 
رئیس جمهوری ایران روز دوشنبه ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) در سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: «ما به عهدمان پایبند بودیم، طبق فرهنگ اسلام به عهدمان در توافق ها پایبند بودیم. ما آغازگر جنگ اقتصادی نبودیم. اما آن ها در سایه شکست پی در پی در منطقه این کار را کردند.»
 
آقای روحانی در سخنرانی خود در جمع مردم شهر خوی گفت که بر خلاف تصور کشورهای حامی تحریم‌ ها که ایران را عامل شکست خود در یمن، سوریه و لبنان می‌دانند، «ایستادگی کل مردم منطقه» دلیل این شکست‌ها بوده است. وی اضافه کرد: «البته هر وقت برادران مسلمان از ما یاری بخواهند ما هم به وظیفه عمل می کنیم و کمکشان می‌کنیم.»

«به حول و قوه الهی نفتمان را خواهیم فروخت»
 
حسن روحانی درباره تحریم‌های آمریکا برای جلوگیری از صادرات نفت ایران، از تصمیم این کشور برای برقراری رابطه مستحکم‌تر با ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و دیگر کشورهای همسایه خبر داد و گفت: «فکر می کنید اگر صادرات نفت ما را قطع کنید، اگر ارتباط ما را با کشورهای همسایه قطع کنید، که نخواهید توانست؛ می توانید پیروز شوید؟ ما به حول و قوه الهی نفتمان را خواهیم فروخت.»

« نخواهیم گذاشت در کالاهای اساسی دچار مشکل شوند»
 
رئیس جمهوری ایران با اشاره به اینکه هر میدان جنگی تلفات و مجروحانی دارد گفت: «در میدان جنگ در برابر آنهایی که جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرده‌اند، دستانمان را هرگز بالا نخواهیم برد و به وظیفه دینی خود و آنچه ملت ایران بر دوش ما گذاشته است، ادامه می‌دهیم.»
 
وی افزود: «به مردم می‌گویم در هیچ شرایطی نخواهیم گذاشت در کالاهای اساسی دچار مشکل شوند. کالاهای اساسی آنچه در داخل باید تولید شود با همت و ایثار مردم تولید خواهیم کرد و آنچه لازم است از خارج وارد کنیم را وارد خواهیم کرد.»

روحانی: با تحریم‌ها شرایط سخت‌تر و پیشرفت در برخی امور آسان‌تر شده است
 
آقای روحانی با اذعان به سخت‌تر شدن شرایط زندگی مردم و روند صعودی قیمت‌ها در چند ماه اخیر گفت: «می‌دانیم که شرایط سخت‌تر شده اما مسیر پیشرفت هم در برخی امور برای ما آسان‌تر شده است؛ تولید سخت‌تر شده اما در عین حال صادرات می‌تواند تولید ما را به حرکت درآورد. در حوزه کشاورزی و صنعت مسیر صادرات می‌تواند کشور ما را به حرکت درآورد.»
 
رئیس جمهوری ایران ضمن تاکید بر واردات کالاهای اساسی با قیمت ۴۲۰۰ تومان در سال جاری اظهار داشت: «قیمت ارز شمشیری دو لبه است که هم صادرات را رونق می‌دهد و هم به مردم فشار وارد می‌کند.»

«منبع اطلاعاتی کاخ سفید متاسفانه اسرائیل و منافقین است»
 
آقای روحانی در سخنرانی خود در شهر خوی، دومین شهر بزرگ آذربایجان غربی گفت: « آمریکایی‌ها به این فکر بودند و شاید هنوز هم هستند که با فشار چندماهه مردم ایران را تسلیم کنند. اول فکر می‌کردند که در همان اردیبهشت ماه می‌توانند همه شهرهای ایران را به هم بریزند.»
 
وی در ادامه افزود با اشاره به اینکه منبع اطلاعاتی کاخ سفید اسرائیل و منافقین (سازمان مجاهدین خلق) است، افزود: « فکر می‌کردند با فشار چندماهه می‌توانند به موفقیت برسند.»
 
حسن روحانی در ادامه به حمایت اروپا از ایران در موضوع تحریم های ایالات متحده اشاره کرد و گفت: «این اولین بار است که در تاریخ آمریکا، علیه یک ملتی تصمیم بگیرد و تمام دنیا در برابر او بایستند. این افتخار ملت ایران، سیاست خارجی و اقتدار ایران اسلامی است.»
 
رئیس جمهوری ایران در ادامه افزود: « کارگزاران نظام با کمک قوای دیگر، نیروهای مسلح و هدایت مقام معظم رهبری و ایثار مردم ایران انشالله بینی آمریکا را به خاک خواهیم مالید.»
 
وی همچنین با اشاره به شکایت ایران علیه آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری گفت: « وقتی به دادگاه لاهه رفتیم تا امروز در دو نوبت در دادگاه بین المللی، آمریکا را محکوم کردیم؛ این یک افتخار بزرگ برای حقوقدانان و دیپلمات های ماست.»
 
رئیس جمهوری ایران در بخش دیگری از سخنانش به وعده خود درباره نجات دریاچه ارومیه اشاره کرده و گفت: «امروز هنوز به احیای دریاچه ارومیه نرسیدیم، اما به تثبیت دریاچه رسیده ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.»
+24
رأی دهید
-217

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    تو سوریه اسراییل مثل گوسفند سپاه قدسی ها را کشت و افقی برگشتند ایران و حتی مخفیانه در نجف دفن شدند و شما حتی نتونستید بینی یک سرباز اسراییلی را خونی کنید حالا دعا دارید ابرقدرت یکه تاز دنیا را فلان میکنیم؟ یه نگاه به وضع اقتصادی کشور و وضعیت اسفبار مردم بکن شرایط کارخانجات بیمارستانها ناوگان هوایی قیمت های سرسام اور
    303
    207
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    التماس کردنهایتان برای فروش نفت به قیمت خیلی ارزان تا شاید بخرندو مخفیانه فروختن نفت از ترس امریکا و هزاران مشکل دیگر که همه را امریکا به سرتان اورده و تقریبا امریکا در اکثر کشورهای منطقه پایگاه نظامی داره. راستی چرا قدرت بستن تنگه هرمز را ندارید جناب روباه مکار؟ فقط در تحقیر کردن مردم ایران و بدنام کردن ایران موفق عمل کرده اید
    300
    206
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا

    هموطنای ساده ی احمق منم فکر میکنن بین اصلاح طلب و اصلوگرا و احزاب مستقل تفاوتی هستم. وقتی تمام تصمیم گیریهای مملکت تو شوراها و مجالسی که نماینده هاشو خامنه ایی حـ... انتخاب میکنه گرفته میشه این احزاب و اصولگرایی و اصلاح طلب همش خیمه شب بازیه. مثلا بگن بله ما دو جناح سیاسی متفات داریم که مردم بهشون رای میدن.
    148
    98
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    این اخوند روحانی سرتاپایش دروغ تحویل دادن و دادن وعدهای توخالی به مردم است.
    151
    125
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Kutolson - تهران، ایران

    به حول و قوه الهی! همین چند کلمه رو داشته باشید! ببیند برای اداره کشور به چی امید دارند!
    135
    95
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    مواضب باش خاکی نشی
    139
    108
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    «به حول و قوه الهی مملکت را خواهیم فروخت»
    136
    106
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    زنبور - کپنهاک، دانمارک
    سعدی بزرگوار یه حکایت داره که میگه« عاقلان دانند » البته من میخوام سر بتن سیاست امریکا نباشه
    39
    54
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    freydun2500 - نامکاری، آلمان

    [::Iranemaa - قم، ایران::] حاج خانم ! سگ زرد برادر شغال است.امریکا و اسراییل و عربستان ترکیه هم دلشان برای مردم و میهن ما نسوخته .فقط منافع خود را دنبال میکنند.امثال شما هیچ فرقی با آخوند ندارند.نوکری عربستان و ترامپ و نتانیاهو همانقدر کریه و کثیف و بی ناموسی است که نوکری خمینی هندی و خامنه ای ترک است.فقط میهن پرستی و افتخار به همه مردم آزاده ایران افتخار است
    40
    163
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    اخه حسنک روحانی دروغگو. بگو.نام شکستهای امریکا درمنطقه را؟ ‌تحریم های ترامپ. تا ائتلاف عربی و ‌قبول آن تا اتحادیه اروپا را بحساب شکست میگذاری. یا شکستهای جمهوری اسلامی در سوریه ویمن وعراق و لبنان وبیرون رانده شدن سپاهیانت از سوریه. روکه رو نیست؟ شرف‌داری استعفا بده. بدان. میهنمان را با چنگ‌ودندان ازشما عمامه بسران اشغالگر پس خواهیم‌گرفت. نیروهای سرکوب را هم‌دیگر توان برخورد بامردم راندارند . بقول شعار مردم. بی شرف . بی شرف. بی شرف
    117
    77
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست عزیز این حرف رو نزن! اسرائیل سپاه رو تو سوریه زده؟؟ الان این باور خله میاد شونصد تا سوال ردیف میکنه که موشکهای ایران دمار از اسرائیل در اورده! خدا شفاش نده فعلا یه خورده بخندیم از دستش.
    116
    72
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    نارکو - سوئد، سوئد

    ای روباه بنفش. برو حسن خودتو رنگ کن. به موقع التماس کردنتون رو توی عمان می بینیم وقتی که قمبل قهرمانانه رو هوا کردید.
    119
    83
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

    مثل امامانشان همیشه از آینده ای که وجود خارجی ندارد حرف میزنند خواهیم کرد اسرائیل را پوز آمریکا را بخاک خواهیم مالید، مالیدنش را فقط درست گفته چون در مالش مقام اول را دارا میباشند
    89
    60
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا

    دینی که با خوردن آب در ملا عام به خطربیفتد ولی خوردن حق مردم تکانش ندهد ،دین نیست ،توهمی است برای عام و نعمتی است برای مسوولین.
    109
    87
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا

    این حرامیان تنها زبان زور میفهمند.نابودی این شیادان تنها و تنها با مبارزه مسلحانه ممکن است.باید به حال توده های ر رنج ایران گریست.مرگ بر جهالت مذهبی و وحوش اخوندی.
    106
    71
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا

    دلقک های یاوه گو،.همه چیز رو از مردم گرفتید در عوض فرهنگ لات و لات بازی رو اوردید،دیکتارویه مذهبی جز این نیست. ادیان کانونه شیطانه.انسان بودن خیلی سادست.در جامعه دموکرات و سکولار همه آرامش دارن.چیزیکه ما تو کانادا داریم،تا حماقت و تعصب دینی وجود داره،روند زندگی همینه.دین اجنبی اسلام با زوره سر نیزه اومد و با سرنیزه خواهد رفت.زمان،زمان اتحاد و همبستگی هست،این حرامیان در مقابل موج توده ها نا بودن.
    103
    68
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Golgisoo - اترخت، هلند
    به چه قیمتی ؟ به قیمت سفره خالیه مستمندان یا تنهایی که برای یک لقمه نون یا یک قوطی شیر برای بچه ای فروخته میشه . به شما که فشاری نمیاد نه خودت نه خانواده ات و نه هم قماشی هاتون . دست بردارید کمی جای جاه طلبی به فکر مردمت باش حسن اقا
    46
    46
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک

    آقا رییس‌جمهور ما هم در کنار خواهران و برادران عزیز مسلمانمان با شما اعلام همبستگی و پوز این شیاطین ستمکار را به خاک خواهیم مالید.
    56
    13
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
    حسن جان ،. کار از ، حول ، قوه ،الهی گذشته برجام داره خفتون میکنه واین هنوز اول کاره. 😎😂🥂
    64
    51
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    این حسن مادرمرده را میبینی؟از سحر تا الان کارش این شده که باین کامنتها منفی بده فکر کنم بجای آمریکا میخواد دماغ مارا بگیره ,البته با کلینکس.
    61
    42
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک
    [::دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا::]. جناب، من عضو تیم شمشیرکشی صومعه هستم. پیشنهاد میکنم بیای اینجا تا ببینم امادگیت در چه حدی هست. نشستی بیرون گود، میگی یه خم بگیر؟!
    35
    22
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    روباه بنفش بپا موقع مالوندن مالیده نشی حسنی ;)
    55
    44
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    ولله حرف نزنی کسی بهت نمیگه لال هستی و اترزش دلارها هم بالا نمیره
    53
    40
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - آمستردام، هلند
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. این باور رفته تمام لات و لوتهای محله رو براشون حساب کاربری باز کرده و دسته جمعی میبره تو اطاق که فقط منفی بدن بعدش هم برن شام مجانی کوفت کنن,,,,, دقت کردین؟؟؟؟ اگه اینقدر که اینجا فعال هستن برای مملکت کار میکردن الان به این وضع فلاکت نیافتاده بودیم!!!!!!!
    32
    36
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::freydun2500 - نامکاری، آلمان::]. انقدر با رفیقای مزدور خکومتیت زحمت منفی مثبت میکشی جاییت آسیب نبینه. ...شکاف برنداری یه وقت.
    21
    10
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::freydun2500 - نامکاری، آلمان::]. در ضمن .. خودتی ... که معلوم نیست از کدوم خراب شده ای به ایران اومدن که تو عقده وطنپرستی گرفتی. حیف سایت محدودیت داره. حیف. کاری باهات میکردم بری خودتو گوربه گور کنی.
    21
    11
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    40 سال است که دارید میمالید یعنی بخاک میمالید اما خودتان مالیده شدید. خجالت بکشید. همه بشما میخندند .حتی یک دستفروش ساده عاری ازسیاست . حتی یک زن ساده معمولی. خجالت بکشید . میگفتند اخوند و شیخ بی حیا است. میگفتند شیخ ها مزور ند. گفتند اخوند ها و روضه خوانها پر رو ترین جماعت هستند اما تا این اندازه؟؟وقاحت هم حدی دارد. خجالت بکشید. باز بگویم 40 سال است دارید میمالید. حیا کنید شرم کنید
    11
    22
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::hamid swed - مالمو، سوئد::]. این مریضی رو بهش میگن وود وود!! 😀😀😀. باور و دوستان به این مریضی دچار شدن
    5
    13
    دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان
    طناب دارها آمادس، از خامنه ای گرفته تا این اسکلی که از دانمارک آنلاین میشه، آنقدر منفی بدید که منفی دانتان جر بخورد ، طناب ها هر روز روغن مالی میکنم که در روز موعود با زجر بروند پیش الله شان
    1
    18
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    این حد همبستگی میهن دوستان واقعا مثال زدنی هست . فقط به سطح ادراک ایرانی جماعت نگاه کنید و ببینید چطوری مثبت و منفی ها پخش شده . زنده باد ایران، زنده باد ایرانی
    17
    3
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک
    [::mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان::]. آره، قشنگ روغن مالی کن. از استرالیا تخم شترمرغ گرفتیم، انداختیم تو آب خوب غلغل بخوره، سفت شه.
    15
    0
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
    عزیز -راهبه نجیب-شما و رهبرت روان پریش هستید.چشما ت و باز کن ایرانی هموطن در فقر غوطه ور شده.تاراج ایران و ایرانی از بدو اسلام وحشی وجود داشته و وجود داره.من وظیفه دارم به سهم خودم بگم سعادت ایرانی و دنیا دوری از این دین وحوش هستش.
    3
    18
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک::]. تفکر تو یه روز در میون تغییر جنسیت میدی!
    18
    13
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. ما همگی فرزندان خداوند هستیم؛ فرقی بین ما نیست؛ همه از روح القدس چه نر یا ماده.
    11
    1
    ‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.